یکپارچه سازی بازاریابی محتوا با نرم افزار Sisense

دو عنصر ضروری بازاریابی محتوا ، برای یکپارچه سازی داده ها -مخصوص بزرگ داده ها- در استراتژی کانتنت مارکتینگ شما عبارتند از:

۱) داشبوردهای مرسوم برای نظارت کردن روی چیزهای مهم  

۲) بصری سازی داده ها برای به روز کردن آن ها.

هردوی این عناصر حفره ها و شک های موجود بین اعداد و تصمیم گیری را برای بازاریابی محتوایی ما برطرف می کنند و استفاده از آن ها خیلی ساده تر از آن است که تصور کنید.

نرم افزار Sisense یکی از معدود نرم افزارهای تحلیل داده ها در کانتنت مارکتینگ است که هردوی این عناصر مهم را در خود دارد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هر فردی با هر سطح از تجربه و مهارت می تواند از آن استفاده کند، نرم افزار Sisense کاربر جدید را در یک فرآیند گام به گام قرار می دهد و تمامی منابع داده های کاربر را در یک رابط یا نرم افزار برای او جمع آوری می کند. این نرم افزار همچنین داشبودهای خصوصی سازی شده را ایجاد می کند، یا به شما اجازه می دهد که داشبورد مختص خود را بسازید.

این نرم افزار را مدیران محتوا، بازاریابان محتوا، مدیران تجاری تولید محتوا و غیره می توانند برای کار خود مورد استفاده قرار دهند.داشتن یک دستگاه برای عملکرد مرکزی داده های محتوایی، به اضافه یک داشبورد اختصاصی محتوا که مختص یک وظیفه خاص است، به این معنی است که شما هرگز چیزهای مهم را گم نخواهید کرد و به این ترتیب هرگز گیج نخواهید شد.

برای بازاریابان محتوا به طور ویژه، نرم افزار Sisense می تواند کارهای مشتری شما را به صورت یک نقشه به شما بدهد. این نرم افزار، از کارهایی مانند تعداد مخاطبین شما گرفته تا بازدیدکنندگان و مشتریان شما را به شما می دهد. همچنین داده ها را به صورت مرحله به مرحله ثبت می کند، تا چیزی از دسترس شما خارج نباشد.

نرم افزار Sisense دارای قابلیت بصری سازی محتوا از طریق یکی از ابزار های خود است. به جای این که گزارش ها، نمودارها و شکل هایی را از مجموعه داده های مختلف برای خودتان ایجاد کنید، می توانید این شکل ها و نمودار ها و گزارش ها را به صورت خودکار بر اساس نوع محتوا و هدفی که دارید به وسیله این نرم افزار تولید کنید. این نرم افزار همچنین یک ابزار بصری سازی جادویی داده ها را از خود منتشر کرده است که به شما کمک می کند تا بهترین نوع داده های بصری را برای پروژه بازاریابی محتوایی خود استفاده کنید.

پیشنهاد تیم محتوا:

مخاطب شناسی ،بهینه سازی محتوا,بازاریابی محتوا

اهمیت مخاطب شناسی در استراتژی محتوا