آیا از اثربخشی و پاسخ گویی مرکز تماس تان مطمئن نیستید؟ بررسی‌ های آنلاین اطلاعاتی را درباره خدمات مشتریان به شما می‌ دهد که پیدا کردنشان کار راحتی نیست. 

در قرن ۲۱ اینترنت تبدیل به اولین جایی شده که افراد در آن درباره یک محصول یا شرکت صحبت می کنند. علاوه بر بررسی ‌های گوگل، وب‌ سایت‌ هایی وجود دارند که مخصوص این کار هستند و مشتریان بررسی خود را از کالاهایی که خریده‌ اند، در آن ها ثبت می کنند.

اگر به دنبال یک خدمت هستید و در موردش مطمئن نیستید، می توانید نگاهی به این بررسی‌ ها بیندازید. این سایت ها برای بررسی شرکت های نرم افزار، منبع خوبی به حساب می آیند. در این میان، بررسی ‌های «تماس گیرنده‌ پیش ‌فرض» نیز تفاوتی با این سایت‌ ها ندارند. آن ها برای فهمیدن حقیقت پشت شرکت‌ های نرم ‌افزار مرکز تماس، عنصر مهمی هستند.

برای پیدا کردن بررسی ‌های Chasedata نیازی به جستجوی زیاد ندارید. چه بخواهید بدانید نرم‌ افزار چگونه کار می کند و چه به دنبال میزان خوبیِ عملکرد نرم‌ افزار باشید، بررسی ‌های «تماس ‌گیرنده‌ پیش‌ فرض» دید خوبی از این محصول به شما خواهند داد.

برویم سر اصل مطلب. این روزها دیگر نمی‌ توان پنهان شد چون بررسی ‌های آنلاین ما موارد زیر را آشکار کرده ‌اند:

-کار با Capterra:

ما از سال  ۲۰۰۳ زمانی که مرکز تماس ها مکان محور بودند. شروع به استفاده از محصول «تماس ‌گیرنده‌ پیش ‌فرض» کردیم، افزودن منابع اضافی که قبلا بین ۳۰-۶۰ روز زمان می ‌برد، امروزه ظرف چند ساعت انجام می ‌شود.  ما در سال ۲۰۱۱ استفاده از محصول CallCenterNow را شروع کردیم و این نرم‌ افزار باعث صرفه‌ جویی مالی و همچنین ارتقای بهره‌ وری ما شد.  استفاده از این محصول بسیار راحت است و به ما اجازه می‌ دهد کارهای مرکز تماس خود را به راحتی مدیریت کنیم. Chasedata از مرحله گزارش ‌دهی تا داده ‌های زنده به ما کمک می کند تا نیازهای مشتریانمان را برآورده کنیم. همچنین پاسخ گویی آن ها و کمکشان به ما در هر عملکرد مدیریتی، بسیار سریع است. سطح خدماتی که دریافت می کنیم، خارق ‌العاده است.

 

– کار با Leading Sales Solutions:

من نزدیک به بیست سال است که با شرکت ‌های نرم ‌افزار مرکز تماس کار می کنم. در حالی‌ که هرکدامشان نقاط قوت و ضعف مختص به خود را داشتند اما ChaseData ثابت کرد از تمام نظرها بهترین است و تمام تلاشش را برای حل سریع مشکل صرف می کند. کارشناسان پشتیبانی، خدمات بی ‌نظیر و حرفه ‌ای ارائه می ‌دهند. هرکسی از یک نرم ‌افزار تماس‌ گیر استفاده کند، می‌ داند این بخش چقدر می‌ تواند استرس ‌زا باشد و هر ثانیه از خراب شدن نرم ‌افزار هزار سال می ‌گذرد؛ بنابراین استفاده از چنین نرم افزارهایی می تواند به شما اطمینان خاطر دهد.

 

– کار با Openvix:

این نرم ‌افزار با امکانِ «تماس پیش‌ فرض» مدیریت تماس ‌های داخلی و اولویت ‌بندی و همچنین گزارش‌ دهی و بخش ‌های مدیریتی ‌اش، بسیار سریع است. علاوه بر این شما می ‌توانید خصوصیات آن ‌را آن طور که می ‌خواهید تغییر دهید. تغییر خصوصیات برای من که در صنعت مرکز تماس فعالیت دارم، کار راحتی بود و آخرین نکته‌ مثبتش کیفیت تماس و سرعت پاسخ گویی نرم ‌افزار است، به‌ خصوص برای کارشناسان مرکز تماس. فقط می‌ توانم بگویم این یک محصول خیلی خوب است و من مطمئنا آن‌ را به هرکسی که به دنبال یک راه‌ حل اثربخش و قدرتمند برای نیازهای مرکز تماسش است، پیشنهاد خواهم کرد.

 

-کار با GetApp:

چند وقتی‌ است که از ChaseData استفاده می کنم. این نرم ‌افزار هم در حل مسائل سریع عمل می کند و هم پاسخش به افزایش و کاهش مجوزها در صنعت، سریع ‌ترین است. من نرم‌ افزار چند شرکت دیگر را نیز استفاده کرده ام و تلاش این شرکت برای موفق شدن در این زمینه را می‌ ستایم.

 

-دسته‌بندی ‌های کلی:

Chase data اعتبار آنلاین خوبی دارد که نتیجه‌ استراتژی ‌های بازاریابی و بررسی ‌های تماس ‌گیرنده‌ پیش ‌فرض ثبت ‌شده در اینترنت توسط مشتریان است. در Capterra رتبه‌ کلی ما پنج از پنج ستاره است و همین رتبه نیز به «راحتی استفاده» و «خدمات مشتریان» اختصاص داده شده است. همچنین در وب ‌سایت GetApp، ۹۸ درصد از نظرات در مورد ما مثبت است و ۱۰۰ درصد افراد، خدمات ما را به بقیه پیشنهاد کرده ‌اند. این سایت ‌ها اطلاعات دیگری به جز نظرات دارند، مانند خدماتی که ارائه می ‌دهیم و قیمت آن ها.

برای کسب اطلاعات در مورد نظر دیگران درباره‌ خدمات و محصولات، بررسی ‌های آنلاین می ‌تواند به شما بگوید که مردم چه تجربه ‌های خوبی با یک کسب‌ و کار داشته‌ اند. علاوه ‌بر این، آن ها می ‌توانند نقاط ضعف یا تجربیات بدشان را به اشتراک بگذارند و بگویند آیا این مشکل توسط شرکت حل شده یا نه. بررسی ‌های تماس‌گیرنده‌ پیش‌ فرض آنلاین که برای Chasedata موجود هستند، یک مثال از میزان اهمیت نظر کاربران است. اگر می‌ خواهید حقیقت پشت یک شرکت را بفهمید، نظرات آنلاین را چک کنید.

 

-کار با ChaseData:

ما در سال ۱۹۹۷ کارمان را با هدف طراحی یک نرم ‌افزار مرکز تماس پیشرفته، باکیفیت و هوشمند آغاز کردیم. امروز با استفاده از محاسبات مبتنی بر «کلَود» راه‌ حل‌ های بی ‌نظیری را  به تمام مشتریان از شرکت ‌های کوچک پنج ‌نفره گرفته تا شرکت ‌های چند ملیتی بزرگ با مرکز تماس هایشان در سراسر جهان ارائه می ‌دهیم. ما از محصول خود پشتیبانی می ‌کنیم و می ‌توانیم لیست بلند بالایی از مشتریان و نظرات مثبت ‌شان را در وب ‌سایتمان به شما نشان دهیم.

منبع: chasedatacorp