شرکت ­ها در سراسر جهان شاخص ­های ارزیابی رضایت مشتری را اولویت بندی می کنند. ارزیابی ­های رضایت مشتری به رهبران کسب و کار این اطمینان را می ­دهد که از بازخورد محصولاتشان آگاهی پیدا کنند، در حالی که ارائه اطلاعات نیز می ­تواند آن ها را قادر سازد تا عملکرد بهتری داشته باشند. شرکت ­ها همچنین باید در زمینه خدماتشان بیشتر احتیاط کنند. مشتریان به راحتی می توانند ویدیویی را ارسال کنند که نشان دهنده نارضایتیشان از خدمات بد یا محصول نامرغوب است.

شرکت­ ها باید در خدمات مشتری سرمایه گذاری کنند تا نتایج مثبت و سودآوری به همراه داشته باشند. اما این کار می ­تواند یک جنبه مثبت دیگر هم داشته باشد. بگذارید دقیق تر بگویم؛ هزینه­ های متوسط خدمات ارتباط زنده، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ به ۷ تا ۱۰ دلار رسید. کیفیت پایین آموزش، منجر به تغییر در کارکنان رده بالا می ­شود که ناگزیر هزینه­ های استخدام را افزایش می ­دهد. به همین ترتیب، پول اضافی منجر به صرف وقت بیشتر برای آموزش خواهد شد.

شرکت ­ها باید برون سپاری خدمات مشتری را بررسی کنند. این حرکت استراتژیک، به رهبران کسب و کار کمک می کند تا  هزینه ­های سربار را که صرف خدمات مشتری می ­شود مدیریت کرده و ذهنشان را روی رشد سود متمرکز کنند. با انتخاب شرکت برون سپاری که متخصص در ارائه خدمات مشتری است، شما سرمایه گذاری صحیحی را برای شرکت تضمین می کنید و کار را به دست نمایندگان توانا می ­سپارید.

برون سپاری خدمات مشتری می ­تواند سودآوری را به روش ­های مختلف امکان پذیر سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای این اقدام و این که چگونه کسب و کارتان می ­تواند از آینده مالی مناسب بهره مند شود، مطلب زیر را مطالعه کنید.

-مدیریت هزینه:

با تیم خدمات مشتری داخلی، شما مجبور خواهید بود برای آموزش و استخدام، هزینه کنید. انتظار می ­رود که بیشتر هزینه ها صرف تجهیزات و سایر جنبه های ارتباطی همچون سیستم ایمیل سریع، مدیریت وب سایت، پیامک ­های موبایل، مسیرهای تماس، تماس­ های خودکار و بسیاری موارد دیگر شود. اما زمانی که تیم خدمات مشتری را برون سپاری می ­کنید، مجبور نخواهید بود که برای هر یک از این ها هزینه صرف کنید؛ هزینه ­هایتان به یک بسته یا پیشنهاد محدود می شود. شرکت برون سپاری شده بر خلاف خدمات مشتری داخلی، مانع از ایجاد هزینه ­های سربار اضافی ناشی از آموزش، استخدام و تجهیزات می ­شود.

شرکت برون سپاری شده توجهش را تنها روی خدمات مشتری متمرکز می کند و از سوی دیگر یک تیم دیگر برای شرکتتان درآمد کسب می کند، زیرا آن ها توجهشان را روی بهبود کیفیت فروش، تبلیغات و رسیدگی به برنامه ­های شرکت متمرکز می کنند.

-خدمات بهبود یافته:

سودهای حاصل  شده، نتیجه خرید مصرف کننده نیستند بلکه این سودها حاصل از این است که مشتریان تان توانسته اند به خوبی با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند و در نتیجه آن را به همسالانشان تبلیغ کرده اند. با برون سپاری خدمات مشتری به شرکت های حرفه ای در این زمینه، شما می توانید خدمات ۲۴ساعته را به مشتریان فعلیتان تضمین می کنید. این کار به آنان اطمینان می ­دهد که آن ها می ­توانند به شما تکیه کنند. در نتیجه، وجود همیشگی خدمات باعث ایجاد اعتماد میان مشتریان می­ شود و در بلند مدت ارزش شهرت کسب و کار شما را افزایش می ­دهد.

-تمرکز لیزری:

 برون سپاری خدمات مشتری به رهبران و تیم های شرکت این امکان را می­ دهد که توجهشان را روی مسائل رشد و ترقی شرکت متمرکز کنند. به این صورت که مدیرعامل و مدیر مجبور نیستند در خصوص میکروکنترل خدمات مشتری نگران باشند. منابع انسانی نیز می ­تواند توجهش را روی استخدام کارمندان برای بخش­ های دیگر که به افراد جدید و استعدادهای متخصص نیاز دارند، متمرکز کند. درمجموع هر رهبر می­ تواند، بدون نیاز به نگرانی در خصوص خدمات مشتری، روی مهم ترین جنبه ­های عملیات روزانه خود تمرکز کند.

برون سپاری همچنین این امکان را می­ دهد که همه افراد در این شرکت زمان بیشتری را صرف بهبود حرفه ­ای، رعایت مقررات، توسعه محصولات و سایر جنبه­ های جامع کسب و کار کنند.

 -محیط کاری بدون استرس:

با وجود خدمات مشتری برون سپاری شده، بخش مدیریت و امور مالی شما دیگر مجبور نیست نگران هزینه ­های سربار اضافی باشد. این خدمات می ­تواند به بخش ­های ایجاد شده در شرکت اختصاص داده شود. مدیران و اعضای هیئت مدیره مجبور نیستند برنامه ­ها و استراتژی­ هایی را که شامل برنامه ­های خدمات مشتری هستند به فهرست کاریشان اضافه کنند. آن ها فقط باید برون سپاری شرکت را بررسی کنند و مطمئن شوند که اقدامات تیم با آن چه مورد بحث قرار گرفته هم تراز است. به کارکنان خود اطمینان دهید تا نگران نباشند که چیز دیگری به قرارداد کاریشان افزوده خواهد شد. وجود تیم با انگیزه قطعا منجر به نتایج امیدبخش برای انجام کارهای سودآور می شود.

-طرح ­های دراز مدت:

کسب و کارهای کوچک و متوسط همواره در بلند مدت به دنبال گسترش هستند. شرکت ها به تیم پشتیبان خدمات مشتری نیاز دارند، زیرا محصولات و خدماتشان در طول زمان رشد و توسعه می ­یابند. از سوی دیگر، شرکت ­های خدمات مشتری برون سپاری شده با افزایش تقاضا رشد می کنند. شرکت برون سپاری شده همیشه تعداد زیادی کارمند حاضر و آماده را در اختیار دارد که با توجه به نیازهای روز افزون آموزش دیده ­اند.

باید توجه داشته باشید که سودآوری باعث پیشرفت شرکت شما می ­شود و آن را به سوی اهدافش سوق می­ دهد. مدیریت هزینه ­ها به میزان قابل توجهی، به افزایش سود یا حفظ آن ها در تعادل مناسب کمک می کند و در این میان خدمات مشتری نیز به حفظ و دستیابی به بازار هدفتان بستگی دارد. بنابراین شما باید خدمات مشتری خود را به یک متخصص در این زمینه بسپارید.

 

منبع: infinitcontact

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.