دلایل متعددی برای به‌کارگیری یک مرکز تماس (call center) برای برآورده کردن نیازهای ارتباطی کارتان وجود دارد، مثلا اینکه کارکنانتان زمان بیشتری برای رسیدن به وظایفشان خواهند داشت و تماس‌های تمام مشتریان به موقع پاسخ داده خواهد شد.

سوال اصلی این است که چگونه یک مرکز تماس (call center) مناسب برای کارتان را پیدا کنید و دقیقا باید به دنبال چه چیزی بگردید؟

عملیات:

بهتر است توجه زیادی به نحوه‌ انجام امور در مرکز تماس (call center) داشته باشید.

داشتنِ یک تیم مرکز تماس (call center)  که ارتباط شفافی بین کارکنانش وجود داشته باشد و فرآیندها و پروسه‌ها را به‌طور اثربخش اجرا کند، تضمین می‌کند که به شرکتتان به قدر کافی توجه می‌شود و نتایج موردانتظار به دستتان می‌رسد.

-تکنولوژی:

شما همچنین باید از محصولات و تکنولوژی آن مرکز تماس (call center)، مطمئن باشید. شما می‌خواهید مطمئن باشید که شرکت برون ‌سپاری مرکز تماس (call center) ابزارهای مناسب و مدرن برای رسیدگی به تمام نیازهای ارتباطیتان را در اختیار دارد. با آ‌ن‌ها در مورد خصوصیت‌های سیستم‌های فنی‌شان و همچنین نحوه‌ مدیریت تماس‌ها، پیام‌ها و ارسال پیام‌ها برای شرکتتان، صحبت کنید.

-اعتبار:

بد نیست بدانید که آیا مرکز تماس (call center) موردنظرتان جایزه‌ای در صنعت برده یا نه.

در مورد کال سنتری که قرار است با آن کار کنید، تحقیق انجام دهید. توجه داشته باشید که بررسی‌ها در اینترنت و صحبت‌های دیگران نمی‌تواند همه چیز در مورد یک شرکت را به شما بگوید، اما می‌تواند به شما کمک کند تا گزینه‌هایی را که با نیازهای‌تان همخوانی ندارند یا اعتبار خوبی ندارند، حذف کنید. با اینکار در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

-فرهنگ:

در حالت ایده‌آل، کال ‌سنتری که با آن کار می‌کنید بخشی از شرکتتان است و مشتری‌ها حتی نمی‌دانند که با اپراتوری خارج از شرکت شما در حال صحبت هستند. به منظور رسیدن به این ترکیب بی‌نظیر دو شرکت، فرهنگ مرکز تماس ‌تان باید با فرهنگ شرکتتان همخوانی داشته باشد. اپراتورها و مدیران مرکز تماس (call center) را بشناسید و مطمئن شوید امور و اخلاقیاتشان با شرکتتان هماهنگ است. با انجام این کار می‌توانید موفقیت تجربه‌ مرکز تماس تان را تضمین کنید.

 

منبع: pittsburghanswering

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.