چهار روش برای ایجاد بهترین ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین

ایجاد یک لیست ایمیل، مهم ترین روش برای ماندن شرکت در ارتباط با مشتریان است.

پیش از تغییرات و انتقالات مربوط به رایج شدن اینترنت، برندها قادر بودند ارتباطات و تعاملات فیزیکی و برخی اوقات احساسی با مشتریان خود داشته باشند. این منجر به وفاداری مفرط مشتریان، تکرار خرید و سایر ارزش های غیر قابل اندازه گیری برای شرکت می شد. اما امروزه برندها برای درگیر کردن مشتریان، به جای داشتن ارتباطات انسانی واقعی با مشتریان، به شبکه های اجتماعی روی آورده اند.
اگرچه برخی از برندها مشتریان خود را نسبتا خوب از طریق آنلاین درگیر نموده اند، اما همه آنها موفق نبوده اند. بنابراین، چگونه ما در مقابل رقبا برای درگیر کردن مشتریان خود ظاهر می شویم؟ راه هایی برای کسب و کارهای کوچک وجود دارند که با آنها می توانند به صورت آنلاین با مشتریان خود ارتباط بهتری ایجاد نمایند.

۱ـ از مشتریان نظرسنجی کنید تا به نظرات آنان دست یابید
عرضه دقیقا آنچه مشتریان شماها می خواهند به آنها، بهترین راه فروش است. اعتماد ایجاد کنید تا مشتریان تکراری را به دست آورید. چگونه باید دقیقا متوجه شوید که مشتریان چه می خواهند؟ جواب ساده است. برای آنها یک نظرسنجی ارسال کنید.
نظرسنجی ها و بازخورد از مشتریان می تواند از طریق ایمیل، وب سایت و یا در شبکه های اجتماعی انجام گیرد.

۲ـ از طریق ایمیل با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
ایجاد یک لیست ایمیل، مهم ترین روش برای ماندن شرکت در ارتباط با مشتریان است. گزارش ایجاد کنید و بفروشید. ایمیل باید محتوای ارزشمند برای اشتراک گذاری را برای مشتری ایجاد نماید.

۳ـ برای پشتیبانی در کمترین زمان از ویدئو چت استفاده کنید
ویدئو چت امروزه یک موضوع داغ برای شرکت هایی است که به دنبال ایجاد روابط بهتر با مشتریان آنلاین خود هستند. در سال گذشته «آمازون» این کار را برای مشتریان خود انجام داد. این موضوع برای مشتریان او شگفت انگیز بود که بتوانند با بخش پشتیبانی شرکت به صورت ویدئویی ارتباط داشته باشند.

۴ـ به بهترین مشتریان خود جایزه بدهید
این طبیعت انسان است که می خواهد دوست داشته شود. بنابراین اعلام وفادارترین مشتریان یک راه عالی برای ادامه و قوی تر کردن ارتباط با مشتریان است.
البته ایجاد ارتباط آنلاین قوی با مشتری از روش های گوناگون، کار آسانی نیست اما روش های خودش را دارد.

پیشنهاد تیم مرکز تماس:

خدمات مشتریان,ارتباط با مشتریان

تشخیص تمایلات مشتریان (نیازها) در بخش خدمات مشتریان