برون سپاری در مراکز تماس یک استراتژی رایج است که با کمک این خدمات می‌توانید برخی از کارکردها و فعالیت کسب و کار خودتان را به شرکتی مستقل واگذار کنید. زمانی که این وظایف را به مراکز تماس خارج از شرکت خودتان محول ‌می‌کنید، میانگین هزینه شما تا میزان زیادی کاهش ‌می‌یابد. به طور کلی انواع مختلفی از خدمات برون سپاری وجود دارد که بخشی از آنها شامل نظارت بر تولید، کمک کردن به کاربران و مشتریان و همچنین مدیریت استاندارد است.

  • اقتصادی بودن برون سپاری

    طی چند سال گذشته بسیاری به مشاغل استفاده از خدمات برون سپاری مشتریان روی آورده‌اند. موضوعی که در مورد برون سپاری خدمات به مشتریان وجود دارد، این است که با وجود اقتصادی بودن این خدمات، ارتباطی بهتر و سالم تر با مشتریان ایجاد می‌شود. حال با شیوع و گسترش کووید ۱۹ همه کسب و کارها باید در این شرایط بحرانی سعی کنند تا از برون سپاری خدمات به مشتریان کمک بگیرند.

  • کاهش هزینه های جانبی با روش برون سپاری

    به طور سنتی اکثر کسب و کارها برای ارائه خدمات به مشتریان ملزم به استخدام افرادی در داخل شرکت هستند. اگر چه این روش راهکاری عالی برای خدمات به مشتریان محسوب ‌می‌شد، اما هزینه‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت. افراد با استخدام کارمندان در بخش خدمات مشتریان باید علاوه بر پرداخت حقوق آنها، مسئولیت کلیه مشتریانی که از راه‌های مختلف با شرکت ارتباط برقرار می‌کنند را نیز بپذیرند و گاهی این هزینه‌ها از ارتباط تلفنی با مشتریان جدا است.

  • دغدغه شرکت‌ها در رابطه با خدمات به مشتریان راضی نگه داشتن آنها است

    این موضوع بسیار ساده تر توسط شرکت‌های برون سپاری مرکز تماس محقق ‌می‌شود. به همین منظور شما می‌توانید با مصاحبه و صحبت با چندین شرکت برون ‌سپاری مختلف و بیان نیازهای خودتان از این شرکت‌ها به منظور ارائه خدمات به مشتریان کمک بگیرید.  فراموش نکنید که نوع رفتار و همچنین نحوه برخورد کارمندان خدمات مشتریان دورکاری ‌می‌تواند روی رضایت مشتریان فعلی و آینده شما تأثیر زیادی بگذارد.

  • مرکز تماس های ۲۴ ساعته

    شرکت‌هایی که خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه ‌می‌دهند و یا قصد دارند چنین خدماتی را ارائه دهند، باید تیمی ‌از کارمندان خدمات مشتریان حرفه‌ای را برای این کار استخدام کنند. برخورداری از چنین شرایطی در داخل شرکت می‌تواند زمان و هزینه بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. خوشبختانه راه حل خوبی برای این موضوع وجود دارد. کسب و کارهایی که تمایل به ارائه خدمات ۲۴ ساعته دارند ‌می‌توانند از مراکز تماس شبانه روزی برون سپاری کمک بگیرند.

    امروزه بسیاری از مراکز تماس داخلی خدمات ۲۴ ساعته در هفت روز هفته و حتی در روزهای تعطیل به مشتریان خود ارائه ‌می‌دهند. مشارکت با یک مرکز تماس برون سپاری خدمات به مشتری ‌می‌تواند به شما کمک کنند که کلیه خدمات خود را به افرادی مطمئن و آموزش دیده در این شرکت‌ها واگذار کنید و در هر ساعتی از شبانه روز بدون نگرانی سفارش بگیرید و به سؤالات مشتریان خود پاسخ دهید.

  • خدمات به مشتریان برون‌ سپاری به شما کمک ‌می‌کند تا میزان فروش خود را افزایش دهید

    نکته مثبتی که در مورد این مراکز تماس وجود دارد این است که نه تنها هزینه‌های عملیاتی و نیروی کار در این شرایط کاهش پیدا ‌می‌کند، بلکه موجب افزایش فروش نیز خواهد شد. در چنین شرایطی شما ‌می‌توانید به تماس‌هایی از مناطق مختلف و کشورهای دوردست نیز پاسخ دهید و زمانی که شما و کارمندانتان در خواب هستید، نمایندگان شما در کشوری دیگر به تلفن‌های مشتریان شما از سراسر دنیا پاسخ ‌دهند. این موضوع به شرکت شما کمک ‌می‌کند تا بازاریابی محصولات و خدمات خود را افزایش دهید و خدماتی بهتر به مشتریان ارائه دهید.

  • در روزهای خاص همانند تعطیلات مناسبتی کمک گرفتن از خدمات به مشتریان برون‌ سپاری می‌تواند فروش شما را دو چندان بیشتر کند

    اگرچه به نظر ‌می‌رسد که کمک گرفتن از خدمات به مشتریان به صورت  برون ‌سپاری منجر به ایجاد تجارب مثبت در مشتری و بهبود کسب و کار شما ‌می‌گردد، اما در نظر داشته باشید که این خدمات را از کجا و چه مرکز تماسی دریافت می‌کنید. کم بودن هزینه و ارزان بودن خدمات همیشه مثبت نیست. همکاری با مرکز تماس هایی که کارمندان آن پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما نباشند می‌تواند هزینه‌های شما را افزایش دهد.

  • پشتیبانی خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان، به کسب و کار شما کمک ‌می‌کند تا سود بیشتری به دست آورید و در عین حال تجربه خدمات به مشتریان خود را بهبود بخشید به علاوه این موضوع به شما کمک ‌می‌کند تا تجارت خود را در زمان بحران کووید ۱۹ حفظ کنید.

 

 

 

منبع: customerthink

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.