بخش مرکز تماس‌ ممکن است در نظر خیلی از افراد یک مکان ثابت و بدون پیشرفت به نظر برسد. شاید خیلی از افرادی که در این بخش‌ها مشغول به فعالیت هستند، واقعا بعد از گذشت چندین سال هیچ تغییر و پیشرفتی مشاهده نکنند، اما بهتر است بدانید که مرکز تماس‌ یکی از آن بخش‌هایی است که بیشتر از هر قسمت دیگری در حال پیشرفت و تغییر است.

برای دستیابی به این پیشرفت‌ها لازم است تا شرکت‌ها نیز شیوه‌ها و روش‌های جدید این بخش را به کسب و کارشان اضافه کنند. به همین دلیل استفاده از خدمات برون سپاری مرکز تماس‌ روش بی نظیری برای کاهش هزینه‌های این بخش و افزایش بهره‌ وری آن محسوب می‌شود.

امروزه عادات خرید مشتریان تغییر کرده است و کارمندانی که در مرکز تماس یک سازمان یا شرکت مشغول به فعالیت هستند نیز باید روش‌های ارائه خدمات خود را تغییر دهند و انجام ندادن این کار موجب می‌شود تا مشتریان خود را از دست بدهند. همانند هر شرکت و کسب و کاری کار کردن در بخش مرکز تماس نیز به امکانات و تجهیزاتی نیاز دارد که به افراد کمک کند تا عملکرد بهتری داشته باشند. رشد و بهبود بخش مرکز تماس‌ معمولا به خدماتی بهتر و افزایش رضایت مشتریان ختم خواهد شد و زمانی که مشتریان خدمات بهتری دریافت کنند به آن برند کمک می‌کنند تا هر روز قوی‌تر و معروف‌تر شود.

اگر شما هم دوست دارید در کسب و کار خودتان از این روش‌های امیدوارکننده استفاده کنید، قبل از هر چیزی باید بدانید که هدف شما چیست و به دنبال چه هستید.

در ادامه این مقاله می‌توانید با آینده خدمات برون سپاری مرکز تماس‌ آشنا شوید و با راهکارهایی برای ارائه خدمات بهتر در کسب و کارهای مختلف آشنا شوید.

-شرکت‌های دورکار از همه ویژگی‌های جدید استفاده می‌کنند:

معمولا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دورکار از هر ابزاری که در جهت تعامل با مشتریان لازم است استفاده می‌کنند. هر کدام از این شبکه‌های اجتماعی جدید و راهکارهای جدید که ارائه می‌شود، دسترسی مشتریان را به شرکت و برند شما بیشتر می‌کند. این موضوع همانند یک شمشیر دو لبه است، زیرا از یک طرف باعث می‌شود که سازمان‌ها راحت‌تر بتوانند رضایت مشتریان خود را به دست آورند و از طرف دیگر این موقعیت را برای شرکت‌های سودجود ایجاد می‌کند که از شرایط به نفع خود استفاده کنند و مسئولیت خود را به درستی انجام ندهند.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها از شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری برای فروش و تعامل با مشتری استفاده می‌کنند و احتمالا در آینده این وضعیت همچنان رو به رشد خواهد بود و ابهام بیشتری در این موضوع ایجاد خواهد شد. کارمندان بخش مرکز تماس تلاش می‌کنند تا در پاسخ به مشتریانی که تقاضای کمک می‌کنند، ضمن برطرف کردن نیازهای آن‌ها و پاسخگویی مناسب، زمینه فروش بیشتر را برای شرکت‌‌ها فراهم می‌کند.

-مدیریت ارتباط با مشتریان، منجر به تعامل شخصی بیشتر با آن‌ها می‌شود:

شخصی سازی خدمات اهمیت زیادی در امر خدمات مشتریان دارد. این موضوع تنها به این قضیه ختم نمی‌شود که به تماس این مشتریان سریع‌تر پاسخ دهید و به آن‌ها خدمات ارائه دهید. این موضوع موجب می‌شود تا مشتریان بیشتر احساس ارزش کنند و از همین شما را به دوست و آشنایان خود معرفی و از راه‌هایی همچون شبکه‌های اجتماعی و حضوری از شما و خدمات شما برای هم تعریف کنند. این نوع اعتبار خریدنی نیست اما معمولا این کار نیاز به مهارتی خاص دارد و معمولا کسب و کارهایی که بخش خدمات مشتریان خود را به شرکت‌های دورکار می‌سپارند، در این زمینه موفق‌تر عمل می‌کنند.

استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند همه این موارد را ممکن کند. همه اسناد و مدارک همچون اطلاعات مربوط به تعاملات قبلی مشتریان در یک قسمت جمع می‌شود و همه پرسنل بخش می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. با استفاده از این نرم افزارها لازم نیست مشتری در زمان تماس پشت تلفن منتظر بماند تا کارمند به اطلاعات دسترسی پیدا کند. به علاوه کارمندان مجبور نمی‌شوند که در حین تماس با فرد دیگری مشورت کنند و می‌توانند همه داده‌ها را بر روی کامپیوتر خود مشاهده نمایند.

-محدودیت‌های مبتنی بر زمان کاملا حذف خواهد شد:

مرکز تماس معمولا به خوبی با نیازهای مشتریان آگاه هستند. برخی از این شرکت‌ها خدماتی در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز برای تامین نیازهای مشتریان ارائه می‌دهند. اما برخی از سازمان‌ها در گذشته جا مانده‌اند و از ارائه خدمات بعد از تاریک شدن هوا اجتناب می‌کنند و به آن باور ندارند. اما این موضوع واقعا عجیب و دور از عقل به نظر می‌رسد و حتی شرایط را برای برون سپاری این شرکت‌ها نیز کمی سخت می‌سازد. افراد کمتری هستند که امروزه دقیقا از ساعت ۹ تا ۵ سر کار بروند. زیرا ساعات کاری در بسیاری از شرکت‌ها منعطف‌تر شده است و شرکت‌هایی که هنوز از ارائه خدمات ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته اجتناب می‌کنند، نمی‌توانند موفق شوند، زیرا با برآورده نکردن نیازهای مشتریان خیلی زود آن‌ها را از دست خواهند داد.

-تماس‌های ویدیویی راهکاری برای حل سریع‌تر مشکلات است:

مردم بیشتر دوست دارند برای حل مشکلات به جای توصیف کردن، به شما نشان دهند که چه مشکلی دارند. یک تماس ویدیویی در این مواقع می‌تواند مشکل شما را راحت‌تر حل کند و به مشتریان شما این امکان را بدهد که به طور مستقیم مسئله را برایتان بازگو کنند و راه حل‌های بهتری از شما دریافت نمایند.

 

منبع: billgosling

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.