ثبت‌نام دومین بوت کمپ آموزشی اشتغالی مجتمع رعد (کارساز۲) آغاز شد.

بعد از تجربه موفق کارساز۱ و آغاز کلاس‌های کارجویان، مرکز اشتغال رعد برنامه‌ریزی کارساز۲ را شروع کرد.

✅تحقیقات بازار برای انتخاب شغل مناسب کارجویان، با محور بازار آینده و با بررسی بیش از ۲۵۰۰ آگهی شغلی و همکاری وبسایت جاب ویژن انجام و درنهایت شغل کارشناس مرکز تماس انتخاب شد.

✅سرفصل‌های آموزشی با بررسی شرکت‌ها و آموزشگاه‌های داخلی و خارجی مرتبط و همچنین با یاری تیم آموزش مرکز تماس حامیسان برنامه‌ریزی و آماده شد.
✅جهت بهره برداری هرچه بیشتر کارجویان از این دوره و موفقیت در موقعیت‌های شغلی، کوچ‌های تخصصی همراه کارجویان هستند که در این امر مهم مدرسه کوچینگ ویز ایران، رعد را یاری می‌کند.
✅در پایان دوره پس از اخذ مدرک معتبر از دانشگاه علمی کاربردی رعد، موسسات و شرکت‌های حامی این طرح از جمله مرکز تماس حامیسان، مرکز تماس رعد الغدیر و مرکز تماس پیتام فرصت مصاحبه در موسسات خود را به کارآموختگان طرح می‌دهند. وب‌سایت جاب ویژن نیز حامی کارآموختگان برای جذب در بازار کار خواهد بود.

📌اگر به این شغل علاقه‌مند هستید و توانایی لازم را در خود می‌بینید، برای ثبت‌نام در این بوت کمپ تخصصی، نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۰۲۴۸۶۴۲۵۲ ارسال نمایید.

منبع:go4customer

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.