اگر به این فکر می‌کنید که برون ‌سپاری مرکز تماس برای کارتان خوب است یا نه، بدانید که تنها نیستید. اغلب افراد همین سوال را دارند. این هم می‌تواند یک سوال مهم باشد، چون ظاهرا پاسخ‌های متعددی برایش وجود دارد.

وقتی فرآیند برون ‌سپاری به درستی انجام شود، هیچ دلیلی ندارد که کسب‌وکارتان را تقویت نکند. در ادامه این مقاله بیایید تا مزیت های برون ‌سپاری مرکز تماس را با هم بررسی کنیم.

 

دسترسی بهتر:

مطمئنا یادتان می‌آید که قبلا باید در ساعات کاری با بخش خدمات مشتریان یک شرکت تماس می‌گرفتید و پیش از وصل شدن به کارشناس مجبور بودید منتظر بمانید. حتی الان هم تأمین نیرو برای خدمات‌دهی شبانه‌روزی برای شرکت های کوچک کار سخت و گرانی است.

اما وقتی خدمات مرکز تماس را برون ‌سپاری می‌کنید، می‌توانید دسترسی خدمات مشتریان‌تان را به راحتی ارتقا دهید. با شرکتی قرارداد ببندید که چندین مرکز در سراسر جهان دارد و می‌تواند از استراتژی follow-the-sun پیروی کند. با این توصیفات، در دسترس بودنِ ۲۴/۷ به نظر کار راحتی می‌آید.

تکنولوژی بهتر:

همانطور که احتمالا می‌دانید، اداره‌ مرکز تماس داخل شرکت کار ارزانی نیست. در واقع، اولین دلیلی که یک شرکت بخاطرش تصمیم می‌گیرد مرکز تماس خود را برون ‌سپاری کند، همین هزینه‌ها است. چرا اداره‌ این بخش در داخل شرکت تا این حد گران است؟

اغلب اوقات، دلیلش تکنولوژی‌ می باشد. همراه با پیشرفت تکنولوژی مرکز تماس، همراه شدن با این روند سریع، کار دشواری به نظر می‌آید. نتیجه؟ کارتان در تونل زمان گیر می‌کند و مجبور می شوید از تکنولوژی قدیمی استفاده کنید و خدمات معمولی ارائه کنید.

چرا شرکت‌ها به تکنولوژی قدیمی می‌چسبند؟ پاسخ ساده‌ آن، هزینه‌هاست. اجرای تکنولوژی جدید، اصلا کار ارزان‌قیمتی نیست. البته یک راه ارزان‌تر برای به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید وجود دارد: با یک شرکت سرویس‌دهنده‌ مرکز تماس که از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند، شریک شوید.

بینش بهتر:

وقتی تصمیم می‌گیرید با یک سرویس‌دهنده شریک شوید که از جدیدترین تکنولوژی استفاده می‌کند، قدرت داده‌های مرکز تماس‌تان را نیز در نظر گرفته‌اید. محاسبات ابری (Cloud) و داده‌های بزرگ (Big Data) به شرکت‌های کنونی اجازه می‌دهد به راحتی اطلاعات موردنظرشان را جمع‌آوری و تحلیل کنند. می‌خواهید بدانید دقیقا چه کسانی محصول شما را می‌خرند؟ برای پاسخ به این سوال کافیست اطلاعاتی را که تیم مرکز تماس‌تان جمع‌آوری کرده‌اند، داده‌کاوی کنید.

اغلب شرکت‌های برون‌ سپاری مرکز تماس از مقیاس‌های خدمات مشتریان برای سنجش عملکرد خود استفاده می‌کنند. این مقیاس‌ها نظرات خوبی در مورد چگونگی ادامه‌ رقابت و حوزه‌های نیازمندِ بهبود به شما می‌دهد.

تصمیمات بهتر:

با استفاده از محاسبات ابری و تحلیل داده‌های بزرگ، می‌توانید تصمیمات تجاری بهتری بگیرید. شما اطلاعات را جمع می‌کنید، تحلیلشان می‌کنید و از آن‌ها برای اخذ تصمیم در مورد ادامه‌ کارتان یا برای شرکت برون ‌سپاری مرکز تماس استفاده می‌کنید. همراه با پیشرفت جمع‌آوری داده‌ها، می‌توانید تصمیمات بهتری هم بگیرید. با پیگیری لحظه‌ای، تصمیماتتان را زودتر اتخاذ می‌کنید و با اینکار سرعتتان را با بازار هماهنگ خواهید کرد.

انعطاف بیشتر:

متأسفانه مرکز تماس داخل شرکت، انعطاف زیادی ندارد. استخدام و اداره‌ی نیروی کار می‌تواند دشوار باشد؛ میزان گردش کارکنان هم یک جنگ همیشگی ا‌ست و تلاش برای هماهنگ شدن با سرعت پیشرفت تکنولوژی می‌تواند به این معنی باشد که انتخاب محدودی برای خدمات قابل ‌ارائه به مشتریانتان خواهید داشت.

برون‌ سپاری مرکز تماس، انعطاف لازم را به شرکتتان می‌دهد. شریک شما می‌تواند کسب‌وکارتان را متعادل کند، خدمات ارائه کند و برای ارائه‌ هرچه بهتر خدمات به مشتریان شما، افراد جدیدی استخدام کند.

خدمات مشتریان بهتر:

در انتهای روز، تمام این مزیت ها یک نتیجه را برایتان فراهم می کنند که عبارت است از «خدمات مشتریان بهتر». وقتی از تکنولوژی بهتر استفاده کنید و داده‌های بهتری به کار ببرید، تصمیمات بهتری در مورد نیازهایتان خواهید گرفت و مطمئنا پیشرفت خواهید کرد.

 

منبع: billgosling

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.