ما در دنیایی پر سرعت و پر هیجان زندگی می‌کنیم که در هر بخش از کسب‌وکارها رشد و پیشرفت دائمی در حال وقوع است. این امر شامل صنعت برون ‌سپاری نیز می‌شود. همراه بودن با تمام تغییرات کار دشواری‌ست، به همین جهت در ادامه به ۳ روند که در تحول برون ‌سپاری نقش به سزایی داشته، اشاره‌ای می‌کنیم.

 

-اتوماسیون (خودکارسازی):

یکی از هیجان‌انگیزترین مواردی که در جهان برون‌ سپاری اتفاق افتاده، اتوماسیون روبوتیک فرآیند‌ها (RPA) است. RPA به شرکت‌ها کمک می‌کند به منظور کاهش هزینه‌ها و اثربخشی بیشتر، فرآیندهای تکراری را خودکار کنند. انجام دادن کارهای ساده‌تر توسط کامپیوترها وقت کارشناسان مرکز تماس شما را برای انجام امور پیچیده‌تر آزاد می‌کند.

مثلا کاربرد ربات‌های چت آنلاین در کمک به پاسخ به سوالات ساده‌ مشتریان در طول ساعات تعطیلی مرکز تماس شرکت‌ها، در بین کسب‌وکارها محبوب شده است. علاوه بر این، ربات چت را می‌توان به کارشناس‌ها هم ارائه کرد. این ربات می‌تواند به سیستم شما و جزئیات حساب‌ها دسترسی داشته باشد و این امر باعث می‌شود تیم شما بتواند خدمات اثربخش‌تر و مخصوص‌تر به مشتریان ارائه کنند.

یک روند رو به رشد دیگر در حوزه‌ اتوماسیون، رشد هوش مصنوعی (AI) و تکنولوژی بدون کارشناس است. این یک تکنولوژی جدید و نوظهور است که به تماس‌ها و سوالات مشتریان رسیدگی می‌کند. این تکنولوژی بسیار جدید است و هنوز به‌طور کامل برای رویارویی با مشتری آماده نیست، اما در طول سال‌های آتی شاهد رشد چشمگیر آن خواهیم بود. با وجود قابلیت ارائه‌ تجربه‌ تعامل انسانی به مشتریان، مشتریان تصور می‌کنند در حال چت با یک کارشناس واقعی هستند.

حفظ داده‌ها:

در سال ۲۰۱۸ بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فقره سرقت یا افشاسازی داده‌ها اتفاق افتاد و بیش از ۵ میلیارد رکورد را تحت تأثیر خود قرار داد. این یعنی مجرمان سایبری به‌طور متوسط روزانه ۱۷ بار به اطلاعات محرمانه‌ مشتریان کنونی و بالقوه‌ شما دسترسی پیدا کرده‌اند.

پیدا کردن سازمانی که هدف افشاسازی/دزدی داده‌ها را دارد، کار سختی‌ست. همچنین پیدا کردن شخصی که این اتفاقات روی او اثری نگذاشته باشد، کار دشواری‌ست.

در سال ۲۰۱۹ کسب‌وکارها لایه‌ها و فرآیندهای جدید امنیتی و همچنین یک تلاش هماهنگ برای آموزش تیم‌هایشان در خصوص اهمیت امنیت سایبری برای حفاظت بیشتر از اطلاعات و امنیت کاربران اجرا کردند.

چرخه‌ زندگی چندکاناله‌ مشتریان:

واضح است که شرکت‌ها می‌فهمند ارتباطات و نحوه‌ رفتارشان با مشتری باعث افزایش موفقیتشان در فروش می‌شود. رشد روندها به سمت اتوماسیون، تمرکز روی امنیت داده‌ها و درک بهتر از یک راه‌حل واحدِ چندکاناله باعث ارتقای سطح تجربه‌ مشتری در مرکز تماس می‌شود.

دانستن چگونگی جلب مشارکت مشتریان فراتر از ارتباط داشتن با مشتریان از کانال‌های ارتباطی مختلف است. بسیار مهم است که راه‌حل چندکاناله‌ شما شامل بررسی زنده (بر خط) اطلاعات مشتری در تمام این کانال‌ها نیز باشد.

راه‌حل‌های چندکاناله یک مفهوم جدید نیستند. اغلب مرکز تماس ها چندین سال است که راه‌حل‌های چندکاناله را به مشتریان ارائه می‌کنند. با این‌حال، در سال حاضر شاهد استفاده‌ بیشتر مرکز تماس ها از این تکنولوژی برای مشتریانشان خواهیم بود. رشد اتوماسیون باعث گسترش قابلیت شرکت‌ها در استفاده از چت‌پات‌ها از طریق اس ام اس و وب‌چت خواهد شد.

 

منبع: billgosling

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.