تصمیم به برون سپاری پشتیبانی کال‌سنتر تصمیم بزرگی‌ست. دلیلش این است که کارشناسان کال سنتر به‌طور مستقیم با مشتریان در تماسند. آنها باید با اطمینان و به‌صورت اثربخش نماینده‌ی کسب‌وکار شما باشند و باید هرکاری می‌توانند را برای حل مشکل مشتری و گذاشتن اثر مثبت روی او انجام دهند.

خوشبختانه شرکت‌های برون‌سپاری متعددی وجود دارند که می‌توانند پشتیبانی کال سنتر را به‌طور عالی انجام دهند. پیش از اینکه تصمیم بگیرید پشتیبانی کال سنترتان را به یک شرکت خاص برون سپاری کنید مطمئن شوید این ۶ خصوصیت را داشته باشند:

این شرکت‌ها باید برای خدمات مشتریان خوب احترام و ارزش قائل باشند.

یک شرکت برون‌سپاری کال سنتر خوب نمی‌تواند هر کسی را پشت تلفن بگذارد. آنها تصمیم می‌گیرند با حرفه‌ای‌های خدمات مشتریان کار کنند. در حامیسان ما فقط کارشناسانی را برای کال سنتر استخدام می‌کنیم که تجربه و سابقه‌ی بسیار خوبی در حوزه‌ی خدمات مشتریان داشته باشند.

این شرکت‌ها باید روی آموزش جزئیات کسب‌وکار شما به کارشناسان سرمایه‌گزاری کنند.

پشتیبانی کال‌سنتر یک کار روتین و معمول نیست. برای ارائه‌ی درست خدمات به مشتریان، شرکت برون‌سپاری کال سنتر باید مشتاق باشد اطلاعات لازم را در مورد صنعتی که در آن کار می‌کنید و روش‌ها و هویت برند کسب و کار شما کسب کند. اگر یک شرکت برون‌سپاری کال سنتر نسبت به چنین آموزشی احساس نیاز نمی‌کند، این می‌تواند یک پرچم قرمز برای آن شرکت باشد.

این شرکت‌ها باید استاندارد بالایی برای عملکردشان داشته باشند.

یک شرکت برون‌سپاری کال‌سنتر خوب درک می‌کند که در خط مقدم خدمات‌دهی شرکت شما قرار دارد. کیفیت کارشان می‌تواند اثر مستقیم روی بخش‌های ستادی داشته باشد. در نتیجه باید شکست یا حتی کار زیر حد استاندارد هم باید جزو احتمالات باشد.

این شرکت‌ها باید خدماتی ورای صرفاً پشتیبانی کال سنتر ارائه کنند.

یک شرکت برون‌سپاری کال‌سنتر با مدیریت صحیح سایر انواع روش‌های پشتیبانی مشتریان را در کنار پشتیبانی کال‌سنتر ارائه می‌دهد. مثلاً ما در وی‌کر خدمات پشتیبانی کال‌سنتر، پشتیبانی ایمیل، پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی و پشتیبانی چت را ارائه می کنیم. مشتریان امروزه انتظار دارند از طرق مختلف بتوانند با کارشناسان پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. محدود کردن این کانال‌ها باعث کاهش رضایت مشتریانتان خواهد شد.

این شرکت‌ها باید به راحتی قابل‌دسترس باشند.

در صورت بروز وضعیت اورژانسی مثل کرش کردن سایت یا یک تصادق قابل‌توجه، شرکت برون‌سپاری کال سنتر باید بتواند سریعاً تعداد کارشناس‌های آماده‌ی موردنیاز برای صحبت با مشتریانتان را ارزیابی کند. به منظور رسیدن به این مهم، مدیریت و کارشناسان حساب باید در دسترس باشند.

این شرکت‌ها باید نظرات مشتریان قبلی را در اختیار داشته باشند.

در نهایت هیچ ماست‌بندی نمی‌گوید ماست من ترش است. به منظور اخذ نظرات دستکاری نشده در مورد عملکرد یک شرکت برون‌سپاری کال‌سنتر، باید بتوانید نظرات مشتریان دیگر این شرکت را دریافت کنید. اگر شرکتی که در نظر دارید هیچ نظر مشتری‌ای ندارد، دو حالت دارد: یا تازه وارد این صنعت شده و بی‌تجربه است و یا هیچ نظر مثبتی در موردش ارائه نشده که این بخش نگران‌کننده است.

وی‌کر را برای برون‌سپاری خدمات کال سنتر خود در نظر داشته باشید. ما تمام خصلت‌های فوق را دارا هستیم. ما مشتاقیم خدمات پشتیبانی از مشتریان را به شکلی با کیفیت در انواع صنعت‌ها ارائه کنیم و مشتریانمان نیز نظرات خوبی در مورد خدمات این شرکت داده‌اند. همین امروز با ما تماس بگیرید.

منبع:vcaretec

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.