قابلیت های یک مرکز تماس!

خدمات مرکز تماس

مرکز تماس، سازمان یا مجموعه ای مربوط به اجرای پشتیبانی یا کمک است و متصدیان کال سنتر، به سوال های فنی مشتریان پاسخ می دهند و با استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای خود، به آن ها کمک می کنند. بخش پشتیبانی خدمات مرکز تماس در زمینه محاسبه، ارتباطات مخابراتی و صنعت های الکترونیک به مشتریان یاری می رسانند و فعالیت می کنند.

پویایی مرکز تماس!

کارکنان یک مرکز تماس با استفاده از یک نرم افزار اینترنتی به نام CallWeb محدود به یک محیط کاری کوچک خواهند بود.
تعامل قسمت پشتیبانی مرکز تماس با مشتریان از طریق رسانه ها، از جمله ایمیل، تلفن، فضای اجتماعی، و چت اینترنتی، صورت می گیرد. یک سرویس پاسخ گویی تلفنی در یک مرکز تماس، یک ابزار خصوصی سازی شده در یک مرکز تماس است که کارمندان به راحتی اطلاعات بیشتری را در مورد مشتریان و تماس گیرندگان خود کسب کنند و سپس می توانند به دنبال تماس هایی بگردند که مورد نیاز است.
تماس های کال سنتر ممکن است ورودی یا خروجی باشند. تماس های ورودی توسط مشتریان صورت می گیرد، برای مثال، برای به دست آوردن اطلاعات، گزارش یک نقص، یا درخواست کمک، این تماس را با کال سنتر برقرار می کنند. در مقابل، تماس های خروجی توسط متصدیان مرکز تماس به مشتریان انجام می شود و معمولاً برای اهداف فروش (بازاریابی از راه دور) صورت می گیرد. یک مرکز تماس “ترکیبی”، هر دو کمپین تماس ورودی و خروجی را با هم ترکیب می کند و هر یک از این متصدیان می توانند در صورت مشغول بودن دیگری، تماس مربوطه را چه از نوع ورودی و چه از نوع خرورجی پاسخ دهند.
کارمندان مرکز تماس! معمولاً در یک سیستم پشتیبانی چند مرحله ای سازماندهی می شوند، تا بازدهی مدیریت تماس ها در مرکز افزایش یابد. اولین مرحله متشکل از اپراتورهایی است که تماس های اولیه را پاسخ می دهند و اطلاعات عمومی را به مشتری مرکز تماس می دهند. اگر فرد تماس گیرنده یا همان مشتری کال سنتر درخواست کمک بیشتری کند، این تماس به مرحله دوم منتقل می شود (تماس با توجه به طبیعت تماس به اداره مربوط فرستاده می شود). در برخی موارد، سه یا چهار مرحله برای پشتیبانی کارکنان وجود دارد. معمولاً مرحله سوم از این فرآیند متشکل از مهندسان نرم افزار یا محصولات است که فنی و حرفه ای هستند و به خوبی محصول موردنظر را می شناسند.

برون سپاری مرکز تماس!

مرکز تماس های برون سپاری شده، اغلب در کشورهای در حال توسعه قرار دارند، در این کشورها حقوق ها به طور قابل ملاحظه ای کمتر هستند. صنعت مرکز تماس در فیلیپین و صنعت مرکز تماس در بنگلادش مثال های خوبی از این نوع برون سپاری هستند.

مرکز تماس ها در خدمات درمانی!

صنعت درمان در تمامی برنامه های مربوط به ارتباط با بیمار، مجموعه های درمانگاهی و مدیریت حساب ها در یک مرکز تماس حضور دارد. مرکز تماس داخلی یک سرویس جدید و بسیار مشهور است که در بسیاری از انواع خدمات بهداشتی درمانی، از جمله بیمارستان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. این مرکز تماس های داخلی را می توان به صورت خانگی نیز مدیریت کرد.

 

پیشنهاد تیم مرکز تماس:

کال سنتر،مرکز تماس،مرکز تماس حامیسان،کال سنتر حامیسان,مرکز تماس!

پنج نکته عالی برای بهبود عملکرد کال سنتر