نکاتی که در جریان بهبود سئو سایت باید به آن ها توجه کرد

یکی از ساده ترین روش هایی که موجب می شود شما به طور غیرمستقیم در موتور های جستجو خودتان را مجرم قلمداد کنید، استفاده از تیتر ها یا نوشته های این چنینی است:
جا انداختن کلمات کلیدی اصلی به عنوان واژگان کلیدی در متنی که به آن ارتباط ندارند. وقتی تیتر ها توسط روبات ها جستجو می شوند، این واژگان بی ربط مشخص می کنند که مطلب جعلی است. همچنین در صورتی که روبات های موتور های جستجو تشخیص دهند که مطالب سایت از منابعی کپی شده اند، جریمه در انتظار سایت است.

روشن نکردن محتوا
یک تیتر کنایه دار مانع می شود تا مردم آن را جستجو کنند. جستجوگران هرگز با آن مواجه نمی شوند، زیرا آن محتوا هرگز در میان عبارات مرتبط یافت نمی شود. اگر هم یافت شود، آن ها عبارتی را جستجو می کنند که توضیح واضح تری را شامل می شود.

معرفی و شناساندن محتوا
مردمی که با محصولات و خدمات شما آشنایی ندارند و هیچ اطلاعی در مورد آن ها ندارند، هیچ شانسی برای دیدن محتوای شما و آشنایی با آن را ندارند.
در ضمن، برای جمع بندی کلمات کلیدی که به طور مستقیم مرتبط با محتوای شما و اهداف شما در مورد مشتریان است، حدود ۶۵ کاراکتر یا کمتر استفاده می شود.

در اینجا روش هایی برای اینکه شما بیشترین تیتر کلیک شده بعدی را داشته باشید، ارائه شده است:

یک توضیح در براکت را اضافه کنید
تیتر هایی که شامل یک براکت با توضیحی مختصر در مورد نوع محتوا هستند(به عنوان مثال: توضیح تصویری ، یا نمایش اسلایدی) ۳۸% بهتر عمل می کنند.

از کلمه “چه کسی” استفاده کنید
مطالعه نشان داده است که تیتر هایی که از کلمه “چه کسی” شامل شده اند، ۲۲% نرخ بیشتر کلیک را داشته اند.

با محتوای تصویری معرفی کنید
تیتر هایی که کلمه “عکس(ها)” را شامل می شوند، ۳۷% بهتر عمل می کنند.
تبلیغات محتوا و ابزار های برنامه ریزی اجتماعی (CoSchedule) نظرات بیشتری بر اساس ابزار های آنالیز تیتر خود دارند.

یک مشکل را توسط “چطور باید” حل کنید
جستجو گران، معمولا یک سوال را تایپ می کنند تا یک مهارتی را از محتوایی که شامل جواب است، یاد بگیرند.

پست هایتان را به لیست تبدیل کنید
به مصرف کنندگان محتوا این انتظار را بدهید که چه مطالبی را قرار است مطالعه کنند در حالی که هنوز تعداد زیادی از کلمات اصلی را خالی گذاشته و جستجو نکرده اند.

به یک سوال جواب دهید
از آنجایی که خیلی از جستجو گران در موتورهای جستجو سوال تایپ می کنند، بنابراین تیتر شما باید دقیقا با چیزی که آن ها تایپ می کنند مطابقت داشته باشد.
مگر آنکه شما به شدت خوش شانس باشید که تیتر شما همانند ویروسی در رسانه ی اجتمایی پخش شوند، در غیر آن صورت شما دو راه دارید تا مردم تیتر شما را ببینند: به طور طبیعی در نتایج جستجویشان آن را بیابند و یا توسط جستجو های قبلی آن ها را پیدا کنند.

پیشنهاد تیم مرکز خدمات :

استراتژی خدمات مشتریان,سئو سایت و نکات مهم آن

استراتژی خدمات مشتریان خود را بهتر کنید