در بازار رقابتی امروز کسب‌و‌کارهای مشابه با هم در حال رقابت هستند و از سوی دیگر به طور همزمان شرکت‌هایی در حوزه ارائه خدمات پشتیبانی نیز وجود دارند که سعی می کنند کسب و کارها را متقاعد نمایند تا بخش خدمات مشتریان‌شان را به شرکت آن ها برون سپاری کنند.

در این میان شرکت های برون سپاری که کارشناسان ماهرتر استخدام می کنند و آموزش‌های جامع برای آن ها ترتیب می‌دهند، برنده این بازار پر رقابت هستند؛ چرا که می توانند  میزان رضایتمندی مشتریان را با ارائه خدمات پشتیبانی متمایز افزایش دهند. مرکز تماس حامیسان با داشتن سابقه ای متمرکز و درخشان در این زمینه، می تواند این تمایز را برای شرکت شما ایجاد کند.

مرکز تماس حامیسان به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی تلفنی و آنلاین، در مدت ۵ سال فعالیت موفقیت آمیز خود توانسته است با شرکت های بزرگ و همچنین استارتاپ های مختلف همکاری داشته باشد که در این مقاله قصد داریم در قالب یک اینفوگرافیک درباره همکاری مرکز تماس حامیسان و اپلیکیشن «کرفس» در سال ۹۸ و دستاوردهای آن به شما بگوییم.

اپلیکیشن «کرفس» در زمینه تناسب اندام و سلامتی، فعالیت دارد و به کسانی که مایل به دریافت رژیم غذایی متناسب با وضعیت جسمانی خود هستند، برنامه غذایی ارائه می‌کند. همچنین کلیه راهکارها و محتوای ارائه شده در این اپلیکیشن، ابتدا به تأیید متخصصین معتبر تغذیه می‌رسد و سپس در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

«کرفس» صرفا یک محاسبه کننده کالری نیست، بلکه توسعه دهندگانش تلاش کرده‌اند تا جنبه آموزشی هم داشته باشد، به همین خاطر دستور پخت چندین غذای رژیمی و همچنین مجموعه‌ای مفید از ویدئوهای ورزش‌های خانگی هم به کاربرانش ارائه کرده است.

 

مرکز تماس

(Incoming calls) تماس های ورودی: ۱۲۶۸۸

(Service level) میانگین میزان پاسخگویی به تماس های ورودی در زمان معین: ۳/۹۱ درصد

(Total call duration) مجموع زمان مکالمات ورودی: ۳۸۶ ساعت و ۱۵ ثانیه

(Average waiting time) میانگین زمان انتظار کاربر در صف: ۱۵ ثانیه