جشنواره وب و موبایل ایران برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ راه اندازی شد و هرساله با حضور وبسایت ها، نرم افزارهای موبایل و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات برگزار می شود.

جشنواره وب و موبایل ایران سال ۱۳۹۴ در سوم اسفندماه برگزار شد و بنابر آمار اعلام شده از وبسایت جشنواره؛ ۱۳۶۰۰ وبسایت، ۳۴۶۷ نرم افزار موبایل و در مجموع ۱۰۲۴۱۷ شرکت کننده در این جشنواره شرکت کردند. شرکت در جشنواره وب و موبایل ایران برای کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای وب سایت، نرم افزار تحت وب و نرم افزارهای تلفن همراه هستند، مقدور است.

شرکت حامی سان با هدف معرفی خدمات و دستاوردهای خود، برای اولین بار در اسفند ماه ۱۳۹۴ در جشنواره وب ایران حضور به عمل آورد.

علی رغم اینکه نمایشگاه وب امسال تنها در سوم اسفند و یک روزه برگزار شد، ولی فرصت خوبی به وجود آمد تا بازدیدکنندگان بی شماری با خدمات جدید ما آشنا شوند و همگی بر این نکته اذعان داشتند، که جای خالی سازمان هایی با هدف ارائه خدمات پشتیبانی به شرکت های بزرگ بازار فناوری اطلاعات بسیار به چشم می آید.

شرکت هایی که در حال حاضر خدمات خود را به حامی سان سپرده اند از طریق بخش مشتریان قابل مشاهده هستند.

برای آشنایی با انواع خدمات ما می توانید به بخش های مربوطه مراجعه بفرمائید:

رسالت ما در حامی سان؛ از میان برداشتن دغدغه پشتیبانی مشتریان کسب و کار شماست به طوری که شما با قدرت و بدون هیچ نگرانی به گسترش مخاطبان و مشتریان خود بپردازید.

 

web festival