نرم افزار ضبط تماس‌ های تلفنی از طریق VOIP (پرتوتکل صوتی از طریق اینترنت)،  و یا PSTN (شبکه تلفنی عمومی سوئیچ شده) می ‎تواند همه تماس ‌های مرکز تماس تان را با فرمت صوتی دیجیتالی ذخیره کند. همچنین  این نرم افزار قابلیت دسترسی به تماس ‌های ذخیره شده قبلی را نیز دارد.

این موضوع اهمیت زیادی دارد که مرکز تماس ها به نرم افزارهای ضبط تماس برای ارائه خدماتی فوق العاده مجهز باشند تا بتوانند فروش و سطح خدمات خودشان را به طور قابل توجهی بالا ببرند.

چرا باید از ضبط تماس ‌‌های ابری به جای نرم افزارهای رایج در مرکز تماس ها استفاده کرد؟

شاید هر دوی این روش ‌ها و نرم افزارها مزیت‌ هایی داشته باشند، ضبط تماس از طریق کلود همیشه مزیت ‌های بیشتری نسبت به سایر روش‌ ها دارد. با استفاده از روش ضبط تماس ‌های ابری شما می‌ توانید از همه مزیت‌ هایی که در روش ‌های دیگر وجود دارد برخوردار شوید. ضبط تماس از طریق کلود یک راه حل مقرون به صرفه است که موجب صرفه جویی در هزینه‌ های زیرساختی و منابع فناوری اطلاعات می‌ شود و به شما این امکان را می ‌دهد تا بخش فناوری اطلاعات در مرکز تماس شما روی بخش‌ ها و کارهای مهم‌ تر و نوآورانه‌ تری تمرکز کند و در کنار این ها این نرم افزار به شما سطح امنیتی بیشتر و دسترسی بالاتری به اطلاعاتتان می ‌دهد.

-چهار مزیت ضبط تماس از طریق کلود:

  • رضایت مشتری:

تعامل بین کارمندان واحد مرکز تماس و مشتری با هم اهمیت زیادی دارد. کارمندان این بخش باید سعی کنند که به خوبی ارتباط برقرار کنند، آداب صحبت کردن با مشتری از طریق تلفن را یاد بگیرند، با احترام با مشتری رفتار و در طول مکالمه با  لحنی  مناسب با مشتری صحبت کنند. تنها راهی که به کارمندان مرکز تماس کمک می ‌کند تا کارمندان این بخش کارشان را به بهترین شکل انجام دهند، این است که تماس‌ های خود را ثبت و مجددا به آن گوش کنند. البته این کار بهتر است که زیر نظر یک سرپرست تیم یا مدیر بخش انجام شود. همچنین این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که گوش دادن مجدد به همه تماس‌ های از پیش ضبط شده چندان کاربردی نیست و باید تماس ‌های مهم انتخاب و دوباره مورد بررسی قرار بگیرند. نرم افزار ضبط تماس‌ های صوتی می ‌تواند همه تماس ‌های یک کارمند را ضبط و ذخیره کند و یک مدیر مرکز تماس باید از میان آن ها یکی را انتخاب کرده و مورد سنجش قرار دهد. این موضوع موجب می ‌شود تا کارمندان مرکز تماس به مرور به افرادی حرفه ‌ای و زبده تبدیل شوند.

  • کنترل کیفیت:

مدیر کنترل کیفیت در بخش مرکز تماس می ‌تواند به تعاملات میان کارمندان این بخش با مشتریان گوش دهد و مهم‌ ترین مسائل کلیدی هر مکالمه را شناسایی و برای بهبود کارمندان از آن ها استفاده کند و سپس با ارائه یک طرح به کارمند، او را به تمرین برای بهبود تشویق نماید تا مهارت‌ های ارتباطی خود را افزایش داده و دانش خود را در مورد خدمات و محصولات موجود در شرکت بالا ببرد. همچنین این موضوع علاوه بر آن موجب صرفه جویی بیشتر مرکز تماس در وقت و هزینه‌ ها نیز می ‌شود.

  • آموزش فروش:

اطلاعات جمع آوری شده از تماس‌ های ضبط شده می ‌تواند برای ارائه آموزش برای فروش موثر به کارمندان مورد استفاده قرار بگیرد. کارمندان مرکز تماس می‌ توانند با استفاده از بینش و تجربیاتی که کسب می ‌کنند و همچنین صحبت کردن مستقیم با مشتریان، مهارت‌ های زیادی کسب کنند. مدیران نیز می ‌توانند با ارائه تماس ‌های ضبط  شده کارمندان با تجربه و مجرب به کارآموزان خود کمک کنند تا نکات مهمی را این تماس ‌ها یاد بگیرند. به علاوه مدیران مرکز تماس با انتخاب برخی از تماس ‌های ناموفق می ‌توانند به کارآموزان خود گوشزد کنند که چه رفتارهایی را نباید در تعامل با مشتری انجام بدهند و چطور می‌ توانند در چنین شرایطی اوضاع را کنترل کنند.

  • ارزیابی عملکرد:

ارزیابی عملکرد برای مرکز تماس ها و همچنین کارمندان آن ها اهمیت زیادی دارد. با تجزیه و تحلیل تماس ‌های ضبط شده، مدیریت می ‌تواند پیشرفت کارمندان را با استانداردهای شرکت مقایسه کند و کارمندان نیز با گوش کردن  به صدای خودشان راحت ‌تر متوجه نقاط ضعف خود می شوند. معمولا زمانی که شما به صدای خودتان گوش می ‌کنید، راحت ‌تر متوجه اشتباهات خود هنگام صحبت کردن، می ‌شوید. بدون استفاده از سیستم ضبط تماس این کار هرگز اجرایی نخواهد بود و هیچ کارمندی قادر به شنیدن مجدد صدای خود نمی باشد. بنابراین این کار به آن ها کمک می ‌کند تا سریع ‌تر در کار خود بهبود پیدا کنند، همچنین مدیران مرکز تماس نیز راحت ‌تر می‌ توانند آن ها را راهنمایی کنند و راهکارهای درستی در اختیارشان قرار دهند.

 

منبع: cloudworldwideservices

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.