بدون شک کسب و کار شما برایتان مهم است؛ شما می‌خواهید شرکتتان موفق شود. اما باید بدانید در وهله‌ اول برای رسیدن به موفقیت نیاز به کمک دارید تا در تمام جنبه‌های کارتان به بهترین کیفیت برسید.

برون ‌سپاری فرآیندها، کارها را در دست افراد متخصص می‌گذارد. دنیای برون ‌سپاری فرآیندهای تجاری (BPO) بسیار گسترده و گاهی گیج‌کننده است. با این وجود، گزینه‌های زیادی برای برون‌ سپاری فرآیندهای کاریتان روی میز هست.

در ادامه خدماتی را معرفی می‌کنیم که می‌توان برای کاهش استرس و حجم کاری، برون ‌سپاری کرد.

-خدمات مشتریان/مراقبت از مشتری:

فرآیند رویارویی با مشتری (در کل چرخه‌ حیات مشتری) مشهورترین خدمتی‌ است که شرکت‌ها تمایل به برون سپاری آن دارند. شرکت‌ها فرآیند ارائه خدمات مشتری خود را به شرکت‌های برون ‌سپاری محول می‌کنند تا خدماتی تخصصی و مخصوص به تک تک مشتریان ارائه شود. برون ‌سپاری خدمات مشتریان باعث ارائه‌ بهترین خدمات  از طریق کانال‌های ارتباطی متعدد می‌شود، چون شرکت های BPO روی جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌های مرکز تماس سرمایه‌گذاری می‌کنند. در واگذاری فرآیند ارائه خدمات مشتریان به شریک خود اعتماد کنید تا شاهد افزایش رضایت مشتری و کاهش هزینه‌های جانبی خود باشید.

-فناوری اطلاعات:

فناوری اطلاعات یا IT یک بخش مهم زندگی روزانه‌ شرکت‌ها و شهروندها به شما می رود. در IT شما فرصت برون ‌سپاری طیف وسیعی از خدمات را دارید. شاید به دنبال به‌کارگیری شرکتی برای انجام کارهای برنامه‌نویسی خود هستید، یا نیاز به تیمی دارید که اپلیکیشن مشتری را پشتیبانی کند یا حتی نیاز به پشتیبانی برای عملیات داخلی شرکتتان دارید یا به دنبال گروهی هستید که در فرآیندهای IT به شما کمک کند. در تمام این موارد اگر افراد اشتباه را به کار بگیرید، اوضاع خیلی خراب خواهد شد. شریک برون ‌سپاری شما، افراد مناسب را پیدا می‌کند تا بتواند پشتیبانی ماهرانه و کاملی ارائه کند و با اینکار انجام ادامه‌ امور تجاری شرکتتان را به بهترین شکل تضمین می‌کند.

-حساب‌های قابل‌دریافت:

وقتی کسب‌وکار کوچکی دارید، رسیدگی به حساب‌ها و حسابداری در داخل شرکت بدون مشکل انجام می‌شود اما همراه با رشد شرکت، فرآیند حساب‌های قابل‌دریافت چالش‌برانگیزتر می‌شود و بدون کمک نمی‌توان به آن ها رسیدگی کرد.

زمان و تلاشی را که صرف این حساب و کتاب ها می کنید، می‌توانید در بخشی دیگر به‌صورتی بهتر به کار بگیرید، چراکه شریک برون سپاری تان به شما کمک خواهد کرد و گزارش‌های مالی و مدیریتی متعددی را که نیاز دارید، برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از داده‌های برخط (جدید) و شاخص‌های کلیدی عملکرد، تصمیمات تجاری بهتری بگیرید. اعتماد به یک شرکت برون‌ سپاری باعث افزایش گردش پول، بهبود فرآیندهای حساب‌های قابل‌دریافت و اجتناب از خطاهای هزینه‌بر می‌شود.

-تضمین کیفیت:

شما برای ایجاد محصولاتتان زحمت کشیده‌اید و دلتان می‌خواهد از محصول کاربردیتان حمایت کنید. تضمین کیفیت (QA) عبارت است از فرآیند اثبات این موضوع که محصول شما می تواند تمام انتظارات کیفی را برآورده می‌کند. این کار در صنعت نرم‌افزار متداول است اما تولید و خدمات مشتریان هم می‌تواند از یک فرآیند QA خوب، بهره ببرد. متخصصان تضمین کیفیت بازخورد خالص و مفید به شما می‌دهند و نتایجی مقرون‌به‌صرفه را برای محصول یا خدمتتان ارائه خواهند کرد.

-منابع انسانی:

یکی از مهمترین فرآیندهای تجاری برای سازمان شما، مدیریت منابع انسانی ا‌ست. استخدام، حقوق، مزایا و ورود اطلاعات برای کسب‌وکارتان ضروری ا‌ست و می‌توان تمام آن‌ها را برون‌ سپاری کرد. داشتنِ کسی که این کارها را انجام دهد، حجم کارتان را پایین می‌آورد و باعث می‌شود کمک حرفه‌ای دریافت کنید. بسیاری از این کارها استاندارد هستند و این خصیصه آن‌ها را به بهترین گزینه برای برون‌ سپاری تبدیل می‌کند. اینکار باعث می‌شود کارمندانتان خدمات لازم را از یک تیم مجرب با هزینه‌ کمتر دریافت کنند.

-برنامه‌ریزی استراتژیک:

ما به‌طور مفصل توضیح داده‌ایم که داشتنِ برنامه‌ استراتژیک چقدر مهم است و این برنامه‌ها بدون گرفتنِ کمک تخصصی، چگونه شکست می‌خورند. برنامه‌های استراتژیک مانند نقشه‌های راه هستند که به شما کمک می‌کنند تا شرکتتان را از جایی که هست به جایی که دلتان می‌خواهد، برسانید. فرآیند برنامه‌ریزی بسیار پیچیده است؛ داشتن یک شریک متخصص برای کمک و راهنمایی در طول این کار به شما کمک می‌کند تا موفق شوید.

صنعت برون‌ سپاری برای کمک به رشد کسب‌وکار شما و موفقیت‌تان در حین پایین آوردن هزینه‌ها، ایجاد شده است. شریک شدن با یک شرکت خوب که می‌خواهد به شما و شرکتتان کمک کند، ضروری‌ است تا بتوانید به نسخه‌ بهتر شرکتتان تبدیل شوید.

 

منبع: billgosling

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.