شش ماه اخیر زمان سختی برای اغلب کسب‌وکارهای انگلستان بوده است. تیمی که از یک رویکرد بازاریابی تلفنی متمرکز برای تضمین تنظیم قرار ملاقات برای مشتریانش استفاده می‌کرد، مجبور به تغییراتی در سال ۲۰۲۰ شد.

مؤسس پائولا بیتس می‌گوید: «ما افتخار می‌کنیم که در ۱۹ سال فعالیتمان هیچگاه مجبور نشد کسی را تعدیل کند. راز این‌کار؟ حفظ تیم‌های کوچک و ارائه‌ی رویکرد شخصی.»

پائولا مثال‌هایی از رقبای بسیار بزرگتر شرکت را مشاهده کرده که در چند ماه اخیر تعدیل نیرو انجام داده‌اند یا هشدارهایی در زمینه‌ی سوددهی منتشر کرده‌اند.

 

حوزه‌هایی که رقبا در آنها مرتکب اشتباه شدند

در حالیکه تأسیس یک کسب و کار بزرگ کار بدی نیست، پائولا هشدار می‌دهد که خیلی مهم است که حس انسانی را در کل مسیر فراموش نکنیم. این شرکت از رویکرد مدیر حساب‌ها استفاده می‌کند که طبق آن به مشتری‌های بالقوه ارتباطی انسانی ارائه می‌شود.

«موضوع تماس‌ها همیشه فروش نیست. به خصوص در دوران شیوع کرونا ما برای پرسیدن احوال مشتریان بالقوه‌مان نیز با آنها تماس می‌گیریم. برای اینکه بفهمیم چطور خود را وفق داده‌اند، در چه محیطی هستند و همچنین چک کردن اینکه آیا اطلاعاتشان به روز هست یا نه.»

نبود منابع

در بعضی موارد تیم‌های فروش به این دلیل قراردادهای جدید را از دست می‌دهند که نتوانسته‌اند منابعی که قول داده‌اند را فراهم کنند.

این باعث می‌شود مشتریانمان روی فروششان متمرکز شوند.»

عدم انطباق

سایر رقبای بزرگ هم به دلیل عدم توانایی انطباق با محیط‌های جدید کاریشان مرتکب اشتباه می‌شوند. بسیاری از شرکت‌های بزرگتر دیگر نیز کارمندانی را استخدام کرده‌‌اند که امکان دورکاری ندارند.

«همچنین بسیاری از این افراد به دستورالعمل‌ها وابسته‌اند یا سرپرستی بغل دستشان است که در طول تماس هدایتشان کند. بدون اینها، این کارشناسان به سختی از خانه کار می کنند.»

چرا شرکت بازاریابی تلفنی توکان موفق است؟

ضررِ رقیب توکان می‌تواند سودش باشد، اما برای پائولا خیلی مهم است که رویکرد آزانس کوچکتر فراموش نشود. «آنچه ما می‌توانیم به مشتریان ارائه دهیم تجربه و دانش است. وقتی خدماتتان را برون سپاری می‌کنید، در واقع دارید یک تیم می خرید. ما با تکیه به استعدادهای شرکتمان مطمئنیم که این دوران را هم با سربلندی طی می کنیم.»

منبع:toucantelemarketing

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.