تولید محتوا بر اساس قیف و تاثیر بازاریابی محتوا

در حدود ۷۰ درصد از محتواهای ساخته شده بدون استفاده باقی می مانند. چرا؟ زیرا این محتواها گاهی اوقات با سلیقه مخاطبین هدف سازگاری ندارد و دلیل آن هم این است که بازاریاب ها از قیف فروش یا اطلاع ندارند یا این که به آن بی توجهی می کنند. تیم فروش نباید از محتوای غیرمرتبط استفاده کند (و خریداران هدف هم نباید این کار را انجام دهند). تیم فروش در داخل یک قیف فروش به خوبی جزئیات فروش خود را در محتوای موردنظر مشخص کند. بازاریاب ها سپس می توانند محتواهایی را برای اطلاع رسانی، الهام بخشیدن، و آموزش دادن ایجاد کنند و آن ها را در داخل قیف فروش خود قرار دهند.
از روش بازاریابی روبه رشد استفاده کنید
تیم فروش ۸۰ درصد از موقعیت های فروش را نادیده می گیرد، که به این معنی است که زمان و منابع مورد نیاز برای به دست آوردن این فرصت ها از دست رفته است. اگر بازاریاب ها بتوانند کیفیت بهتری را با استفاده از بهتر کردن فرآیند بررسی به مشتریان ارائه دهند، آنگاه تیم فروش هم می تواند این فرصت ها را خیلی جدی تر بگیرد. استفاده از بازاریابی رو به رشد، یک نوع اتوماسیون برای جمع آوری اطلاعات مربوط به مشتریان خوب است، و نتیجه این روش نرخ های تبدیل بهتر است. فروش و بازاریابی، با هم می توانند به برتری های بهتر و شایسته تری دست یابند.
در ایمیل ها از محتوای مرتبط استفاده کنید و کمپین هایی را ایجاد کنید
گاهی اوقات تیم فروش بدون این که حتی مشاوره ای به تیم بازاریابی دهد، متنی را به کمپین ایمیل بازاریاب ها ارسال می کند. به علاوه، ۷۵ درصد از خریداران محتوایی را می خواهند که تا حد زیادی بتواند محصول مورد نظر را توصیف کند. با این فرض که بازاریاب ها می دانند که چگونه متن ها را قرار دهند که مشتریان بدون زحمت زیادی با یک کلیک جذب شوند، با این حال تیم فروش باید بتواند از این منابع داخلی استفاده لازم را کند. اگر تیم های مربوط به فروش و بازاریابی با هم درجهت بهتر کردن این کمپین ها کار کنند، دریافت کنندگان نیز با احتمال بیشتری جذب محتوا و در نتیجه جذب شرکت خواهند شد.
فرآیندها را خودکار کنید
بسیاری از فرآیندهای فروش و بازاریابی می توانند به صورتی خودکار شوند که اعضای تیم را آزاد بگذارند تا وقت کافی داشته باشند و بر روی وظایف سطح بالاتر تمرکز داشته باشند. متاسفانه، بسیاری از کارمندان به صورت کامل نمی دانند که چگونه از این فناوری ها استفاده کنند. تیم های بازاریابی و فروش باید به خوبی و به صورت کامل آموزش داده شوند (و اگر لازم باشد مجدداً آموزش داده شوند) تا بتوانند با بازده بالایی به صورت مناسبی از فناوری های موجود استفاده کنند.
نتیجه گیری
زمانی که تیم های فروش و بازاریابی محتوا با هم هماهنگ عمل کنند، نتایج فوق العاده خوبی مشاهده می شود-آن ها در بستن قراردادها و انجام معامله ها ۶۷ درصد بهتر از قبل می توانند عمل کنند. به علاوه، تقریباً ۹۰ درصد از تیم هایی که در آنها بخش بازاریابی و فروش باهم هماهنگ نیستند نمی توانند به خوبی در معاملات و جذب افراد عمل کنند. درحالی که شاید انجام این هماهنگی کمی کار سختی باشد، ولی واضح است که اگر این دو تیم با هم کار کنند، می توانند به دستاوردهای زیادی برسند.

پیشنهاد تیم محتوا:

ایده هایی برای توسعه بازاریابی محتوا ,بازاریابی محتوا,محتوا, محتوا,بازاریابی محتوا

ایده هایی برای توسعه بازاریابی محتوا