تصمیم برای استفاده از خدمات برون سپاری در مرکز تماس، هیچ‌وقت تصمیم ساده‌ای نبوده و نیست. بنابراین عوامل مختلفی هستند که می‌توانند روی نظر شما در این مورد مؤثر واقع شوند.

شاید بزرگ‌ترین نگرانی برای سازمان‌هایی که به دنبال برون سپاری خدمات مشتریان هستند، این است که چگونه می‌توان این کار را به مؤثرترین شکل ممکن انجام داد. روشی که بتوانید با آن از مشتریان خود نیز به خوبی حمایت کنید و بهترین تصمیم ممکن را برای پیشبرد سازمان و یا شرکت خود بگیرید.

-نیازهای خود را بشناسید:

استفاده از یک شرکت ثالث برای برخورداری از خدمات مشتریان امروزه بسیار رایج شده است. بسیاری از شرکت‌ها پیشنهادهای به ظاهر خوبی ارائه می‌دهند اما این شما هستید که باید با بررسی‌های دقیق انتخاب هوشمندانه‌ای انجام دهید و نیازهای واقعی شرکت خود را بشناسید. قبل از اینکه به سراغ برون سپاری مرکز تماس خود بروید، بهتر است که نیازهای ضروری شرکت را شناسایی کنید. در نظر بگیرید که به چه چیزهایی نیاز دارید و برای انجام یک معامله بی‌نظیر چه خدماتی برای شما ضروری نیستند و سپس اقدام به برون سپاری خدمات کنید.

-معیارهای خود را مشخص کنید:

بهتر است معیارهای خودتان را مشخص کنید. شرکت شما نیاز به قوانین انعطاف پذیر دارد که باید در قراردادی که قرار است امضا کنید، مشخص شود. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌هایی که همیشه در مورد خدمات برون سپاری مرکز تماس مطرح می‌شود، در نظر گرفتن این معیارها است؛ بنابراین باید این معیارها را در صدر توافق نامه خود با شرکت‌های برون سپار قرار دهید. اکثر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برون سپاری خوب می‌دانند که چطور از مشتریان شما مراقبت کنند، به همین علت خیلی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند تا این کار را به این شرکت‌ها واگذار کنند. معمولا استفاده از خدمات برون سپاری در بخش مرکز تماس موجب رشد شرکت‌ها می‌شود، تنها چیزی که در این میان اهمیت دارد این است که معیارهای شما برای کارتان مشخص باشد و این معیارها در توافق نامه‌ای که با شرکت‌های برون سپار انجام می‌دهید، ذکر شوند.

-میزان بودجه را مشخص کنید:

یکی دیگر از دلایلی که شرکت‌ها اقدام به استفاده از خدمات برون سپاری مرکز تماس می‌کنند، مربوط به هزینه‌ها است. همان‌طور که می‌دانید استفاده از بخش مرکز تماس در داخل شرکت امری بسیاری هزینه‌بر است. از طرفی باید توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برون سپاری نیز هزینه زیادی دارند و برخی دیگر خدمات خوب و مطلوبی ارائه نمی‌دهند و این موضوع موجب می‌شود تا هزینه‌های شما به شدت افزایش پیدا کند.

بهتر است اگر قرار است از خدمات برون سپاری مرکز تماس استفاده کنید، حتما خدمات و رزومه شرکت را با دقت بررسی کنید. به این توجه نکنید که شرکت‌های برتر هزینه بیشتری دارند و هر شرکتی که گران‌تر بود لزوما خدمات بهتری ارائه نمی‌دهد. هر چند که گاهی خدمات برتر هزینه بیشتری نیز به دنبال دارند. بهتر است به خوبی تحقیق کنید و سپس طبق بودجه خود بهترین خدمات را برای برون سپاری مرکز تماس خود انتخاب کنید.

-سنجش را فراموش نکنید:

هیچ‌گاه سنجش عملکرد کارمندانی را که خدمات مشتریان ارائه می‌دهند، فراموش نکنید. اگر این کارمندان در برخورد با مشتریان‌تان معیارهای مورد نظر شما را رعایت نمی‌کنند، بهتر است دیگر کار کردن با آن‌ها را کنار بگذارید. در مورد نحوه خدمات و چگونگی برخورد با مشتریان تحقیق کنید. همیشه برخی از شرکت‌های برون سپاری مرکز تماس، خدمات بهتری نسبت به سایرین ارائه می‌دهند، بهتر است آن‌ها را شناسایی کنید و به یاد داشته باشید که بدون ارزیابی خدمات مشتریان هیچ‌گاه نمی‌توانید در مورد عملکرد آن‌ها اطلاعات مفیدی کسب کنید.

-از فناوری‌های مدرن و به روز استفاده کنید:

یکی دیگر از دلایلی که اکثر شرکت‌ها ترجیح می‌دهند از خدمات برون سپاری در بخش مرکز تماس استفاده کنند، به دلیل استفاده از زیرساخت‌های مدرن و به روز این شرکت‌ها است. به روزرسانی همه فناوری‌ها در داخل شرکت، امری پیچیده و بسیار هزینه‌ بر است. به همین علت بهتر است برای این کار از شرکت‌هایی که از به روزترین تکنولوژی برای ارائه خدمات به مشتری استفاده می‌کنند، بهره ببرید. در انتخاب شرکتی که برای مرکز تماس خود انتخاب می‌کنید، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید.

-یک رویکرد جدید داشته باشید:

یکی دیگر از دلایلی که ثابت می‌کند شما و شرکتی که خدمات برون سپاری شما را تقبل کرده است باید به روز باشید، این است که بسیاری از روش‌های ارتباط با مشتری بعد از مدتی منسوخ می‌شوند و زمانی که مشتری شما می‌بیند که نمی‌تواند از طریق روش‌های راحت و به روز با شما ارتباط برقرار کند، نا امید می‌شود؛ بنابراین همیشه برای دریافت خدمات برون سپاری به دنبال شرکت‌هایی باشید که از جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها استفاده می‌کنند و می‌دانند چطور از این روش‌ها به بهترین شکل با مشتریان شما ارتباط برقرار کنند و خدمات مؤثری ارائه دهند.

 

منبع: billgosling

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.