این یک حقیقت است که راه‌اندازی یک کال ‌سنتر چندکاناله در داخل سازمان می‌تواند هزینه‌بر، زمان‌بر و دشوار باشد. راه‌اندازی یک کال سنتر داخلی احتیاج به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات، تأسیسات، نیروی انسانی، فناوری و غیره دارد.

بنابراین بهترین راه برای کاهش این هزینه‌ها چیست؟ جواب چیزی جز برون ‌سپاری خدمات کال ‌سنتر به یک شرکت خدماتی متخصص، نیست.

می‌دانیم که تعداد شرکت‌های برون ‌سپاری خدمات در بازار بسیار زیاد است و انتخاب یک شرکت از بین آن‌ها کار سختی خواهد بود. انتخاب یک شرکت بین دریای شرکت‌ها می‌تواند زمان‌بر و طاقت‌فرسا باشد. پس چطور بهترین شرکت را انتخاب کنیم؟ برای آسان‌تر کردن اوضاع ما چند نکته‌ مهم‌تر را در زیر بیان می‌کنیم که هنگام انتخاب یک شرکت برون‌ سپاری مرکز تماس به آن‌ها توجه کنید.

 

چند نکته برای سنجش یک شرکت برون ‌سپاری کال ‌سنتر:

اهمیت ارائه‌ بهترین خدمات به مشتریان بر هیچ‌کس پوشیده نیست. با استخدام یک تیم ماهر از کارشناسان کال سنتر با مهارت‌های ارتباطی شما می‌توانید به این هدف برسید. ما می‌دانیم که یافتن یک شریک برون ‌سپاری خوب برای کال‌ سنترتان چقدر می‌تواند دشوار باشد. در ادامه بعضی از معیارها را خواهید خواند که برای انتخاب شرکت برون ‌سپاری کال ‌سنتر باید در نظر داشته باشید:

-دانش در مورد بازار:

این یکی از مهم‌ترین معیارهایی‌ است که هنگام انتخاب شریک برون‌ سپاری‌تان باید در نظر داشته باشید. شرکت خدماتی باید در مورد بازار شما اطلاعات کسب کرده باشد تا بتواند مشکلات شما را بفهمد و بهترین خدمات را به مشتریانتان ارائه کند.

-تضمین کیفیت:

شما باید مطمئن شوید که خدمات قابل‌ارائه توسط شرکت برون ‌سپاری بهترین کیفیت را دارند و عاری از خطا هستند. وقتی یک شرکت برون ‌سپاری مرکز تماس را به کار می‌گیرید، آن‌ها ویترین شرکت شما خواهند شد. پس خدمات و مهارت‌های ارتباطی‌شان باید همیشه بهترین کیفیت را داشته باشد.

-دسترسی به فناوری‌ها:

به‌روز بودن در بازار سریع امروز می‌تواند بسیار مفید باشد و رشد سازمانتان را تسریع کند. مطمئن شوید با شرکتی قرارداد بسته‌اید که از به‌روزترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها، نرم‌افزار‌ها، سخت‌افزارها، تجهیزات و مانند آن بهره می‌برد.

-قابلیت گزارش‌دهی جامع:

مهم است که شریک برون‌سپاری کال‌سنتر شما دارای مهارت‌ها و پهنای باند کافی برای ارائه‌ی گزارش‌های جامع و با جزئیات کامل از اقدامات انجام‌گرفته باشد. این نوع گزارش‌ها به شرکت شما کمک می‌کند تا به نمودارها و مقیاس‌های روزانه دسترسی داشته باشید و میزان اثربخشی کمپین‌هایتان را بسنجید.

-مقرون‌به‌صرفه بودن:

این یکی از مهم‌ترین فاکتورهاست. شما باید مطمئن شوید خدماتی که توسط شریکتان ارائه می‌شود مقرون‌به‌صرفه‌اند و نه پرهزینه.

آموزش و توسعه‌ نیروی انسانی:

هنگام انتخاب یک شرکت برون ‌سپاری کال ‌سنتر، اطمینان حاصل کنید که آن شرکت مشتاق است تا دوره‌های آموزشی لازم برای کارکنانش را برگزار کند. این‌کار باعث می‌شود کارشناسان در خصوص آخرین ابزارها و فناوری‌ها، الگوها و تکنیک‌ها به‌روز باشند و به ارتقای عملکرد خود در آینده نیز مشتاق باشند.

-حضور بین‌المللی:

مطمئن شوید شریک برون‌سپاری مرکز تماسی که انتخاب می‌کنید حضور بین‌المللی دارد و مشتریانی از اقصی‌نقاط جهان دارد. تجربه‌ی جهانی و منابع بین‌المللی می‌تواند ارزش خدمات ارائه‌شده توسط یک شرکت برون‌سپاری را بالاتر ببرد.

-سابقه و مشتریان قبلی:

کمی در مورد مشتریان قبلی شرکت برون‌سپاری تحقیق کنید. نظر این مشتریان می‌تواند منبع خوبی از اطلاعات در مورد این شرکت را به شما بدهد. با این اطلاعات می‌توانید بفهمید که آیا این شرکت انتخاب مناسب برای سازمان شما هست یا نه.

 –همکاران استراتژیک:

اغلب شرکت‌های برون‌سپاری چندین همکار استراتژیک دارند و شناختن این همکارها می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک زیادی بکند. این همکارها شامل شرکت‌ها تست، شرکت‌های بازاریابی، مشاوران روش‌شناسی و شرکت‌های مدیریت بحران هستند.

-متدولوژی فرآیند انتقال:

چه می‌خواهید خدمات مشتریان را برون‌سپاری کنید و چه پشتیبانی فنی، حتماً متدولوژی انتقال شرکت برون‌سپاری موردنظرتان را بررسی کنید. فرآیند انتقال باید بدون خدشه، بدون محدودیت و بدون مانع باشد.

 

منبع: flatworldsolutions

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.