مرکز تماس ها بخش‌های حیاتی استراتژی تجربه‌ مشتری برای تمام انواع سازمان‌ها در تمام بازارها است. داشتن مرکز تماس یک خرج لوکس نیست، بلکه یک نیاز است.

خوشبختانه تکنولوژی مرکز تماس دائما در حال تحول است تا به شما کمک کند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنید. اما همچنان بعضی شرکت‌ها از تکنولوژی قدیمی در مرکز تماس خود استفاده می‌کنند، بی آنکه ضرری را که به کسب‌وکار می‌زند، بدانند.

 

-ایده‌ پیشرفت:

تکنولوژی‌های جدید دائما در حال پیشرفت هستند تا به انسان‌ها کمک کنند تا کارشان را راحت‌تر، سریع تر و اثربخش‌تر انجام دهند. امروزه ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی اجزای جدانشدنی زندگی روزمره‌ ما هستند، در حالی که ۷۰ سال پیش وسایل لوکس و خاصی شناخته می‌شدند.

تکنولوژی کسب‌وکار هم به همین دلیل پیشرفت می‌کند؛ کمک به مردم در انجام کارشان به اثربخش‌ترین روش.

هدف تکنولوژی مرکز تماس ارائه‌ بهترین خدمات مشتریان به مؤثرترین شکل است. پیشرفت‌های اخیر فناوری به مشاغل کمک می‌کند تا پیشرفت کنند و برای رسیدن به هدف «ارائه‌ی خدمات مشتریان با کیفیت» تلاش کنند.

-تکنولوژی قدیمی هم روزی جدید بوده:

مشکلی که تکنولوژی دارد این است که نوآوری‌های جدید به سرعت منقضی می‌شوند. سرعت پیشرفت تکنولوژی آنقدر بالاست که همراه شدن با آن سخت است. حتی کسب‌وکارهای بزرگ هم هنگام به‌روزرسانی زیرساخت‌ها دچار مشکل می‌شوند. ممکن است روی آپدیت یک سیستم سرمایه‌گذاری کرده باشید و همان موقع بفهمید یک محصول جدید عرضه شده است.

چه کار می‌توانید بکنید؟ مشخصا به‌روزرسانی دائم سیستم‌ها صرفه‌ اقتصادی ندارد. شما باید مطمئن شوید تکنولوژی‌ای که دارید برایتان سودآوری دارد. اما نگه داشتن این تکنولوژی قدیمی می‌تواند به کارتان آسیب بزند.

منطق تکنولوژی قدیمی:

تلفن همراهتان را در نظر بگیرید. ممکن است آخرین مدل آیفون را نداشته باشید؛ خیلی‌های دیگر هم ندارند. وقتی به‌روزرسانی می‌کنید، ممکن است یک قدم پایین‌تر بگذارید و آخرین محصول را نخرید. اپل تقریبا هر سال مدل‌های جدید معرفی می‌کند، پس همراه بودن با این شرکت یک دور باطل خواهد بود.

علاوه بر این ممکن است به این فکر کنید که چرا جدیدترین مدل را می‌خواهید. اغلب ویژگی‌های مدل جدید چیزهای دندان‌گیری نیستند (پیشرفت‌های جزئی). اما وقتی سه یا چهار مدل معرفی شود این جزئی‌ها جمع می‌شوند.

چه تکنولوژی قدیمی‌ای ضرر دارد؟

درست مانند گوشی‌های هوشمند، تکنولوژی جدید مرکز تماس هم ظاهرا کمی پیشرفت نسبت به سیستمی که الان از آن استفاده می‌کنید دارد. این قضیه باعث می‌شود که بتوانید تا چند نسل دیگر با سیستم کار کنید. اما تا وقتی تصمیم به به‌روزرسانی بگیرید، آنچه استفاده می‌کنید منسوخ شده یا آنقدر تغییر کرده که باید دوباره از اول شروع کنید.

زمانی اوضاع بدتر می‌شود که یک اختراع جدید وارد بازار شود و تصمیم بگیرید نیازی به آن ندارید. ممکن است فکر کنید چیز مهمی نیست یا ممکن است چند نسل دیگر برای رفع شدن «باگ‌ها» صبر کنید. بعد از آن دیگر به‌روز نمی‌کنید یا به شدت در رقابت عقب می‌مانید.

بازیِ انتظار ممکن است عاقلانه به نظر بیاید، اما در اکثر موارد تنها یک تاکتیک برای به تأخیر انداختن سرمایه‌گذاری‌های گران‌قیمت در زیرساخت‌ها است. شما به استفاده از تکنولوژی قدیمی و منسوخ ادامه می‌دهید و در نتیجه خدمات معمولی به مشتریان ارائه می‌دهند، همه در حالیکه رقابت همچنان ادامه دارد.

چه کار می‌توانید بکنید؟

مشخصا بزرگترین دلیلی که شرکت‌ها بازی «منتظر بمانیم ببینیم چه می‌شود» را با تکنولوژی جدید مرکز تماس ادامه دهند، این است که نمی‌خواهند، یا صرفا منابع مالی لازم برای سرمایه‌گذاری روی آپدیت را ندارند؛ این قابل‌درک است.

برای تضمین اینکه بهترین خدمات ممکن را با استفاده از آخرین تکنولوژی به مشتریان ارائه می‌دهید، چه می‌توانید بکنید؟ یک شریک برون ‌سپاری استراتژیک پیدا کنید که بتواند با هزینه‌ای کمتر به‌روزترین تکنولوژی مرکز تماس را در اختیارتان بگذارد. یک شرکت ارائه‌کننده‌ خدمات مرکز تماس همیشه سیستم‌هایش به‌روز است و می‌توانید مطمئن باشید که خدمات مشتریان بی‌نقصی را ارائه می‌کند.

 

منبع: billgosling

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.