فناوری هم حیرت انگیز است و هم بسیار پیچیده و گیج کننده؛ چراکه به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا کارها را به صورت کارآمدتری انجام دهند و حتی گاهی اوقات کارهایی را انجام دهند که پیش از این فکرش را نمی‌کردند.

از سوی دیگر به روز بودن با این تکنولوژی‌ها درست همانند درگیری در یک مبارزه همیشگی است. هر روز سر و کله یک فناوری جدید پیدا می‌شود و تنها بعد از چند ماه که به کار کردن به آن عادت کرده‌اید، یک تکنولوژی جدید دیگر جایگزین آن می‌شود و انقلابی نو به پا می‌کند.

-فناوری در بخش مرکز تماس:

فناوری در مرکز تماس نیز از این موضوع جدا نیست. پیشرفت‌هایی که هر روزه در این فناوری‌ها اتفاق می‌افتد، به شما این فرصت را می‌دهد تا خدماتی بهتر به مشتریان خود ارائه دهید، اما باید قبول کنید که همگام شدن با این پیشرفت‌ها همیشه برای شما هزینه‌هایی را به دنبال دارد. از طرفی شما باید اطمینان حاصل کنید که هم شما و هم همه کارمندان‌تان طریقه صحیح استفاده از این فناوری‌ها را می‌دانید و تنها از این طریق است که می‌توانید تجربه بهتری برای مشتریان خود رقم بزنید.

-یک تکنولوژی اشتباه:

یک تکنولوژی منسوخ شده هیچ گاه شما را به نتایجی که انتظار دارید، نمی رساند. یک فناوری منسوخ شده به کسب و کار شما آسیب می‌زند زیرا باعث می‌شود تا در خدمات رسانی به مشتریان خود دچار مشکل شوید و این در حالی است که رقبای شما از جدیدترین و بهترین ابزارها برای ارائه تجربه‌ای بهتر به مشتریان استفاده می کنند. بنابراین باید قبل از اتخاذ یک فناوری جدید حتما تحقیقات کاملی را انجام دهید.

-انتخاب فناوری درست:

تا به اینجای مقاله متوجه شدیم که چطور یک فناوری اشتباه در مرکز تماس تان می تواند به کسب و کار شما ضرر وارد کند اما به راستی چگونه می‌توان یک فناوری درست و مناسب برای بخش مرکز تماس ‌ها انتخاب کرد؟

انتخاب یک فناوری مناسب به شرکت شما این امکان را می‌دهد تا خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید. این فناوری نقش مهمی را در کسب‌وکار شما ایفا می کند؛ از پاسخ دادن به تماس‌های مشتریان گرفته تا ارائه یک شرکت اینترنتی و پاسخ های خودکار به مشتریان و یا امکان جستجو در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی شرکت شما که همگی تنها توسط یک فناوری مناسب انجام می شود.

-به دست آوردن اطلاعات مفید:

شاید یکی از بهترین و مهمترین تکنولوژی‌هایی که در بخش مرکز تماس مورد استفاده قرار می گیرد، محاسبات ابری و جمع آوری داده‌ها توسط این ابزار باشد. محاسبات ابری این امکان را برای شما فراهم می کند تا همه کارهایی را که در بخش مرکز تماس‌ انجام می دهید به طور دقیق ذخیره کنید. همه داده‌ها با ذکر زمان و مکان در سیستم ثبت می‌شوند؛ حتی اگر پاسخ‌های شما در مکان‌های مختلف در سراسر دنیا اتفاق افتاده باشد.

شما می‌توانید از طریق مرکز تماس‌ شرکت، اطلاعات مفیدی درباره مشتریان خود جمع آوری کنید. برای مثال شما به وسیله این سیستم می‌توانید متوجه شوید که مشتری شما بیشتر به چه محصولاتی علاقه دارد و چه نوع خدماتی دریافت می کنند و از این طریق می‌توانید محصولات و خدمات مورد علاقه مشتریتان را به او پیشنهاد دهید.

-تصمیم گیری بهتر:

زمانی که شما داده‌هایی کاربردی در دست دارید می‌توانید تصمیماتی آگاهانه تر برای بهبود خدمات مشتریان خود بگیرید و متوجه شوید که در کدام بخش از خدمات خود نیاز به بهبود و یا تجدید نظر دارید. این داده‌ها حتی به شما کمک می‌کنند تا در زمینه استخدام کارمندان جدید و یا آموزش به کارمندان سابق شرکت نیز تصمیمات هوشمندانه تری را اخذ کنید و هر چقدر این داده‌ها کامل تر باشند، زمان تصمیم گیری شما نیز کوتاه تر خواهد شد و به جای این که برای یک موضوع یک هفته وقت بگذارید آن را در ۱ ساعت انجام دهید.

بهبود تجربه مشتری:

یک فناوری درست در بخش مرکز تماس‌ به شما این امکان را می‌دهد تا تجربه بهتری برای مشتریان رقم بزنید. از این طریق شما می توانید ایمیل‌های تبلیغاتی مناسبی را برای هر مشتری ارسال کنید. از طرف دیگر لازم نیست تا مشتری شما برای اینکه به پاسخ مناسبی برای پرسش خود دست پیدا کند، ساعت‌ها پشت تلفن منتظر بماند تا به اوپراتور مورد نظر خود وصل شود، از طریق این سیستم مشتری شما می تواند بعد از تماس و توسط سیستم هوشمند پاسخ خودکار، به بخش مورد نظر خود وصل شود. به طور کلی فناوری می‌تواند از جهات مختلفی به شما کمک کند تا خدماتی بهتر به مشتریان ارائه دهید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که باید از چه فناوری برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید، بهتر است با یک شرکت مطمئن و آگاه در این زمینه مشورت کنید و در مورد جدیدترین نرم افزارها و فناوری هایی که می تواند به شما کمک کند  آشنا شوید و اطلاعات مورد نظر خود را به طور دقیق کسب کنید.

 

منبع: billgosling

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.