چه سوالاتی در مصاحبه کال سنتر پرسیده می شود؟

۱) درباره خودتان بگویید

اگر در مصاحبه کال سنتر این سوال از شما پرسیده شد، نیازی نیست پاسخ پیچیده به آن بدهید. شما می توانید شخصیت خود را بیان کنید، از سرگرمی ها، سلایق، خواسته ها و رویاهای خود صحبت کنید. ولی چیزی که واقعاً اهمیت دارد، این است که شما توانایی ها و کیفیت خود را که می توانند مصاحبه گر را ترغیب به استخدام شما در کال سنتر کند، برجسته نشان دهید.

۲) چرا شما برای این کال سنتر تقاضای کار کرده اید؟

خیلی از اوقات، افرادی که نتوانسته اند در رشته تخصصی خود کاری پیدا کنند، مجبور به تقاضای کار در کال سنتر شده اند و البته این امر را بیان نمی کنند. در مصاحبه کال سنتر، شما نباید این تفکر را از کسی مخفی کنید، زیرا ممکن است بر روی فرایند استخدام شما اثر بگذارد. مصاحبه گرهای مرکز تماس به اندازه ای باهوش هستند که این واقعیت را درک کنند.

۳) شما چگونه رنگ “قرمز” را برای یک فرد نابینا تشریح می کنید؟

این یک سوال سخت به حساب می آید، خصوصاً اگر فرد مورد نظر در این گونه سوال ها تخصص نداشته باشد. کلید پاسخ دادن به این سوال این است که خلاق باشید. شما باید از تخیل خود استفاده کنید. پاسخ شما باید به گونه ای باشد که از نظر مصاحبه گر کال سنتر، منطقی به نظر برسد. نیازی نیست که این پاسخ از نظر علمی درست باشد، چیزی که مهم است این است که حتماً منطقی باشد. یک پاسخ احتمالی ممکن است شبیه به این باید: “من رنگ قرمز را برای فرد نابینا به عنوان رنگی تشریح می کنم که عشق را تعریف می کند. این رنگ نمادی از محبت و صمیمیت است. این رنگ، رنگی است که معمولاً با زیبایی و شکوه و جلال همراه است. همچنین این رنگ رنگ خون است که می تواند درد و رنج را بیان کند…”

۴) در ۵ تا ۱۰ سال آینده، خود را چگونه می بینید؟

قبل از شروع به پاسخ دادن، باید ابتدا خوش بینی خود را فعال کنید. شما می توانید بگویید که من در ۵ یا ۱۰ سال آینده دارای یک خانواده هستم و موفق و خوشبخت هستم. من با شغلی که انتخاب کرده ام موفق شده ام و از آن راضی هستم و به یک شغل بالاتر ترفیع گرفته ام.

۵) آیا سوالی از من دارید؟

در این جا، مواظب باشید که چه نوع سوالی می پرسید. برخی افراد سوال های بسیار ساده و پایه ای می پرسند که حتی ارزش پاسخ دادن را هم ندارند و مصاحبه گر را ناامید می کنند. به یاد داشته باشید که ادب و اخلاق حرفه ای را در سوال های خود حتماً رعایت کنید

پیشنهاد تیم کال سنتر :

ارتباط با مشتریان,سوالاتی در مصاحبه کال سنتر

چهار روش برای ایجاد بهترین ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین