شما انگیزه ی خوبی برای ایجاد بهترین خدمات مشتریان ممکن دارید. اما معیارهای خدمات مشتریان نتایج خوبی را نشان نمی‌دهند و شما گیج شده‌اید: باید بهتر شوید اما چطور؟ اگر هنوز شرکت‌های برون‌سپاری کال ‌سنتر را به‌عنوان یک راه‌حل بالقوه در نظر نگرفته‌اید، الان وقتش است.

هر زمان، شب یا روز

بسته به کسب و کارتان، مشتریان شما ممکن است هرجای این جهان باشند. اگر می‌خواهید بازار خود را گسترش دهید، احتمالاً به این فکر کرده اید که چگونه با مشتریانی که وقت بیداریِ شما، خواب هستند ارتباط برقرار کنید. حتی اگر مشتریان شما نزدیک شما باشند، اغلبشان ترجیح می‌دهند بعد از ساعت کاری یا در آخر هفته‌ها با آنها تماس بگیرید.

هیچکدام از اینها برای شرکت‌های برون‌سپاری مرکز تماس مشکل محسوب نمی‌شود. آنها استراتژی هایی را طراحی می‌کنند تا در هر زمانی از روز/شب به خوبی از مشتریان شما مراقبت کنند. استراتژی follow the sun باعث می شود کارشناسان خدمات مشتریان در مراکز تماس متعدد واقع در مناطق زمانی مختلف، آماده ی پاسخگویی به مشکلات مشتریان شما باشند.

تکنولوژی بهتر

تکنولوژی قدیمی و خارج از رده می تواند به کارتان آسیب بزند. و یکی از دلایلش خدمات مشتریان ضعیف تر است. تکنولوژی خدماتی که به مشتریانتان ارائه می دهید را بهبود می دهد، چه از طریق پیشنهاد راه‌های جدید برای مشتریانتان به منظور ارتباط یا معرفی یک صف مجازی برای اینکه مشتریان دیگر مجبور نباشند پشت خط بمانند.

شرکت‌های برون سپاری خدمات کال سنتر هم انگیزه و هم منابع مالی لازم را برای همراهی با آخرین تکنولوژی روز در اختیار دارند. شما می توانید هزینه‌های بالای به‌روزرسانی سیستم های کنونی‌تان که از بودجه‌ی شرکت بر میدارید را به شراکت با یک شرکت برون‌سپاری بدهید و با این کار آخرین تکنولوژی را با قیمت پایین تر به دست آورید.

کارشناسان خبره

هر کسی که مرکز تماس داخلی دارد می‌تواند به شما بگوید که تأمین نیرو برای این بخش یک مبارزه‌ی دائمی ست. بزرگترین مشکل کال سنترها نرخ گردش نیروست و نتیجه ی نهایی آن یک چرخه ی دائمی استخدام و‌ آموزش است که هیچوقت تمامی ندارد. و همانطور که می دانید استخدام کار ارزانی نیست؛ این گردش دائمی برای شما هزینه دارد.

این قضیه همچنین به ضرر خدمات مشتریان شماست. وقتی یک کارشناس از کال سنتر خارج می شود، شما یک کارشناس آموزش دیده را از دست داده اید. و اگر نرخ گردشتان بالا باشد، به احتمال زیاد اغلب کارشناسان شما بی انگیزه و ناامید هستند. این یعنی نمی توانند خدمات مشتریان بی‌نقص به مشتریان ارائه دهند.

شرکت‌های برون سپاری کال سنتر یک تیم از کارشناسان خبره‌ی آموزش دیده و بسیار باانگیزه را در اختیارتان می گذارند تا به مشتریانتان کمک کنند. تخصص آنها به مشتریان شما کمک می کند تا مشکلاتشان را سریعتر حل کنند. شاخص های خدمات مشتریان شما هم تکانی خواهد خورد.

سایر خدمات

اگر مرکز تماس داخلی دارید احتمالاً بیشتر تمرکزتان روی تماس های ورودی بوده (یعنی وقتی مشتری با شما تماس می‌گیرد) و نه بالعکس. آنچه خیلی مطمئن نیستید این است که چطور می‌توانید به خدمات خروجی هم دسترسی پیدا کنید.

شرکت های برون سپاری خدمات کال سنتر کلید ای معما هستند، هم برای خدمات بیشتر و هم خدمات مشتریان بهتر. با ارائه ی خدمات افزوده می توانید عمیق تر و بیشتر با مشتریانتان در ارتباط باشید. نتیجه ی این امر خدمات مشتریان بهتر است.

 

منبع: billgosling

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.