توسعه سریع فناوری، شکل بهتری از ارتباط دور برد را با استفاده از مرکز تماس ها فراهم کرده است تا بتوانید با ارائه خدمات گسترده مشتری از طریق مکالمات ضبط شده، پشتیبانی چت و پاسخ سریع به سوألات مشتری با مشتریان ارتباط نزدیک برقرار کنید. این عناصر اجزای کلیدی برای دستیابی به شاخص ­های جدید و بسیار مهم عملکرد خدمات مشتری هستند.

آگاهی از خواسته ­ها و نیازهای مشتریانتان ممکن است نیاز به صرف وقت و انرژی فراوانی داشته باشد، زیرا فرم های تماس و قرار ملاقات شخصی تنها سبب نگرانی آن ها می­ شود. امروزه مشتریان، با این تصور که دارای بازه زمانی کوتاهی هستند، مذاکرات الکترونیکی را ترجیح می­ دهند که این امر به ارتقا فناوری بالا و اعضای تیم ماهر نیاز دارد تا در هر زمان خاصی به مشکلات مشتریان رسیدگی کند.

در مقاله نوشته شده توسط CIO، گفته شده که برای فراهم کردن مشتری وفادار مهم است که خدمات عالی مشتری ایجاد شود، یکی از دلایلی که مشتریان به این خدمات بازمی­ گردند تجربه دلپذیر و معامله آسان با کسب و کار شما است. انتظار می­ رود که به هر گونه نگرانی مشتری به موقع و کاملا دقیق پاسخ داده شود، این بدان معنا است که نماینده ­ای از پیش تعیین شود که در آن زمینه تخصص داشته باشد و مشکلات پیش رو را حل کند.

تعداد روزافزون تماس ­ها سبب افزایش تعداد نمایندگان می ­شود که این امر، به رقابت بین سطح ارائه خدمات به مشتریان و کیفیت آموزش برای هر یک از کارمندان اختصاص داده شده در این زمینه، تبدیل می ­شود. با این حال، استخدام نمایندگان متعهد و جلب رضایت مشتری، بیشترین موفقیت را برای مرکز تماس تان به ارمغان می آورد.

مرکز خدمات مشتریان، باید تمایل به تغییر داشته باشد تا از مشتریان خود مطمئن شود و برای تعریف شاخص ­های مناسب بازخورد دریافت کند.استاندارد جهانی معیارهای عملکرد وجود دارد که با بررسی صورت حساب های تلفن تعیین شده است و توسط هر مرکز تماس برای نظارت بر کیفیت خدمات مشتری به شرح زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

-هزینه هر مکالمه:

انتظار می­ رود که یک تماس در ۲۰ ثانیه پاسخ داده شود. با تماس ­هایی که مجاز به ضبط هستند، حجم زیادی از تماس ­ها باید در یک چارچوب زمانی مورد انتظار به صورت زنده یا اتوماتیک پاسخ داده شوند. این شامل استفاده از دارایی ­ها و نمایندگان به منظور حل و فصل نگرانی­ ها در طول اولین تماس است. بنا بر مقاله­ ای نوشته شده توسط  HDI، از طریق رضایت مشتری می توان به توانایی­ های نماینده پی برد.

-نماینده:

شخص یا عضو اختصاصی که به تماس تلفنی پاسخ می­ دهد و به مشتری (تماس گیرنده) کمک می کند بهترین راه حل را در مدت ۲-۴ دقیقه برای رفع مشکلش پیدا می کند و انتظار می­ رود که با اولویت قرار دادن نیازهای مشتری،برای او ارزش قائل شود. مهارت­ های نمایندگان با عملکرد، ارتباط کلامی و حضور منظم در دفتر کار ارزیابی می­ شود.

-حل مشکل:

تنها هدف این است که در همان اولین تماس مشکل حل شود، زیرا مشتریان در همان لحظه پاسخ سریع می­ خواهند که البته بستگی به سطح نگرانیشان دارد. IFC(شرکت مالی بین المللی) در خصوص عملیات جهانی در مرکز تماس ها توضیح داد که درک نیازهای مشتریان و ارائه اطلاعات مربوطه، عنصر ریشه ­ای برای اطمینان از کیفیت تجربه مشتری و هدایت کننده ­ای برای پایان دادن به تماس حل و فصل شده است.

رضایت (نماینده و مشتری):

ارائه خوب خدمات در اولویت هر کسب و کار قرار دارد و همچنین در کیفیت عملکرد مدیریت برای ارائه بهترین خدمات تأثیر گذار است و انگیزه ­های اساسی و نکات استرس آور را نمایان می کند که بر بهره وری و درآمد پیش بینی شده تأثیر می گذارد.

-معیارهای پیشرفته آینده را پیش ­بینی می کنند:

شاخص­ های عملکرد کلیدی، چشمان شما برای آینده هستند. آن ها عملکرد بلند مدت کسب و کارتان را پیش بینی می کنند و مشخصه­ هایی هستند که در دستیابی به موفقیت از لحاظ مدیریت عملکرد، ارزیابی­ های کیفیت و بهبود خدمات مشتری به شما کمک می کنند. این هوش تجاری مهم و حساس شما را قادر می ­سازد تا رویکرد تیمی قوی­ تری ایجاد کنید، عملکردتان در سازمان ساختاری را بهبود بخشید، گرایش ­های خدمات کسب و کارتان را مشخص کنید و حوزه ­هایی را که تعیین کننده نگرانی ­های مربوط به مشتری برای بهبود مستمر هستند، بیابید. بهبود شهرت کسب و کار به واسطه دیدگاه سازمانی و مصرف کنندگان نیز ایجاد شده است. این اقدامات به اجتناب از سو استفاده از دارایی ­ها، بهبود تأثیر مشتری و تعیین عملکرد کلی در مدیریت و خدمات مشتری کمک می کند. مرکز تماس برای کسب و کارتان را بیابید و اجازه دهید که ذهنتان بیشتر بر خدماتی متمرکز شود که احتمالا می­ خواهید فراهم کنید و به مشتریان آینده ارائه دهید.

-انتخاب مرکز تماس مناسب:

خدمات مدیریت تماس راه حلی پیشرفته در اداره تماس ­های تجاری است که تحت قرارداد پرداخت می­ شود. نیاز به استخدام بهترین عوامل در هر صنعت تجاری یک چالش است، اما باید بدانید که چه خدمات پشتیبانی برای شرکتتان نیاز دارید و تخصصی که می­ خواهید روی آن تمرکز کنید، ممکن است به شما در یافتن بهترین مرکز تماس کمک کند.

InfinitContactدر خدمت شما است، ارائه دهنده رقابتی ­ترین راه حل ­های تماس با مرکز برون سپاری برای معرفی شرکتتان با کیفیت به دست آمده عملکرد و راهبردهای مدیریت به منظور بهبود روابط با مشتری و موفقیت عملی.

منبع: infinitcontact

 

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.