شرکت‌ها باید برای جلوگیری از شکست چه اقداماتی انجام دهند؟ یکی از بهترین گزینه‌هایی که برای کسب و کارها وجود دارد این است که از خدمات برون سپاری کارها برای انجام فرآیندهای شرکت استفاده کنند.

بسیاری از شرکت‌های مدرن و به روز یا سنتی برای افزایش رقابت در بازار به دنبال راه حلی موثر هستند. طبق اظهارات فوربز (Forbes) تقریبا ۹۰ درصد از استارتاپ‌ها به دلیل نادیده گرفتن جنبه‌های کلیدی فرآیند تجارت با شکست مواجه می‎شوند. زمانی که یک کسب و کار قصد دارد تا روی توسعه محصول، فروش و بازاریابی تمرکز کند، اهمیت کمتری به فرآیندهای خدمات به مشتری و جلب رضایت و حفظ مشتریان می‌دهد و این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل ناکامی و شکست کسب و کارها محسوب می‌شود.

این موضوع یعنی برون سپاری با توجه به میزان کارها در صنایع مختلف متفاوت است. برای مثال از صنایع مثل صنعت تکنولوژی و فناوری تقریبا ۱۵ درصد از کارهایشان را نظیر عملیات بانکی و مالی را به خدمات برون سپاری اختصاص می‌دهند. این قبیل شرکت‌ها حجم کار زیاد با پیچیدگی کم دارند و برای اینکه بتوانند در بازار رقابتی رتبه بهتری کسب کنند، از خدمات برون سپاری برای برخی از کارهای خود استفاده می‌کنند.

در ادامه می‌توانید با مهم‌ترین مزایای خدمات برون سپاری مرکز تماس ‌ها آشنا شوید:

-مدیریت زمان:

مدیران شرکت‌ها به خوبی می‌دانند «زمان» مقوله فوق‌ العاده مهمی است. استفاده از یک تیم کار آموخته برای انجام کارهای شرکت به صورت برون سپاری می‌تواند تا میزان زیادی به صرفه جویی شما در زمان کمک کند. در حالی که شما برای استخدام یک کارمند باید زمان زیادی را برای آموزش و همچنین برای کسب تجربه و یادگیری او صرف کنید.

-هزینه:

همه ما می‌دانیم که راه اندازی یک بخش جدید در خدمات مشتریان، آن هم در شرکت خودتان هزینه‌های کلانی را به دنبال دارد و نیاز به فراهم کردن زیرساخت‌ها و پرداخت دستمزد و استخدام و آموزش افرادی برای کار در این بخش است. به خصوص اگر قرار باشد که خدماتی در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته به مشتریان خود ارائه دهید. به همین منظور استفاده از خدمات بروی سپاری خدمات به مشتریان می‌تواند این هزینه‌ها را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

-تخصص:

حقیقا توانایی بازاریابی، فروش و یا توسعه محصولات و همچنین خدمات به مشتریان هر یک تخصص مربوط به خود را نیاز دارد. بسیاری از شرکت‌ها در ارائه پشتیبانی آن‌طور که باید ماهرانه رفتار نمی‌کنند و در حقیقت به خوبی برای این کار آموزش دیده نشده‌اند. اما با استفاده از خدمات برون سپاری مرکز تماس‌ها، شرکت‌ها می‌توانند از افرادی که تخصص فوق العاده‌ای در این موضوع دارند و با سرعت بالا به مشتریان پاسخ می‌دهند استفاده کنند. این افراد با ارائه خدماتی صحیح قادر به بر طرف کردن مشکلات مشتری در کمترین زمان هستند.

-مقیاس پذیری:

در کسب و کارهای غیر قابل پیش بینی، شرکت‌ها مجبور هستند تا منابع خود را نیز با توجه به نوسانات تقاضا به روشی مقرون به صرفه تر برنامه‌ریزی کنند و تعییر دهند. این موضوع در مورد پشتیبانی و خدمات به مشتریان نیز صدق می‌کند. این افراد باید آماده هر گونه تغییری در نوع تقاضا و برخورد با مشتریان باشند. هماهنگ کردن همه افراد با این چالش‌ها و تعییرات به وجود آمده امری دشوار و زمان بر است و استفاده از خدمات برون سپاری در چنین شرایطی می‌تواند بهترین گزینه برای این شرکت‌ها باشد.

-تنوع:

با استفاده از خدمات برون سپاری در مرکز تماس ‌ها، شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر بسیاری از خدمات مربوط به تماس‎ها، با گسترش همکاری نیز بسیاری دیگر از خدمات شرکت را به صورت برون سپار و از راه دور به این شرکت‌ها واگذار کنند و فرآیندهای بیشتری را به این مراکز بسپارند.

 

منبع: aidey

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.