استقبال گرم از مشتریان جدیدی که به شرکت شما مراجعه می­‌کنند و یا یک خوش آمدگویی به یادماندنی و تاثیر گذار در اولین مکالمه تلفنی که با مشتریان خود دارید، می‌­تواند مقدمه‌ای برای شروع یک رابطه طولانی مدت با مشتریانتان باشد. اما شاید زمانی‌­که شروع به ارزیابی موقعیت می‌­کنید، با خود فکر کنید که چطور می‌­توان در این رقابت پیروز شد و اعتماد مشتریان را به خوبی جلب کرد.

-در راس قرار دادن مشتری:

پایه و اساس هر ارتباطی با مشتریان به این موضوع مرتبط است که شما چقدر از نیازهای مشتریانتان آگاهی دارید و به آن اهمیت می‌­دهید. برای سازمانی که در پی ارتقای یک رابطه طولانی مدت با مشتریان و توسعه موفقیت­‌های خود است، دنبال­ کردن رویکردهای مشتری محور، یکی از کلیدی‌­ترین  قسمت­‌های فرهنگ سازمانی و ارزش‌­های اساسی شرکت است.

-اهمیت نوع ارتباط با هر فرد:

همان‌طور که می‌دانید و قبلا نیز ذکر شد، همه مشتریان چه در تجارت و چه مصرف کنندگان، انسان هستند و این موضوع کاملا واضح است؛ اما باید بدانید که هر فرد ویژگی‌­های منحصر به فردی دارد. بنابراین، مسیرهای تصمیم­‌گیری و روش‌­های ارتباطی با هر فردی با دیگری متفاوت است. مشتری محوری در واقع به انعطاف پذیری و هوشمندانه­ رفتار کردن در ارتباط با مشتریان اشاره می‌­کند که منجر به یک ارتباط معنادار و منحصر به فرد در عصر ارتباطات دیجیتالی می­­‌شود.

مکالمه با تک تک مشتریان، به شما این امکان را می‌­دهد تا در هر مکالمه با توجه به دیدگاه­‌ها و خصوصیات فرد با او ارتباط برقرار کنید و از هر یک از آن‌ها به عنوان تجربه‌­ای برای سایر ارتباطات در آینده استفاده کنید.

-تجربه یکپارچه از همه راه­‌های ارتباطی:

اگر یکی از اعضای تیم فروش شما در شرکت، برای ارتباط با مشتری به سختی تلاش کند تا ارتباط مثبتی شکل بگیرد و بعد آن مشتری با یکی از اعضای تیم که هیچ اطلاعی از مسیر کاری و روال درست شرکت ندارد، صحبت کند، آن فرد احتمالا از این دوگانگی و عدم یکپارچگی در شرکت شما سردرگم می­‌شود.

در حقیقت باید بدانید که هماهنگی برای حفظ روابط مثبت با مشتریان اهمیت ویژه‌­ای دارد و اطمینان از یکپارچگی در ارتباط در قسمت خدمات مشتریان، امری حیاتی در رضایت مشتری محسوب می‌­شود.

داشتن فرآیندهای موثر همانند یکپارچگی مدیریت ارتباط با مشتری، به پاسخگویی بهتر شما با مشتریانتان کمک و اعتبار و شهرت شرکت شما را دو چندان می­‌کند.

-برقراری ارتباط در طول زمان:

اگر فقط در مراحل اولیه برخورد با مشتری، با او به بهترین نحو برخورد شود، اما در روابط بعدی به او بی توجهی شود، این ارتباط نمی­‌تواند به ارتباط طولانی مدت با مشتریانتان منجر گردد. مشتریان وفادار برای شرکت شما از راه اندازی یک تجارت جدید، سودآورتر خواهند بود و بنابراین برای شناخت شکاف­‌ها و شناخت فرصت­‌های جدید فروش، این موضوع اهمیت ویژه‌­ای دارد.

از طرفی نظرسنجی‌­های تلفنی نه تنها دیدگاه بهتری از علایق مشتریانتان به شما می­‌دهند، بلکه یک راه  موثر برای فهمیدن احساس مشتری در مورد تجربه‌­ای که از کار با شما به دست آورده است نیز می­‌باشد و به شما این امکان را می‌­دهد تا متوجه شوید شرکت شما در کدام قسمت‌­ها نیاز به بهبود دارد و در چه بخش­‌هایی نیز به خوبی عمل­کرده­ است.

از آن‌جایی که این بازخوردها قابل سنجش و قابل اجرا هستند، در  نشان دادن ارزش‌­های مشتری محورِ شرکت شما اهمیت زیادی دارند و نشان می‌­دهند که شما به نظرات مشتریانتان اهمیت می‌­دهید و  برای رسیدگی به امور و بهبود شرایط تلاش می‌­کنید.

 

منبع: ttmc.co

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.