پیشرفت در فناوری‌های اینترنتی به این معنا است که کسب ‌و ‌کارهایی که به دنبال ارائه محصول و یا خدماتی برای پیشبرد امور در شرکت خود هستند، دیگر نمی‌توانند به راحتی به مراحل اولیه فروش محصولات توسط مشتری اعتماد کنند. در حقیقت این موضوع به آن معنا است که ۶۲ درصد از افرادی که توسط موتور جستجوگر کالا یا خدماتی را سرچ می‌کنند، تنها برای کسب اطلاعات این کار را انجام می‌دهند. در حقیقت بسیاری از این افراد که نام برند یا محصول مورد نظر خود را جستجو می‌کنند اقدام به خرید نمی‌کنند و این موضوع امروزه برای اکثر کسب و کارها نیز روشن شده است.

در حال حاضر بیشتر خدمات به صورت آنلاین ارائه می‌شود، اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا صاحبان مشاغل یا مدیران هنوز هم از روش تماس‌های سرد استفاده می‌کنند؟ بسیاری از شرکت‌‌ها گمان می‌کنند که روش‌‌های بازاریابی تلفنی هنوز هم برای راغب کردن مشتریان بخرید بسیار مؤثر است و این موضوع نیز به اثبات رسیده است بازاریابی تلفنی حتی با اینترنتی شدن امور هنوز هم تأثیر مفید در رشد تجارت دارد.

استفاده از بازاریابی تلفنی چه زمانی مؤثر است؟

تنها با کمی ‌سرچ کردن متوجه خواهید شد که برای یک محصول یا خدمات پیشنهادات مختلفی به صورت آنلاین ارائه می‌شود و این موضوع موجب ایجاد مشکلاتی در بازاریابی تلفنی برای این کسب و کارها شده است بسیاری از شرکت‌ها برای رقابت در بازار رقابتی از بازاریابی تلفنی کمپین‌های فروش به صورت یکپارچه استفاده می‌کنند.

منظور از یکپارچه بودن بازاریابی تلفنی تنها به کار بردن یک لغت اضافی برای این روش از بازاریابی تلفنی نیست، بلکه این موضوع می‌تواند یک روشی مؤثر و پویا برای فروش و بازاریابی محسوب شود. با ترکیب بازاریابی تلفنی و استفاده از تکنیک‌‌های فروش و بازاریابی فعال و پویا از طریق راه‌‌های مختلف مثل ایمیل، پست الکترونیکی مستقیم، تنظیم قرارداد و روش‌های دیگر روابط بهتری با مشتریان برقرار خواهد شد.

در واقع مهم ترین مسئله‌ای که در بازاریابی تلفنی ایجاد تعامل است این باید این موضوع را بپذیریم که امروز تاکتیک‌های سنتی فروش جایگاهی در بازاریابی تلفنی امروزی ندارند. اکثر مشتریان در دنیای امروزه از برندها و شرکت‌‌ها یک مشاور معتمد و قابل اعتماد می‌خواهند که با ایجاد یک رابطه نزدیک به خوبی آنها را راهنمایی کند و راه حل‌‌های خوبی برای مشکلات آنها ارائه دهد. همه این‌‌ها نشان می‌دهد

که شما چقدر مشتریان خود را می‌شناسید و زمانی که از سوی یک مشتری با شما گرفته می‌شود، چقدر در صدد برطرف کردن مشکلات او هستید.

در بسیاری از کسب و کارهای B2B روش ارتباطی با مشتریان و شرکت‌‌های دیگر به صورت ارسال یک نمونه آزمایشی یا تنظیم یک قرار ملاقات برای ارائه توضیحات بیشتر است

این موضوع مهم ترین مسئله‌ای است که در کمپین‌‌های بازاریابی تلفنی برای این شرکت‌ها حائز اهمیت است و می‌تواند به شما برای درک بهتر ه نیاز‌‌ها به رهبری و همچنین سرعت بخشی به تصمیمات کمک زیادی کند.

معمولاً ۵۰ درصد از افرادی که در بازاریابی تلفنی انتخاب می‌شوند، اطلاعات کاملی در مورد محصولات و خدمات شما ندارند.

بنابراین انتخاب صحیح این افراد و دادن اطلاعات مفید به آنها می‌تواند تأثیر زیادی بر افزایش فروش و شناسایی برند شما داشته باشد. استفاده

از ترکیب روش‌‌های مؤثر در بازاریابی تلفنی می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات و خدمات خود را به روش بهتری به مشتریان معرفی کنید و فروش بیشتری را تجربه نمایید.

منبع:air-marketing

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.