عمل بازاریابی از راه دور در ارتباط با خارج از کشور زمانی انجام می شود که شرکت ها با مردم یا دیگر شرکت ها تماس می گیرند تا توضیح دهند که چرا ایشان از خرید یک سرویس یا محصول خاص سود می برند. گرچه ممکن است در این استراتژی خاص بازاریابی ایراداتی وجود داشته باشد ، اما حقیقت این است که این روش یکی از رایج ترین تکنیک های بازاریابی است.

با این حال ، هرچه زمان می گذرد ، این استراتژی ها یا باید با تغییرات متحول شوند یا در گذشته بمیرند. برای رسیدن به نتیجه ای مثبت از طریق کمپین بازاریابی تلفنی خود ، مانند افزایش مشتریان و دستیابی به ROI بالا ، از اشتباهات زیر پیش گیری کنید تا اطمینان حاصل کنید که به کمپین خود بهترین شانس موفقیت را می دهید.

 

  1. هدف قرار دادن همه و هیچ کس

یکی از کلیدهای بازاریابی خوب ، داشتن مخاطب هدف است. این مخاطبان هدف معمولاً نوع خاصی از افراد یا شرکت ها هستند که نیاز به خدمات یا محصولی دارند که بازاریاب های خارج از کشور نمایندگی آن را بر عهده دارند.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بازاریاب های خارج از کشور مرتکب می شوند ، اینست که شخصی خاص را هدف قرار نمی دهند و ایشان در راستای فروش به هر کسی که تلفن را پاسخ دهد ، تلاش می کنند. با فرض اینکه هرکسی می تواند از خدمات آن ها استفاده کند ، کیفیت بی نظیر و جالب توجه محصولات خود را از آن ها می گیرند و در عوض ، با یک شرکت بازاریابی تلفنی همکاری می کنند تا مشتری مورد نظر خود را شناسایی کرده و کمپین خود را برای جلب نظر وی تنظیم کنند.

  1. گوش ندادن

گاهی اوقات بازاریان تلفنی فکر می کنند بهترین راه برای متقاعد کردن مشتری احتمالی که به خدمات یا محصولات ایشان نیاز دارند ، صحبت کردن و گفتگو است. این صدای جغجغه ای که به گوش می رسد و سعی می کند قانع کننده به نظر برسد ، غالباً به شنونده اجازه نمی دهد که حتی کلمه ای در اختیارتان قرار دهد. مردم از افراد دیگر خرید می کنند. این به معنای تأیید خواسته ها و نیازهای مشتری است ، در غیر این صورت می توانید به راحتی مشتری احتمالی را خاموش گردانید.

این توضیحات بیش از حد پاسخگویی به سؤالات را برای مشتری دشوار می کند. پیروی از یک اسکریپت تنظیم شده یا نکات دقیق صحبت کردن نیز پاسخ دادن به سؤالات مطرح شده را دشوار می کند. به سادگی و با گوش دادن به یک درخواست خدمات آن ها و واکنش به آنچه آن ها می گویند ، به مبارزات خود شانس موفقیت بسیار بیشتری می دهید.

  1. دنبال کردن یک فیلمنامه

بزرگترین کلیشه یک شرکت بازاریابی تلفنی خارج از کشور دنبال کردن دقیق فیلمنامه برای هر تماس تلفنی است. استراتژی

بازاریابی بزرگ دیگر که اثبات شده است ، استفاده از لحن محاوره ای است.

افراد اگر فقط بتوانند با کسی که آن طرف خط است رفتاری دوستانه و رو به جلو داشته باشند ، بین خود و او ارتباط بیشتری احساس می کنند. هنگامی که بازاریاب های تلفنی از فیلمنامه پیروی می کنند ، اغلب صدایشان رباتیک به نظر می رسد و فضای زیادی برای طولانی تر شدن مکالمات باقی نمی گذارد.

  1. عدم آگاهی از اطلاعات آن ها

برخی از افراد وقتی نقش بازاریاب تلفنی را بر عهده می گیرند ، تصور می کنند تنها چیزی که نیاز دارند ، اطلاعات مربوط

به خدمات یا محصولات و اطلاعاتی درباره دلیل کار آن ها برای مخاطبان هدف و آنچه خوب است که استفاده کنند می باشد. با این حال ، این می تواند منجر به مکالمه های دشوار تلفنی شود.

به عنوان مثال ، آن ها می توانند تمام داده های احتمالی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشند را در مقابل خود داشته باشند ، اما آیا آن ها می توانند آن را توضیح دهند؟ بدون درک واقعی داده ها ، ممکن است که این مشتریان بالقوه بی علاقه شوند و یا باعث شوند که بازاریاب های تلفنی غیرقابل اعتماد به نظر برسند.

اجتناب از این چهار اشتباه در بازاریابی تلفنی از راه دور می تواند به شکوفایی شرکت کمک کند و منجر به مکالمات بهتر و در کل بازخورد دلپذیرتر درباره تیم بازاریابی شما شود.

منبع:itfocus-tm

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.