* سئو داخلی به عوامل بهینه سازی داخلی سایت اشاره دارد و شامل موارد ذیل است:

– کلمات کلیدی (Keywords): با تشخیص صحیح کلمات کلیدی و به کار گیری مناسب آن ها در مطالب مرتبط در وبسایت می توانید SEO سایت خود را در هنگام جستجوی کلمات کلیدی مرتبط افزایش دهید.

– تگ عنوان (Title Tag) : همان عنوان صفحه است. در صورتی که نکات مهم در بکارگیری کلمات کلیدی مناسب را در تگ عنوان رعایت کنید ، الگوریتم های موتور های جستجو در جستجوی کلمات کلیدی مذکور، اولویت شما را افزایش می دهند.

– تگ های سرفصل : استفاده مناسب از کلمات کلیدی در تگ های سرفصل صفحات وب سایت شما (تگ های H1 و H2) می تواند در SEO سایت شما موثر باشد.

– بهینه سازی محتوا : شما باید سعی کنید مقالات با محتوای مناسب شامل کلمات کلیدی و طول حداقل ۳۰۰ کلمه را در وبلاگ یا سایت خود منتشر دهید. ارائه محتوای با تعداد کلمات کم و بی کیفیت در SEO شما اثر عکس خواهد داشت.

– استفاده از لینک های داخلی: بین صفحات سایت خود لینک ایجاد کنید و در محتوای خود این لینک ها را به کار ببرید. همچنین از Navigation Bars در بالای صفحات خود جهت لینک به سایر صفحات استفاده کنید.

– ساختار آدرس URL مناسب : کلمات کلیدی و موضوع صفحه را در آدرس خود به گونه ای به کار ببرید تا محتوای صفحه از روی آدرس قابل حدس باشد. موتور های جستجو در یافتن این صفحات موفق تر اند.

– انتخاب Alt Tag مناسب برای تصاویر: برای تصاویر قرارداده شده در سایت ، از تگ های مناسب استفاده کنید.

– طراحی Responsive و سرعت مناسب سایت : سرعت مناسب وب سایت شما و همچنین قابلیت مشاهده صحیح آن در موبایل در جذابیت و سرعت وب سایت شما تاثیر به سزایی دارد.

پیشنهاد محتوا :

اینفوگرافیک,سئو داخلی وب سایت

اینفوگرافیک، یکی از بهترین ابزارها برای بازاریابی محتوا