برون‌سپاری خدمات مرکز تماس یک گزینه‌ی معمول در کسب و کار است؛ صنعت تجارت نشان داده شرکت‌هایی که برون‌سپاری می‌کنند در حوزه‌ی هزینه‌ها و نیروی کار مزیت‌های متعددی کسب کرده‌اند. بعضی از دلایل برون‌سپاری مرکز تماس به این شرح است: انعطاف بیشتر، ایجاد ظرفیت برای رسیدگی بهتر به امور شرکت مثل ورود به بازارهای جدید یا افزایش دسترسی. بعضی دلایل دیگر عبارتند از یادگیری مهارت‌های جدید و گسترش صلاحیت چندزبانه‌ی شرکت. به همین دلایل اخذ تصمیمات تجاری آگاهانه در حوزه‌ی کال سنتر در فهم مفهوم، فرآیندها و ریسک‌های آن نقش مهمی بازی می‌کند.

انتخابِ برون‌سپاری خدمات مشتریان کسب و کارتان مزیت‌های متعددی هم برای شرکت و هم مشتریان شما خواهد داشت. در زیر به چند مزیت برون‌سپاری خدمات مرکز تماس می‌پردازیم:

۱. تمرکز روی مسئولیت‌های اصلی:

برون سپاری کال سنتر باعث می‌شود کسب و کارتان روی مسئولیت های اصلی‌تر مانند تولید، توزیع و فروش تمرکز کند و این باعث بهبود عملکرد کاری و نتایج خواهد شد. انجام کارهای مازاد بر آنچه کسب‌وکارتان می‌بایست رویش بیشتر تمرکز کند، باعث می‌شود خروجی خوبی نصیبتان نشود. از این طریق امور ممکن است باعث کاهش بهره‌وری شود.

۲. پشتیبانی مشتریان ۲۴/۷

یکی از مهمترین مزیت‌های برون سپاری خدمات مرکز تماس بیشتر شدن ساعت های کاری ست. استخدام یک شرکت برون سپاری خدمات کال سنتر یک راه عالی برای ارائه‌ی خدمات ۲۴ ساعته است. کسب و کارتان به این روش می‌تواند برای پاسخ به تماس هایتان در هر ساعتی از روز (از جمله تعطیلات و آخر هفته ها) روی کارشناسان مجرب این شرکت ها حساب کند. بنابراین مشتریان راضی و خوشحالی خواهید داشت.

۳. دسترسی به آخرین تکنولوژی

شرکت های ارائه کننده‌ی خدمات برون سپاری کال سنتر این فرصت را به مشاغل می‌دهند که بدون صرف هزینه‌ی سنگین به آخرین تکنولوژی ها دسترسی داشته باشند. این یک راه عالی برای استفاده‌ی اثربخش‌تر از تکنولوژی و همراه بودن با آخرین تغییرات تکنولوژی است.

۴. کار با افراد متخصص

شرکت ارائه‌کننده‌ی خدمات کال سنتر شرکت در ازای دریافت هزینه‌ای نسبتاً کم، کاربلدترین کارشناسان را در اختیارتان می‌گذارند. این شرکت‌ها فرآیندهایی اثبات شده دارند و تجربیات خوبی دارند که به نفع مشتریان است. یک تأمین کننده‌ی متخصص قادر است اهداف تجاری شما و انتظارات مشتری را بفهمد و استراتژی‌هایی هماهنگ با برندتان را به شما پیشنهاد کند. بنابراین دیگر نیازی نیست به دنبال یک تیم کارشناسان مجرب باشید و هزینه‌ی زیادی را صرف آموزش کارکنانتان کنید.

۵. مقرون به صرفه

طبق اطلاعات به دست آمده کسب و کارها با برون‌سپاری کال سنتر حدوداً ۵۰ درصد در هزینه هایشان صرفه جویی می‌کنند. این کار باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی در حوزه‌هایی مانند جذب نیرو می‌شود، چون با برون سپاری شرکت تأمین کننده مسئول جذب کارشناس، ایجاد زیرساخت و سایر هزینه‌های سربار برای گرفتن نرم افزار کال سنتر، سرورها و سایر تجهیزات خواهد بود. در کل این کار باعث کاهش هزینه تا حد قابل توجهی می شود و این باعث افزایش چشمگیر سود شرکتتان خواهد شد.

۶. بهبود اثربخشی و بهره‌وری

برون سپاری خدمات مرکز تماس به کسب و کار شما کمک می کند کارکنان آموزش‌دیده‌ی بهتری را در اختیار داشته باشد و این باعث می‌شود امور تکراری به بهترین شکل انجام شود و تمرکزها روی خدمات پشتیبانی مشتریان باشد. نتیجه‌ی این کار افزایش اثربخشی و بهره‌وری هم برای کسب و کار و هم کارشناسان است.

۷. افزایش رضایت مشتری

اگر شرکت شما خدمات کال سنتر را به کارشناسان مجرب بسپارد، مشتریان شما حس خوبی از شرکتتان خواهند گرفت و حس ارزشمندی خواهند کرد. برون سپاری خدمات مرکز تماس به یک شرکت تأمین کننده زمان پاسخگویی شما را کاهش دهد و نرخ قطع تماس پایین بیاید. دلیل این قضیه این است که کارشناسان شرکت تأمین کننده بهتر بلدند از پس حجم‌های بالای تماس بربیایند و بهتر به خدمات مشتریان برسند. کاهش زمان انتظار و خدمات بهتر در حوزه‌ی پشتیبانی مشتریان یعنی رضایت مشتری بیشتر.

منبع:newmediaservices

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.