فروش تلفنی، حفظ مشتری و استراتژی‌های وفاداری از ۱۰ سال پیش تغییرات بنیادی‌ای ایجاد کرده‌اند. رهبران کسب‌وکار باید با آخرین تغییرات در کلود (cloud)، SaaS، مدل‌های درآمد دوره‌ای، راه‌حل فروش تلفنی، اتوماسیون بازاریابی تلفنی و نظارت شبکه‌های اجتماعی همراه باشند. خیلی مهم است که در عین به‌روز بودن، بالاترین سطح رضایت مشتری نیز حفظ شود.

تیم‌های مجرب فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی B2B و B2C

در اختیار داشتن فرآیند و تکنولوژی خیلی مهم است، اما قلب هر فروش و خدمات عالی‌ای افراد پشت آن هستند. کارشناسان فروش تلفنی و تله مارکتینگ ما کاملاً می‌دانند چگونه از هر نقطه‌ی تماس بیشتری بهره را ببرند تا تماس‌ها را به فرصت‌های فروش تبدیل کنند.

ما هم همانند شما به آگاهی از محصول و فروش تلفنی از طریق خدمات بی‌نظیر معتقدیم. کارشناسان بازاریابی تلفنی ما متخصص فروش تلفنی، بازاریابی تلفنی و تجربه‌ی مشتری B2B (کسب‌وکار به کسب‌وکار) و B2C (کسب‌وکار به مشتری) هستند.

ما بهترین کارشناسان کال سنتر را به کار می‌گیریم که دارای مهارت‌های عالی ارتباطی، دانش فروش، اعتماد به نفس و توانایی مدیریت تماس‌های رد شده هستند. پس از آن آنها را در مورد محصولات و برند شما آموزش می‌دهیم، مهارت هایشان را تقویت می کنیم و آنها را برای مدیریت کردن دشوارترین فروش ها تلفنی آماده می کنیم. آنها می‌توانند چالشی‌ترین سئوالات را پاسخ دهند و زمان‌های بالاترین حجم فروش را مدیریت کنند.

گسترش بازار شما با برون‌سپاری تله‌مارکتینگ و فروش تلفنی

فروش، حفظ مشتری و استراتژی‌های وفاداری از ۱۰ سال پیش تغییرات بنیادی‌ای ایجاد کرده‌اند. رهبران کسب‌وکار باید با آخرین تغییرات در کلود (cloud)، SaaS، مدل‌های درآمد دوره‌ای، راه‌حل فروش، اتوماسیون بازاریابی و نظارت شبکه‌های اجتماعی همراه باشند. خیلی مهم است که در عین به‌روز بودن، بالاترین سطح رضایت مشتری نیز حفظ شود.

انتخاب متعادل‌ترین رویکرد می‌تواند ترسناک باشد چون انتخاب اشتباه ممکن است برایتان گران تمام شود. با گوناگونی منطقه‌ای و تسلط کارشناسان این شرکت به زبان‌های متعدد شما می‌توانید به انعطاف لازم برای بالا بردن ظرفیت فروش و بازاریابی تلفنی در کل جهان برسید. تیم‌های مجرب فروش و بازاریابی تلفنی ما به کسب‌وکارها کمک می‌کنند:

  • چرخه‌های فروش را کوتاه کنند.
  • هزینه‌ی فروش جدید را پایین بیاورند.
  • ارزش زندگی مشتری را افزایش دهند.
  • کانال‌های پیش‌بینی‌شده‌تر ایجاد کنند.
  • با برنامه‌های فروش و بازاریابی تلفنی، در مشتریان وفاداری ایجاد کنند.

تمام این کارها کار را برای مشتریانتان به منظور متعهد شدن به کسب‌وکار شما راحت‌تر می‌کند. خدمات برون‌سپاری ما گزینه‌های مختلف ساختار هزینه‌ای کم‌ریسک‌تر همراه با تمرکز روی خروجی و پرداخت به ازای عملکرد (pay-for-performance) را در اختیارتان می‌گذارد.

منبع:cgsinc

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.