رهبران صنعت مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، خدمات خوب را چگونه تعریف می کنند؟

هرکسی از خدمات خوب در مرکز تماس (کال سنتر) ، تعریف خاص خود را دارد. کاهش تلاش مشتری، بهبود تجربه مشتری، تمرکز بر موفقیت، و … . اینها تعاریف مختلف از خدمات خوب هستند. در این مقاله، بزرگان صنعت مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، تعریف خود از خدمات مشتریان خوب را در قالب توئیت های ۱۴۰ کاراکتری برای شما بیان می کنند.

 

شرکت SquawkPoint : به خدمات نیاز نخواهید داشت!

اصلا حس نمی کنید خدماتی به شما ارائه شده.چون اصلا به کمک نیاز نخواهید داشت!

 

شرکت interactionsco : کارآمد و بدون دردسر است!

خدمات خوب در مرکز تماس (کال سنتر)، یعنی یک مسیر مستقیم و ساده برای مشتریان طراحی کنید، که از طریق آن، به خواسته هایشان برسند.

 

شرکتSytel  : گوش دادن و پاسخ دادن

خدمات خوب در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، یعنی در زمان مناسب، و از راهی که مشتری ترجیح می دهد، به حرف هایش گوش دهید و سپس پاسخ دهید.

 

شرکت: injixo : مشکل مشتری را با اولین تماس حل می کند!

خدمات خوب در مرکز تماس (کال سنتر)، یعنی مشتری اصلا منتظر نماند. یعنی با اولین تماس، مشکل او را حل کنید. یعنی اوپراتور، مسئولیت مکالمه و حل مشکل مشتری را تماما بر عهده بگیرد.

 

شرکت AllClear2 :  دائمی و آسان است!

خدمات خوب در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، خدماتیست که دائمی باشد. استفاده از آن آسان باشد. شخصی باشد. توسط اوپراتورهای دانا ارائه شود که عملکردی عالی دارند، و مشکل مشتریان را با اولین تماس حل می کنند.

 

شرکت rostrvm: مثل یک لبخند دوقلو است!

خدمات خوب در مرکز تماس (کال سنتر)، مثل یک لبخند دوقلو است؛ یک لبخند بر لبان ارائه دهنده سرویس، و یک لبخند بر لبان مشتری.

 

شرکت Genesys: راحت است!

خدمات خوب در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، یعنی در زمان مناسب، و از راهی که مشتری ترجیح می دهد، مشکل او را حل کنید. مثلا از طریق چت، ایمیل، یا تلفن.

 

شرکت NICELtd: یکپارچه است!

خدمات خوب در مرکز تماس (کال سنتر)، یعنی با استفاده از داده های تعاملات قبلی در طول زمان، یک تجربه یکپارچه در تمام کانال های ارتباطی و نقاط تماس، به مشتری ارائه دهید.

 

شرکت BearskinNy : یکپارچه و بدون زحمت است!

خدمات خوب در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، از نگاه مشتری، یکپارچه و بدون زحمت است. کارامد است. به او قدرت اختیار می دهد. با اولین تماس مشکل او را حل می کند. و او را تبدیل می کند به حامی شرکت.

 

شرکت Bright : سریع و قابل فهم است!

خدمات خوب در مرکز تماس (کال سنتر)، یعنی وقتی مشکلی برای مشتری به وجود می آید، به سرعت آن را درک کنید و برطرف اش کنید.

 

شرکت ForumOnline : همیشه حق با مشتریست!

خدمات خوب در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، یعنی عاملی که باعث می شود مشتری از کالا یا خدمات شما لذت نبرد را از بین ببرید و آنچه می خواهد در اختیارش قرار دهید.

 

شرکت BSLHQ : خودجوش!

خدمات خوب در مرکز تماس (کال سنتر)، یعنی خواسته های مشتریان را درک کنید و برای براورده کردن آنها نهایت تلاش تان را انجام دهید. اوپراتورها به صورت خودجوش در فرایندها مشارکت کنند و قدرت حل مشکلات مشتری را داشته باشند. همچنین، باید با مشتری مانند یک انسان رفتار کنند، نه مانند یک فرایند!

 

شرکت NewVoiceMedia : خدماتی شخصی!

خدمات خوب در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، یعنی خدمات شخصی سازی شده. شخصی سازی، محرک رفتارهای مشتریست. این کار آنها را ترغیب می کند بیشتر خرید کنند، بیشتر به برند شما وفادار باشند و تجربه خود را به دیگران نیز منتقل کنند.

 

شرکت EnghouseInterac : مشتری را ناامید نمی کند!

خدمات خوب در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، یعنی برقراری تعاملی بی نظیر و بدون دردسر. یعنی هنگامی که مشکلی پیش می آید، مشتری را ناامید نکنید.

 

شرکت Zendesk: پیش بینی نیازهای مشتری.

خدمات خوب در مرکز تماس (کال سنتر)، یعنی از طریق پیش بینی نیازهای مشتریان، به آنها نشان دهید برایشان ارزش قائل هستید. باید دیدگاه های ارزشمندی به آنها ارائه دهید و به نحوی با آنها صحبت کنید که اعتمادشان به شما جلب شود.

 

شرکت Netcall : دقیق و قابل دسترسی!

خدمات خوب در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، یعنی خدماتی قابل دسترس، دقیق، مفید، قابل درک و مهم تر از همه، مودبانه!

 

شرکت JabraBusiness : اوپراتورهای شاد!

خدمات خوب در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان)، یعنی توانایی شنیدن و حرف زدن. اوپراتورهای شاد، آرام اند، صدای خوشحالی دارند و ارتباط بهتری با مشتریان برقرار می کنند.

 

شرکت addzestDougie : شکایتی وجود ندارد!

خدمات خوب در مرکز تماس (کال سنتر)، یعنی مشتری مجبور نباشد چیز زیادی برای شما توضیح دهد و مجبور نباشد از شما شکایت کند.

 

شرکت Lionbridge : صحبت به زبان مشتری!

خدمات خوب در کال سنتر، یعنی به زبان مشتری و از طریق کانال ارتباطی مورد علاقه اش با او صحبت کنید و میزان تلاش اش را کاهش دهید.

 

شرکت DigitalGeniusAI : با سرعت هوش مصنوعی، اما انسانی!

خدمات خوب در مرکز ارتباط با مشتریان، یعنی از سرعت هوش مصنوعی و روبات بهره ببرید، اما به نحوی که مشتری حس کند با یک انسان صحبت می کند.

 

خدمات خوب از نظر مرکز تماس حامیسان

با در نظر گرفتن ارزش بالای مشتری در بازار رقابتی امروز و وجود رقبا در هر صنف، راضی نگاه داشتن مشتریان سازمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همین امر باعث افزایش مشتریان هر کسب و کاری خواهد شد. با در نظر گرفتن این موضوع که همواره به عنوان یک چالش در سازمان ها مطرح بوده، مرکز تماس حامی‌سان (wecare) تیمی متمرکز و حرفه ای در این زمینه ایجاد کرد تا بتواند با قرار گرفتن در کنار کسب و کار سازمان شما، کمک کند تا دغدغه این واحد از سازمان برون سپاری شود و در خارج از سازمان شما صورت پذیرد.

 

منبع مقاله:

CallCentreHelper