از آنجا که مصرف کنندگان امروزی کالاهای دیجیتال سخت‌گیرتر شده و انتظار تجربه‌ همه جانبه دلچسبی از برندهایی که با آنها کار می‌کنند دارند، کسب و کارها باید بتوانند تا با نیازهای همواره در حال تغییر مشتریان سازگار شوند. ببینید که چطور ادغام CloudTalk با سیستم فروش بلیط LiveAgent می‌تواند به شما در بهبود ارتباط با مشتری، ارتقا سطح پشتیبانی از مشتری و ارائه تجربه خدماتی یکپارچه به مشتری شما کمک کند.

با تلفیق تماس‌ها و ایمیل‌ها، تعاملات مشتری را بهینه کنید

اساساً چرا باید ادغام کرد؟

از آنجا که کسب و کارها اغلب در جستجوی ابزاری یکپارچه و همه جانبه هستند که به آنها این امکان را بدهد که همه تعاملات مشتری و عملیات خدمات را، به گونه‌ای موثر، در یک مکان انجام دهند، راه حلی «که با همه آنها متناسب باشد»، به آسانی وجود ندارد. بیشتر اوقات، مشاغل تصمیم می‌گیرند تا چندین راه حل را برای استفاده از مزایای ابزارهای مختلف با یکدیگر ادغام کنند.

یکپارچه سازی نرم افزار راهنمای LiveAgent توسط CloudTalk، به نمایندگان پشتیبانی این اجازه را می‌دهد تا تمامی اطلاعات تماس با مشتریان و بلیط پشتیبانی را در یک مکان واحد، به نام رابط CloudTalk، داشته باشند. وقتی مشتری با خط پشتیبانی شما تماس می‌گیرد، پروفایل مشتری بلافاصله ظاهر شده و به نمایندگان این اجازه را می‌دهد که حتی قبل از تماس گرفتن، تماس گیرنده را شناسایی کنند. این کارت تمام اطلاعات تماس، سابقه تماس‌های قبلی، بلیط پشتیبانی و یادداشت‌های مربوط به آن تماس گیرنده خاص را نشان می‌دهد تا نماینده بتواند، از آنها، پشتیبانی سریع‌تر و بهتری داشته باشد.

کاربران LiveAgent می‌توانند از مزیت همگام سازی تمام تماس‌های مشتری از CloudTalk نیز بهره‌مند شوند.

پس از پایان تماس، اطلاعات مربوطه، به طور خودکار، به سیستم LiveAgent ارسال می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا مدت زمان مکالمه، نام نماینده‌ای که پاسخ تماس را داده و همچنین نام شرکتی که از آن تماس تلفنی برقرار شده است را ارسال کنید. علاوه بر این، همه تماس‌ها ضبط مسی‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که در هر زمان که لازم باشد به راحتی به آنها دست پیدا کنید. همه این عوامل باعث شده تا نمایندگان تعاملات مشتریان را بهینه کرده و کیفیت بهتری از پشتیبانی مشتریان را ارائه دهند.

 

مزایای تلفیق ابزارهای CloudTalk و LiveAgent برای کسب و کار شما

دقیقاً کسب و کارها از این ابزارها چگونه سود می‌برند؟ از آنجا که نمایندگان پشتیبانی تمام اطلاعات مربوط به مشتری، کسی که برای استفاده از پشتیبانی تماس میگیرد، را دارا هستند- آنها نمایی ۳۶۰ درجه از مشتری‌ای، که در حال حاضر با او در تعامل هستند، را دارند. این امر اساساً به این معنی است که نمایندگان برای ارائه پاسخ‌های جامع‌تر و حل مشکلات مشتریان در طی تعاملی واحد، زمینه، دید و دسترسی مورد نیاز را دارا هستند.

دانستن تمام جزئیات در مورد تعاملات گذشته و مسائل حل شده فرصتی عالی برای ارتباطات شخصی‌تر با هر مشتری را فراهم می‌کند. و مصرف کنندگان امروزی، به شدت از برندهایی که با آنها سر و کار دارند، انتظار شخصی سازی دارند.

در حقیقت، اکسنتر گزارش داده است که ۷۵٪ از مصرف کنندگان به احتمال زیاد از خرده فروشی که نام آنها را می‌داند، گزینه‌هایی را بر اساس خریدهای گذشته‌شان به آنها پیشنهاد می‌دهد یا از سابقه خرید آنها مطلع است، خرید می‌کنند.

از آنجا که نمایندگان می‌توانند با حذف سوئیچینگ بین دو سیستم سریعتر به مشتریان پاسخ دهند و از زمان خود بهتر استفاده کنند- این کار،در نهایت، منجر به بهبود کارایی و بهره وری نماینده می‌شود.

هنگام کار با CloudTalk، نمایندگان می‌توانند به راحتی مخاطبین بارگیری شده موجود از LiveAgent را ویرایش کنند، مخاطبین جدیدی را بیفزایند یا اطلاعات در حال بارگیری را بدون اینکه از رابط CloudTalk خارج شوند، به روز رسانی کنند. همگام سازی خودکار دو طرفه همچنین نیازی به قرار دادن داده‌های یکسان به صورت دستی در دو سیستم مختلف ندارد، که همین امر باعث شده تا جریان کار نماینده راحت‌تر شود.

چرا  داشتن تجربه خدمات یکپارچه مشتری مهم است

این کار چقدر برای مصرف کنندگان حیاتی است؟ نظرسنجی اخیر توسط مایکروسافت نشان داده است که، در واقعیت، بیش از ۷۵٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند که نمایندگان خدمات مشتریان به تعاملات و خریدهای قبلی مشتریان اشراف داشته باشند. با این حال، تقریباً نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که عوامل پشتیبانی زمینه لازم برای حل مؤثر و کارآمد مسئله خود را یا ندارند یا تنها تعداد کمی از آنها این توانایی را دارا هستند.

بر اساس همان مطالعه، مشتریان عدم دانش نماینده در مورد مسائل و مجبور به تکرار کردن دانسته‌های خود را به عنوان تخریب کننده‌ترین عوامل در ایجاد تجربه ضعیف خدمات مشتری رتبه بندی کردند. در حالی که حل و فصل درخواست آنها در طی تنها یک تماس، توسط پاسخ دهندگان به عنوان مهم‌ترین عامل تجربه خوب خدمات شناخته شده است.

تجربه همه جانبه یکپارچه برای مصرف کنندگان نیز مهم است، زیرا آنها معمولاً از کانا‌ل‌های مختلفی برای ارتباط با برندها استفاده می‌کنند و به طور طبیعی انتظار تعاملاتی بی عیب و نقص را، در بین آنها، دارند. مطالعه بالا نشان می‌دهد که ۵۹٪ از مصرف کنندگان از سه کانال یا بیشتر برای پاسخ دادن به سؤالات خود استفاده کرده‌اند.

با این حال، در حالیکه ممکن است آنها برای پاسخ دادن تنها به یک سؤال، از کانال‌های مختلفی استفاده ‌کنند، بسیاری از کسب و کارها هنوز هم نمی‌توانند نقاط تماس را بدون آسیب و به گونه‌ای شخصی سازی شده به تجربه‌ای تعاملی تبدیل کنند.

منبع:itfocus-tm

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.