در بازار سریع کنونی که شرکت‌ها در آن برای به دست آوردن بستر مشتری گسترده‌تر و سهم بیشتر از بازار تلاش می‌کنند، بازاریابی تلفنی بهترین ابزار مستقیم بازاریابی برای تسهیل ارتباط بهتر با مشتریان است.

یک بازاریاب تلفنی در این حوزه مستقیماً با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می‌کند و از پشت تلفن او را متقاعد می‌کند که محصول/خدمت شرکت را بخرد. علاوه بر این، این کارشناس هم می‌تواند با مشتریان هدف تماس بگیرد و مشتریان مشتاق به خرید ایجاد کند، یا اینکه مستقیماً مشتریان بالقوه را به مشتری دائم تبدیل کند.

 

انواع خدمات بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی به طور کلی به دو بخش خدمات بازاریابی تلفنی خروجی و ورودی تقسیم می‌شود. یک شرکت حرفه‌ای تأمین کننده‌ی خدمات این حوزه هر دوی این خدمات را ارائه می‌کند. در بخش بازاریابی تلفنی ورودی، اپراتور از طریق تلفن درخواست‌های مشتری را دریافت می‌کند. او ابتدا این درخواست‌ها را تحلیل می‌کند و سپس راه‌حل مناسب را به مشتری پیشنهاد می دهد. بر خلاف این نوع، بازاریابی تلفنی خروجی عموماً روی ایجاد تعامل مستقیم با مشتریان بالقوه و تبدیلشان به مشتریان وفادار تمرکز دارد.

یک شرکت بازاریابی تلفنی خدمات بازاریابی خودکار، بازاریابی B2C و خدمات بازاریابی تلفنی B2B را به شرکت‌های مشتری ارائه می‌دهد تا بتواند نیازهای تجاری آنها را در حوزه‌های گسترده‌تری برآورده کند. بعضی از خدمات تخصصی تلفنی شامل این موارد هستند: ایجاد مشتری مشتاق، اطلاع‌رسانی صوتی، تنظیم قرار، گزارش‌دهی، پردازش سفارش‌ها و خدمات پاسخ به تماس‌ها.

 

چرا شرکت‌ها خدمات بازاریابی خروجی خود را برون‌سپاری می‌کنند؟

ارائه‌ی خدمات، بخش حیاتی یک کال سنتر هستند. این خدمات توسط شرکت‌های تأمین‌کننده به‌طور اثربخش با هدف تعامل با مشتری انجام می‌گیرند. با در دسترس قرار گرفتن مهارت‌های تخصصی و تکنولوژی هنرمندانه، شرکت‌های بازاریابی تلفنی خروجی در سالهای اخیر به‌طور فزاینده‌ای با اقبال عمومی مواجه شده‌اند. طبق گفته‌ی متخصصان این صنعت، این روش به عنوان مشهورترین برون‌سپاریِ پروسه‌ی تجاری شناخته شده که می‌تواند با گسترده کردن بستر مشتری، به تمام کسب وکارها با هر اندازه‌ای را از نظر فروش و سود کمک کند.

خدمات نقش مهمی در این حوزه‌ها دارند: شناسایی دقیق مشتریان بالقوه، اثر گذاشتن روی تصمیم مشتری به خرید و دریافت نظرات ارزشمند مشتری برای تقویت استراتژی فروش شرکت. علاوه بر اینها، کارشناس بازاریابی تلفنی هم می‌تواند با تقویت وفاداری مشتری به ایجاد مزیت رقابتی در کسب‌وکارها کمک کند.

اغلب خدمات تلفنی برون‌سپاری‌شده‌ی شرکت‌ها به دست کارشناسان حرفه‌ای شرکت‌های برون‌سپاری سپرده می‌شود که سالها تجربه‌ی تخصصی در پاسخ به سئوالات مشتریان و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار دارند. این یک عنصر بسیار مهم در این شرکت‌های تأمین کننده است.

در انتها، با برون‌سپاری خدمات بازاریابی تلفنی شرکت‌ها می‌توانند امور مهمتر تجاری خود را اثربخش‌تر انجام دهند.

منبع:iccs-bpo

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.