مرکز تماس بخش مهمی از اقتصاد هر کسب ‌وکار محسوب می‌شود. مشتریان از این که می توانند به صورت مداوم با شرکت ها ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را مطرح کنند، احساس خوبی را تجربه می‌کنند.

معمولا شرکت‌ها می دانند که اگر بخواهند رضایت مشتریان را کسب کنند، باید برای فناوری های جدید در امر ارتباط با مشتریان سرمایه گذاری کنند و روش‌های ارتباطی خود را به روز کنند. به همین دلیل بسیاری از سازمان ها به دنبال راهکارهایی برای ارائه خدمات بهتر در بخش مرکز تماس ارتباط با مشتریان هستند.

مدیران و صاحبان مشاغل برای ارائه خدمات عالی در مرکز تماس و طبق نیاز های مشتریان خود باید بررسی کنند که آیا به خدمات برون ‌سپاری نیاز دارند یا خیر؟ بسیاری از شرکت ها می‌توانند خدمات خوبی به مشتریان داخل کشور یا شهر خود ارائه دهند اما در مقابل شرکت هایی نیز هستند که برای ارائه خدمات بین المللی باید متناسب با فرهنگ و ارزش های مناطق مختلف با مشتریان رفتار کنند. در واقع برای پشتیبانی عالی به مشتریان لازم است تا استراتژی مناسبی طبق شرایط مشتری در نظر گرفته شود.

در کنار همه این موارد، سوالات زیر به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا خدمات برون سپاری مرکز تماس به نفع شرکت شما است یا خیر؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های مختلف مراقبت از مشتری در ادامه با ما همراه باشید.

-برای بخش خدمات مشتریان خود چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟

تنها شرکت‌‌های بزرگ و پولدار هستند که از بابت هزینه‌‌ها هیچ نگرانی ندارند. برای هر کسب و کار دیگری در نظر گرفتن بودجه یکی از عوامل موثر بر خدمات به مشتریان محسوب می‌شود. اگر بودجه زیادی برای بخش خدمات مشتریان خود در نظر نگرفته اید، احتمالا باید فکر استخدام کارمندانی برای این بخش را از ذهنتان دور کنید، زیرا فراهم کردن زیرساخت‌‌های این بخش و همچنین استخدام افرادی برای خدمات به مشتری ‌‌می‌تواند برای شما بسیار پرهزینه باشد و این موضوع برای کسب و کارهای کوچک چندان جالب نیست. امروزه برای خدمات به مشتریان در شرکت‌‌ها و کسب و کارهای کوچک راهکارهای کم‌هزینه‌تری وجود دارد. بسیاری از شرکت‌‌ها با کمک گرفتن از سخت افزارهای مشخصی، خدمات ۲۴ ساعته در هفت روز هفته به مشتریان خود ارائه ‌‌می‌دهند که نیاز به زیرساخت‌‌های پرهزینه هم ندارد.

-آیا قصد دارید از طریق بخش‌‌های مختلف به مشتریان خود خدمات رسانی کنید؟

امروز دیگر تماس تلفنی تنها راه ارتباطی محسوب نمی‌شود و مردم از راه‌های متفاوتی برای تعامل با مشاغل و برند‌‌های مختلف استفاده ‌‌می‌کنند. اگر می‌خواهید خدمات به مشتریان خود را به روز رسانی کنید، باید از روش‌‌های مختلفی برای این کار استفاده نمایید. مهم نیست که شما چه نوع خدماتی ارائه ‌‌می‌دهید، در هر صورت با کمک گرفتن از خدمات برون سپاری مرکز تماس ‌‌می‌توانید مطمئن شوید که امکان ارتباط از روش های متفاوت با مشتریان برای شما فراهم خواهد شد. شرکت‌‌های برون سپاری برای ارتباط با مشتریان از امکانات مدرن و نرم افزارهای به روز همانند ارتباط از طریق پیام‌‌ها و شبکه‌های اجتماعی و تماس‌‌های تصویری استفاده ‌‌می‌کنند. این موضوع کمک ‌‌می‌کند تا مشتریان شما بتوانند راحت تر و با هر ابزار و یا وسیله ای که در دسترس دارند با شماره تماس برقرار کنند.

-آیا اولویت اصلی شما شخصی‌سازی خدمات است؟

بیشترین بخش خدمات به مشتریان مربوط به پاسخ دادن به تماس‌‌های تلفنی است. کارمندان بخش خدمات مشتریان باید با دلسوزی و همدلی لازم و نیازهای مشتری را شناسایی کنند و طبق نیاز و خواسته آنها مشکل را برطرف نمایند.

معمولا تیم‌های خدمات‌ مشتریان برون سپاری خدماتی شخصی سازی شده و منحصر به فردتر به مشتریان ارائه ‌‌می‌دهند در حالی که کارمندان بخش خدمات مشتریان در داخل شرکت، علی رغم تلاش‌‌های زیادی که برای خدمت رسانی به مشتریان ‌‌می‌کند، به دلیل نداشتن برخی امکانات سطح خدماتی پایین تر دارند.

کمک گرفتن از نرم افزار‌‌های مدیریت ارتباط با مشتری اطلاعات بیشتری را در دسترس کارمندان مرکز تماس قرار ‌‌می‌دهد و به آن ها کمک ‌‌می‌کند تا خدماتی سریع تر و جذاب تر به مشتریان شما ارائه دهند. خدمات مرکز تماس برون سپاری به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان برای مشتریانی با فرهنگ‌های مختلف، خدماتی مناسب و درخور ارائه دهید.

-آیا شرکت شما خدمات بین المللی ارائه ‌‌می‌دهد؟

امروزه بسیاری از کسب و کارها دیگر محدود به یک شهر یا کشور مشخص نیستند و شرکت‌ها خدماتی به کشورهای مختلف با مردمان و فرهنگ‌‌های متفاوت ارائه ‌‌می‌دهند. این موضوع یک فرصت شگفت انگیز برای بسیاری از سازمان‌‌ها محسوب ‌‌می‌شود اما در این میان موانعی نیز در مورد خدمات مشتریان وجود دارد. در چنین شرایطی کارمند بخش مرکز تماس باید قادر به صحبت کردن به زبان‌‌های مختلف و همچنین رفتار کردن طبق فرهنگ‌‌های متفاوت مردمان کشورهای مختلف باشد. اگر شما هم جز آن دسته از شرکت‌ها هستید که خدماتی بین المللی به مشتریان خود ارائه ‌‌می‌دهید، کمک گرفتن از خدمات برون سپاری مرکز تماس‌‌ ‌‌می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

منبع: billgosling

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.