اگر شما یک شرکت با رشد و پیشرفت سریع راه‌اندازی کرده باشید، حتما در مقطعی نیز به بخش خدمات مشتریان برای پاسخگویی به مشتریان خود نیاز پیدا خواهید کرد.

استفاده از خدمات برون سپاری برای شما یک راه حل فوق العاده برای مقابله با همه چالش‌های پیش رو است، زیرا با این کار می‌توانید در مدت زمان کوتاهی یک تیم پشتیبانی ماهر و با مهارت در بخش پشتیبانی خود داشته باشید.

بیش از یک سوم شرکت‌ها در دنیا برای بخش خدمات مشتریان خود از برون سپاری این خدمات استفاده می‌کنند و شرکت‌های زیادی هستند که در این حوزه فعالیت دارند و شاید انتخاب یک شرکت معتبر و مورد اطمینان از میان طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها کار چندان ساده‌ای به نظر نرسد. آیا شما هم دوست دارید بدانید که چگونه می‌توان از تیم خدمات مشتریان به صورت دورکاری استفاده کرد و اینکه زمانی که قرار است یک تیم برون سپار انتخاب کنید، بیشتر در جستجوی چه چیزی باشید؟

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به پاسخ مناسبی برای این پرسش‌ها دست پیدا کنید.

-دلایلی که ثابت می‌کند باید از خدمات برون سپاری بهره مند شد:

طبق بررسی‌های انجام شده، ۵۹ درصد از شرکت‌ها برای کاهش میزان هزینه‌های خود از خدمات برون سپاری استفاده می‌کنند. در حالی‌ که شاید این موضوع به عنوان انگیزه اصلی این کار محسوب شود، اما باید بدانید که عوامل متعدد دیگری نیز وجود دارد که ثابت می‌کند استفاده از خدمات برون سپاری به نفع شرکت‌ها است. در ادامه به ۴ مزیت اصلی خدمات برون سپاری برای بخش خدمات مشتریان اشاره می‌شود:

زمانی که از خدمات برون سپاری استفاده می‌کنید، نیازی به پرداخت حقوق ثابت ندارید. شرکت‌های برون سپاری معمولا نرخ ساعتی دارند، بنابراین هزینه‌های شرکت شما تا میزان قابل توجهی نسبت به زمانی که یک کارمند ثابت استخدام می‌کنید، کاهش می‌یابد. به علاوه شما حتی برای این کار می‌توانید از تیم‌های مستقر در کشورهای ارزان قیمت‌تر استفاده کنید و از آنچه که فکرش را هم می‌کنید، کمتر هزینه کنید.

  • افزایش میزان پشتیبانی:

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از خدمات برون سپاری این است که هر زمان و در هر شرایط که به خدماتی بیشتری نیاز داشته باشید، باز هم می‌توانید از خدمات آن‌ها برخوردار شوید. تنها کافی است که آن‌ها را در جریان کار خود قرار دهید و از طرفی نیز می‌توانید با استخدام یک کارمند چند زبانه برون سپار به سرعت شروع به خدمات رسانی به موقعیت‌های جغرافیایی بیشتری در سطح دنیا کنید.

  • انجام کارهای تکراری به روشی ساده‌تر:

از آنجایی که بسیاری از سوالاتی که مشتریان می‌پرسند، تکراری هستند و عمومیت دارند، می‌توانید برای این کار به کارمند برون سپار خدمات مشتریان خود اعتماد کنید، این کار موجب می‌شود تا زمانی که برای پاسخ به مشتریان صرف می‌شود، کاهش یابد و مسائل با سرعت بیشتری حل و فصل شوند و از طرفی این امکان نیز فراهم می‌شود که شرکت شما نیز بیشتر روی کارهای تجاری و مهم تمرکز کند.

  • افزایش اعتبار و ارزش شرکت:

زمانی که شرکت شما با سرعت زیادی در حال رشد کردن باشد، مسلما شما نیز زمان کافی برای رسیدگی به همه جنبه‌های مختلف آن را نخواهید داشت. بنابراین می‌توانید برای حفظ خدمات باکیفیت شرکت خود یک تیم برون سپاری استخدام کنید و خودتان بیشتر روی اهداف بلند مدت شرکت تمرکز کنید.

برای مثال یک شرکت موفق که می‌توانید به سادگی تأثیر تیم برون سپاری را در آن مشاهده کنید، شرکت گوگل است که از سال ۲۰۱۱ شروع به استخدام تیم پشتیبانی برون سپار و از راه دور کرده است. همچنین شرکت‌های معروف دیگری همچون مورگان چِیس و بسیاری شرکت‌های دیگر نیز از خدمات مشتریان به صورت برون سپاری استفاده می‌کنند.

  • خدمات برون سپاری:

روش‌های متعددی برای ارائه خدمات برون سپاری وجود دارد که بیشتر کانال‌های ارتباطی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

شما می‌توانید از کلیه خدمات پشتیبانی مشتریان به صورت برون سپاری استفاده کنید که این خدمات عبارت‌اند از:

این موضوع بر عهده خودتان است که در کدام بخش از خدمات تمایل به برون سپاری دارید. در برخی موارد ممکن است که تنها در بخش رسیدگی به مشکلات مشتریان تیم برون سپاری استخدام کنید و یا اینکه قصد ایجاد تعامل پیچیده‌تری با مشتریان دارید و ترجیح می‌دهید ایمیل و چت‌های آنلاین شرکت را به تیم برون سپاری بسپارید و با این کار کانال‌های ارتباطی بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

 

منبع: simply-contact

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.