برای بسیاری از مشاغل هنوز تمایز بین بازاریابی تلفنی حرفه‌ای و بازاریابی تلفنی داخلی اطلاعات به طور کامل روشن نیست و در اکثر مواقع لازم است این کسب و کارها قبل از استفاده از خدمات برون سپاری ابتدا درباره تفاوت این خدمات با هم تفهیم شوند. در ادامه این بخش می‌توانید با ۵ مزیت استفاده از خدمات برون سپاری بازاریابی تلفنی آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.

دلیل شماره ۱: کاهش هزینه‌ها

برون سپاری خدمات بازاریابی تلفنی ممکن است در ابتدا برای خیلی از کسب و کارها، کاری پر هزینه به نظر برسد، اما باید بدانید که این کار موجب کاهش هزینه‌های بعدی شما می‌شود.

شما با به کار گرفتن هزینه‌ای محدود برای برخورداری از خدمات برون سپاری می‌توانید همه فعالیت‌های مربوط به کمپین‌های بازاریابی تلفنی که در داخل شرکت و با هزینه بیشتری انجام می‌شود را به شرکت‌های برون سپار واگذار کنید.

به طور تقریبی استفاده از خدمات بازاریابی تلفنی در داخل شرکت سالانه حدود ۲۰ هزار پوند برای کسب و کارها هزینه در بر خواهد داشت و این هزینه تنها مربوط به یکی از کارمندان این بخش است.

به جای این کار شما می‌توانید با کمک گرفتن از یک تیم حرفه‌ای و با تجربه در امور بازاریابی تلفنی این هزینه را برای یک ماه یا یک سال کامل از دریافت خدمات برون سپاری در نظر بگیرید.

زمانی که از خدمات برون سپاری استفاده می‌کنید، با یک تیم کامل روبرو هستید که شامل افرادی است که با کسب اطلاعات در مورد تجارت، نام برند،

محصولات و خدمات شما به خوبی اطلاعات کسب می‌کنند و خدماتی طبق نیاز و شرایط شما ارائه می‌دهند. شاید با خودتان فکر کنید که با هزینه استفاده از خدمات برون سپاری بازاریابی تلفنی می‌توانید یک نیرو در داخل شرکت استخدام کنید،

 

دلیل شماره ۲: تجربه

داشتن تجربه یکی دیگر از ملزومات مهم برای پیشرفت در بازاریابی تلفنی است که در داخل شرکت تنها به مرور زمان و با صرف هزینه‌های گزاف امکان پذیر می‌شود. بسیاری از افراد سعی می‌کنند در زمان استخدام از افرادی که تجربه زیادی در امر بازاریابی تلفنی دارند،

کمک بگیرند، اما به هر حال این موضوع به ندرت عملی می‌شود و در اکثر مواقع کسب تجربه به مرور و با آموزش‌های مؤثر اتفاق می‌افتد.

هر فردی در امر فروش به سطح خاصی از بازاریابی تلفنی نیاز دارد و در بسیاری از مواقع استفاده از تماس‌های سرد برای پیدا کردن مشتریان جدید می‌تواند مؤثر واقع شود.

پیدا کردن فردی که بتواند با تجربه کافی و اشتیاق لازم وارد یک کسب و کار جدید شود و مفهوم ارزش‌های یک شرکت را درک کند، واقعاً زمان بر و گاهی اوقات دور از انتظار است.

بسیاری از کسب و کارهایی که در زمینه بازاریابی تلفنی فعالیت دارند و به صورت B2B فعالیت می‌کنند، نسبت به شرکت‌های دیگر، کارمندان کمتری در بخش مراکز تماس خود استخدام می‌کنند و  بیشتر از شرکت‌های برون سپاری برای این کار کمک می‌گیرند. چرا زمانی که می‌توان از یک شرکت بازاریابی تلفنی کمک بگیرید و از افرادی باتجربه و متخصص استفاده کنید، افرادی که آشنایی با هیچ موضوعی ندارند را وارد کار می‌کنید؟ تجربه برای به دست آوردن حداکثر بازده سرمایه گذاری اهمیت زیادی دارد.

دلیل شماره ۳: آگاهی از برند

بازاریابی تلفنی و برقرار ارتباط با نام برند مهم‌ترین و البته سخت‌ترین کاری است که باید برای موفقیت کسب و کارتان انجام دهید. زمانی که می‌خواهید ترکیبی مؤثر از خدماتی حرفه‌ای و بازاریابی تلفنی، دانش و تجربه را در کنار هم داشته باشید. برون سپاری خدمات بازاریابی تلفنی این امکان را به شما می‌دهد تا از مزایای چندین سال تجربه و مدیریت در صنایع مختلف استفاده کنید و سریع‌تر مسیر موفقیت را طی نمایید. شاید با این اوصاف متوجه شده باشید که استفاده از یک فرد به عنوان کارمند مستقر در داخل شرکت چه دشواری‌هایی به همراه دارد و از طرفی کمک گرفتن از خدمات برون سپاری چطور می‌تواند در دستیابی به اهداف به شما کمک کند.

دلیل شماره ۴: شفافیت، بازخورد و کنترل

درست مثل هر سرمایه گذاری دیگری، وقتی قرار است برای انجام کاری هم هزینه کنید باید نتایج و بازدهی کار را نیز در نظر داشته باشید.

اگر برای خدمات بازاریابی تلفنی خود از افرادی در داخل شرکت کمک بگیرید، می‌توانید مستقیماً نظارت کنید که عملکرد افراد چگونه است و زیر نظر داشته باشید که در روز چند تماس برقرار شده و نتایج تماس‌ها چگونه بوده و کدام تماس به فروش تلفنی ختم شده است. اما هنگامی که از خدمات برون سپاری برای بازاریابی تلفنی استفاده می‌کنید، داده‌های شما مفیدتر و حتی شفاف‌تر خواهد بود. شما می‌توانید کلیه جزئیات و گزارشات عملکرد را طبق معیارهایی که از قبل تعیین شده‌اند، از شرکت برون سپار درخواست کنید. از آنجایی که افرادی که در این شرکت‌ها فعالیت دارند به خوبی آموزش دیده‌اند، بیشتر زمان خود را صرف ارائه اطلاعاتی شفاف از کار خود می‌کنند تا نشان دهند چطور در برآورده کردن نیازهای ضروری یک کسب و کار موفق عمل کرده‌اند و تمام این داده‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

دلیل پنجم: بازگشت سرمایه

مهم‌ترین دلیل که کسب و کارها برای رسیدن به آن وارد رقابت‌های بازاریابی تلفنی و دنیای مارکتینگ می‌شوند،

تنها بازگشت سرمایه و سود بیشتر به وسیله ارتباط برقرار کردن با مشتریان بالقوه و جدید است، تا فروش تلفنی محصولات و خدمات افزایش پیدا کند و درآمد شرکت‌ها بیشتر شود.

بازگشت سرمایه شما از طریق روش‌های مختلفی قابل سنجش است. معمولاً در ابتدای شروع هر کسب و کاری تنها به بازگشت سرمایه‌ای که صرف شده می‌اندیشد. برای مثال اگر یک کسب و کار به مقدار X هزینه کرده باشد، ابتدا قصد دارد تا بازدهی برابر با X به دست بیاورد. یکی از مزایای اصلی استفاده از خدمات برون سپاری این است که امکان هدف گذاری تماس‌ها، شماره‌ها و راهبردها وجود دارد و این موضوع می‌تواند کمک زیادی به بازگشت هزینه‌ها کند. شما می‌توانید قبل از آغاز بازاریابی ابتدا بسنجید که آیا این کار ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر؟ چه درصد فروشی از این تماس‌ها کمپین‌ها لازم است تا سرمایه شما بازگردد و یا به سود منجر شود. همه این موارد باید در بازاریابی و با کمک داده‌هایی دقیق انجام شود تا فروش و سود بیشتر از این تماس‌ها زودتر برای شرکت محقق گردد.

منبع:sbfconsultancy

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.