اغلب کسب‌وکارها فکر می‌کنند رشد چیز خوبی‌ است؛ بالاخره رشد هدف این بازیه! متأسفانه مدیریت رشد همیشه کار ساده‌ای نیست. اغلب شرکت‌ها در حین گسترششان چیزی به نام «دردهای رشد» را تجربه می‌کنند.

برای ساده‌تر کردن فرآیند رشد، یک شرکت می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد. بعضی از این روش‌ها، مثل برون ‌سپاری کال ‌سنتر، حتی می‌تواند به رشد بیشتر شرکتتان کمک کند.

-چرا باید تمایل به برون‌ سپاری کال ‌سنتر داشته باشید؟

افراد زیادی از ایده‌ کال ‌سنتر می‌ترسند، و اگر یک برون‌ سپاری شده‌اش را ببینند وحشت تمام وجودشان را فرا می‌گیرد. درست است که برخی کال ‌سنترها اعتبار کمی دارند و بیشتر شرکت‌ها هم به این اعتقاد رسیده‌اند که برون ‌سپاری کال‌ سنتر به یک تأمین‌کننده یعنی خدمات مشتریان ضعیف.

تقریبا تمام اینها اتفاق افتاده! کال ‌سنتر از جهت ارائه‌ بهترین خدمات مشتریان خیلی مهم است. برای کسب‌وکارهای کوچک یا در حال رشد، برون ‌سپاری می‌تواند کمکی برای ارائه‌ بهترین خدمات مشتریان باشد. کال ‌سنتر حتی می‌تواند باعث رشد شود.

-برون‌سپاری چگونه از رشد شرکت حمایت می‌کند؟

شما تصمیم گرفته‌اید که نیاز به یک کال ‌سنتر دارید. مشتریان شما نیاز به راهی برای ارتباط با شما دارند. یک شرکت بدون کال ‌سنتر خودش را در خطر مشتریان کلافه یا خدمات سطح پایین قرار می‌دهد. اگر مشتریان به مشکل بخورند و نتوانند با تلفن با شما تماس بگیرند، به احتمال زیاد تجربه‌ مشتری خوبی نخواهند داشت.

اما چرا نباید کال ‌سنتر را داخل شرکت نگه داشت؟ اگر شرکتتان کوچک است یا به سرعت در حال گسترش است، پاسختان منابع است. کال‌ سنترها بخش‌های حساس به منابع هستند. بنابراین احتمالا نخواهید توانست کارکنان، تکنولوژی یا سایر منابع لازم را برای به‌روز و بی نقص بودن کال ‌سنتر تأمین کنید. این برای مشتریان شما یعنی مشکل.

برون‌ سپاری کال ‌سنتر می‌تواند این مشکل را حل کند. ممکن است منابع لازم را نداشته باشید، اما تأمین‌کننده‌ کال‌ سنتر حتما آن ها را دارد. این شرکت ها می‌توانند کارشناسان کاملا آموزش ‌دیده و آخرین تکنولوژی را برایتان فراهم کنند. این یعنی شما می‌توانید فقط روی رشد کارتان متمرکز شوید و منبعی را فدای خدمات مشتریان نکنید.

-برون ‌سپاری کال ‌سنتر چگونه رشد را بهبود می‌بخشد؟

متقاعد شدید که برون ‌سپاری کال‌ سنتر بهترین راه برای رشد شرکتتان است. این‌کار به شما کمک می‌کند خدمات بی‌نقص به مشتریانتان ارائه دهید، حتی در دوره‌های رشد که ممکن است با کمبود منابع روبرو شوید. در این دوره‌ها شما تمایلی به فدا کردن منابعتان ندارید، اما اگر کارتان را به یک تأمین‌کننده برون ‌سپاری کنید لازم نیست این کار را بکنید.

برون‌ سپاری کال ‌سنتر همچنین می‌تواند سرعت رشدتان را زیاد کند. این گذاره بی‌معنی نیست: اگر خدمات مشتریان بی‌نقص ارائه کنید، مشتریانتان دوباره برمی‌گردند (و امیدواریم این‌بار دوستانشان را هم بیاورند). خدمات مشتریان بی‌نقص در رشد کسب‌وکار نقش دارد.

اما یک راه دیگر که برون ‌سپاری کال ‌سنتر می‌تواند به کمکتان بیاید هم هست و آن از طریق خدمات خروجی ا‌ست. تأمین‌کننده‌ شما می‌تواند کمک کند تا با مشتری‌های کنونی (که بعضی از آن ها با شما تماس نمی‌گرفتند) در تماس باشید. این می‌تواند به بهبود رضایت و تقویت وفاداری به برند آن ها کمک کند. بازخوردی که دریافت می‌کنید نیز می‌تواند به تقویت کسب‌وکارتان کمک کرده و تضمین کند در طولانی ‌مدت مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

-بیش از تلفن:

البته که خدمات کال ‌سنتر معمولا ورای تلفن و تماس‌های تلفنی ا‌ست. یک تأمین‌کننده‌ کال ‌سنتر خوب قادر خواهد بود خدمات اضافی به شما پیشنهاد کند. برخی از این خدمات روی تماس با مشتری تمرکز دارند و مثلا از طریق چندین مرکز در سراسر جهان خدمات ۷/۲۴ نوشتاری یا از طریق چت به مشتریان ارائه می‌کنند.

سایر تأمین‌کننده‌ها پا را فراتر گذاشته و از طریق پیشنهاد برنامه‌ریزی استراتژیک و سایر خدمات BPO باعث رشدتان می‌شوند. این خدمات نه تنها به رشد شما کمک می‌کند، بلکه طرح چگونگی رشدتان را نیز می‌کشند. وقتی نقشه داشته باشید، مدیریت رشد خیلی ساده‌تر است!

 

منبع: billgosling

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.