یکی از راه‌های شرکت‌ها برای کار اثربخش، برون ‌سپاری بعضی از کارهای تجاریشان است. در این مقاله نگاهی به برخی مزیت های برون ‌سپاری مرکز تماس خواهیم انداخت.

با افزایش اهمیت بازار جهانی، برون ‌سپاری تبدیل به یک روش محبوب برای کاهش هزینه‌های شرکت‌ها شده است. بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی امروزه در تمام حوزه‌ها از تولید گرفته تا خدمات مشتریان را برون ‌سپاری می‌کنند تا خدماتی با هزینه‌ کمتر ارائه کنند.

البته صرفه‌جویی در هزینه‌ها تنها مزیت برون ‌سپاری نیست. در ادامه به دلایل مرکز تماس می‌پردازیم:

-تمرکز:

بسیاری از شرکت‌هایی که بخش مرکز تماس شان را برون‌ سپاری می‌کنند، دلیل کارشان را تمرکز روی بخش‌های مهم‌تر بیان می‌کنند. به این صورت که با برون سپاری، منابع داخلی آزاد می‌شوند و می‌توان آن ها را به اموری در مسیر رشد مانند توسعه‌ محصول، فروش و بازاریابی تخصیص داد.

فناوری:

همگام بودن با آخرین فناوری و نرم‌افزارها وقت‌گیر و هزینه ‌بر است. شرکت هایی که کار برون سپاری انجام می دهند و متخصص مرکز تماس هستند، روی این حوزه به شدت سرمایه‌گزاری می‌کنند تا بتوانند خدمات خوبی ارائه کنند و مزیت رقابتی داشته باشند. فناوری‌هایی مانند سیستم‌های IVR همراه با امکان صف‌بندی و انتقال‌مجدد به بازار آمدند. این شرکت ها همچنین با ارائه‌کنندگان بزرگ فناوری‌های نرم‌افزار CRM، هلپ دسک و تحلیل شراکت می‌کنند و این امر تضمین می‌کند که کارشناس‌ها اطلاعات دقیق و یکپارچه دارند و می‌توانند در مرکز تماس خدمات مشتریان بسیار باکیفیتی ارائه کنند.

-تخصص:

وقتی با یک شرکت برون ‌سپاری شریک شوید، از تجربه چندین ساله‌ آن شرکت در زمینه ارائه‌ خدمات پشتیبانی مشتریان بهره خواهید برد. بسیاری از شرکت‌های برون ‌سپاری در تمام زمینه‌های خدماتی مانند استخدام، مدیریت افراد، آموزش و مدیریت داده تجربه‌ بسزایی دارند. بنابراین با برون ‌سپاری شما هم خواهید توانست از این تخصص استفاده کنید و خدمات سطح بالا به مشتریان خود ارائه کنید.

خدمات‌رسانی ۷/۲۴:

مرکز تماس های برون‌ سپاری‌ شده ساعات کاری شناور دارند و این امر به مشاغل کمک می‌کند تا به راحتی به مشتریان بین‌المللی خود خدمت‌رسانی کنند. این مراکز می‌توانند مشتریان ساکن خارج از کشور یا قاره‌ شان را به راحتی مدیریت کنند. مرکز تماس های برون‌ سپاری شده معمولا هر روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه ‌روز فعال هستند.

پرستیژ:

شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) بودجه‌ کافی برای ارائه‌ خدمات هم ‌سطح شرکت ‌های بزرگتر ندارند؛ برون‌ سپاری به این شرکت‌ها فرصت رقابت می‌دهد و این ‌کار را از طریق ارائه‌ زیرساخت، فناوری و تخصصی مشابه شرکت‌های بزرگ انجام می‌دهند.

-توسعه:

همراه با رشد کسب‌وکار، پیدا کردن کارمندان شایسته صف کار آسانی نیست. بررسی، استخدام و آموزش نیروی جدید برای مرکز تماس های درون‌شرکتی یک چالش است. اما وقتی این بخش را برون ‌سپاری کنید، مشکلتان در این زمینه کمتر می‌شود، چون این شرکت‌ها معمولا کارکنان زیادی دارند. کارشناس‌های مرکز تماس می‌توانند منتقل شوند تا کارتان را به‌راحتی هندل کنند.

 

هر کسب ‌و کاری به دنبال کاهش هزینه ‌ها است و صرفه ‌جویی بزرگترین محرک برون‌ سپاری به شمار می رود، اما این نباید تنها محرک شما برای برون‌ سپاری باشد. یک کسب ‌و کار باید تمرکز اصلی‌اش را روی کیفیت خدمات ارائه‌ شده به مشتریان خود بگذارد و پیش از انتخاب شرکت برون ‌سپاری، شایستگی‌ها و سابقه‌ کاری آن شرکت را به ‌طور کامل بررسی کند.

 

منبع: customerservicemanager

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.