در این شرکت ما مشتریان مشتاق بازاریابی تلفنی مخصوص به خود را ایجاد می‌کنیم. روش های زیادی برای ایجاد مشتری مشتاق وجود دارد. هر تکنیک مزیت‌ها و ایرادات مخصوص به خود را دارد. در این مطلب به مزیت‌های اصلی استفاده از مشتریان مشتاق بازاریابی تلفنی ایجاد شده توسط این شرکت به طور خاص می‌پردازیم.

تماس های تلفنی منجر به فروش تلفنی میشود

مشتریان مشتاق بازاریابی تلفنی آماده‌ی صحبت با تلفن هستند. این مشتریان به روش ارتباطی‌ای مشتاقند که اول با آن ایجاد شده بودند. یک مشتری اینترنتی به ارتباط دیجیتال بهتر جواب می‌دهد. یک مشتری که از طریق تلویزیون ایجاد شده احتمالاً به یک تبلیغ تلویزیونی واکنش نشان می‌دهد. مشتری‌ای که با تلفن جذب شده به احتمال زیاد به صحبت تلفنی مشتاق‌تر است. اینها افرادی هستند که پشت تلفن راحتند. در این شرکت ما معتقدیم تماس تلفنی بهترین راه برای شروع یک مکالمه‌ی منجر به فروش تلفنی است.

برخورد دوستانه با تماس گیرنده و شما

مشتریان مشتاق بازاریابی تلفنی وقتی با شما تماس می‌گیرند لحن دوستانه‌تری دارند. اینها مشتریان بالقوه‌ای هستند که تماس گرفته‌اند و تجربه‌ی مثبتی با صحبت تلفنی با شما داشته‌اند. این امر مشتری بالقوه را در بهترین موقعیت برای پاسخ به یک تماس تلفنی دیگر قرار می‌دهد.

مشتریان مشتاقی که تلفن را برمی‌دارند!

مشتریان مشتاق بازاریابی تلفنی به احتمال بیشتری تلفن را برمی‌دارند. شماره‌ی گرفته شده زمانی وصل می‌شود که TSR وصل شود. این یعنی ۱۰۰ درصد شماره تلفن‌ها وصل می‌شوند. شماره تلفن‌های مشتریان مشتاق ما همیشه معتبر و دقیق هستند و این تماس با آنها را آسانتر می‌کند.

هدف‌گذاری دقیق جغرافیایی و دموگرافیک

مشتریان مشتاق بازاریابی تلفنی دقیقاً وقتی ایجاد می‌شوند که بهشان نیاز داشته باشید. ما به جای کشور و ایالت روی کد پستی تمرکز داریم. این شما را قادر می‌کند در مکان‌های جغرافیایی نزدیک کار کنید و مشتریان را گروه‌بندی کنید تا حجم زمانی که صرف سفر بین مکان‌های مختلف می‌کنید کاهش یابد. مشتریان مشتاق را بعداً می‌توان براساس نوع کسب‌وکار، اندازه‌ی شرکت یا داده‌های ERISA دسته‌بندی کرد تا تضمین کنید همه‌ی مشتریان بالقوه با دموگرافیک ایده‌آل شما همخوانی دارند.

مشتریان مشتاق بازاریابی تلفنی علاقمند هستند.

وقتی با یک مشتری بالقوه تماس می‌گیریم مشتریان بالقوه‌ی دیگری را پیدا می‌کنیم که به خدمات شما علاقمندند. مشتریان مشتاق اینترنت برای این کار ایده‌آل هستند. اینترنت جایی‌ست که آدمها برای پیدا کردن کمترین قیمت هرچیزی در اطرافشان به آن مراجعه می‌کنند. مشتریان مشتاق بازاریابی تلفنی کسانی هستند که مکالمات واقعی دارند و در نتیجه تصمیمشان به صحبت با شما به این معنی‌ست که به نظرشان شما ارزش زمانشان را دارید.

مشتریان مشتاق معتبر از نظر آدم های واقعی

اگر نگران سلامت مشتریان مشتاق بازاریابی تلفنی هستید، این نوع مشتریان سلامت بالایی دارند. چون ما با مشتریان بالقوه تماس می‌گیریم احتمال ناسالم بودن او کمتر از وقتی‌ست که با مشتریان بالقوه در اینترنت، تلویزیون یا رادیو تماس می‌گیرید. این رسانه‌ها متکی به پاسخ‌اند و افراد دارای شرایط جدی طبیعتاً انگیزه‌ی بیشتری برای پاسخ دارند. ما در مورد وضعیت اخیر سلامتشان می‌پرسیم و مشتریان بالقوه‌ای که بیماری‌های غیر قابل بیمه شدن دارند را شناسایی می‌کنیم. اگر محصول شما شامل بیمه باشد هر مشتری مشتاقی که جذب می‌کنیم از نظر سلامت توسط یک فرد واقعی تأیید می‌شود.

مشتریان بالقوه‌ی بازاریابی تلفنی مزیت‌های متعددی دارند. به این موارد زمان و مراقبتی که هنگام جذب مشتری مشتاق از آنها می‌کنیم را هم اضافه کنید. ما از تاکتیک‌های فشار استفاده نمی‌کنیم و در عوض رویکردی دوستانه و مخصوص نسبت به مشتریان داریم تا بتوانیم به حداکثر فروش تلفنی برسیم.

منبع:tjtelemarketing

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.