نکات کلیدی برای بهبود عملکرد کال سنتر (بخش اول)

بهتره با این جمله شروع کنیم که برای بهبود عملکرد کال سنتر در درجه اول باید بر روی هدف اصلی و آنچه که برای سازمان مهم تر است تمرکز داشت.
مثل دست یابی به اهداف سازمان، تشویق رفتارهای تکراری کارمندان که منجر به موفقیت می شود، ایجاد محیط و بستر مناسب برای توسعه عملکرد شخصی کارکنان کال سنتر، تکنیک های انگیزشی درون سازمانی و برون سازمانی و مواردی دیگر…

اولین نکته
باید در نظر گرفت ایجاد هدف در میان کارمندان بخش کال سنتر برای رسیدن به موفقیت و اهداف اصلی سازمان است.

نکته دوم :
از کارشناسان بیرون سازمانی بهره بهتری ببرید. تحقیقات نشان داده که در حدود ۱۰درصد از تماس های مرتبط با مشکلات مشتری، به کمک و مشورت کارشناسان بیرون سازمانی نیاز دارند.
بنابراین این افراد را به عنوان بخشی از عملیات ارتباط با مشتری خود بگنجانید. چرا که کیفیت ارتباط با مشتری سازمان نباید با نداشتن چنین گزینه ای پایین بیاید.

نکته سوم :
به شناسایی افرادی مسئولیت پذیری بپردازید که نسبت به محدوده ای که خارج از کنترل مدیریتی شما، اما تاثیرگذار بر روی مدیریت مرکز تماس شماست احساس مسئولیت داشته باشند.
در نظر بگیرید که همیشه نتایج مثبتی که در یک گفت و گوی دوستانه و نوشیدن چای و قهوه بدست می آید بیشتر از یک جلسه رسمی خواهد بود.
با برخی از سرمایه گذاران که بر روی این بخش سرمایه گذاری کرده اند ارتباط برقرار کنید و آنها را نسبت به تأثیری که بر روی مرکز تماس می گذارند آگاه کنید و از موارد پیشرفت و موفقیت آنها نیز به نفع خود استفاده کنید.
فراموش نکنید که روابط قوی روی شما اثرات مثبتی می گذارد و به شما قدرت می دهد تا توانایی تان را برای ایجاد تغییرات در مسیر رسیدن به موفقیت بالا ببرید.

بخش دوم…

پیشنهاد تیم مرکز تماس:

خدمات به مشتریان کیفیت خدمات به مشتریان

چگونه خدمات مشتریان بهتری داشته باشیم