در این ‌مقاله می‌توانید با صحبت‌های اندی راترفورد در مورد شناسایی گرایش‌های صنعتی در بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی از راه دور آشنا شوید و یاد بگیرید که بهترین روش‌ها و استراتژی‌های صنعتی برای مدیریت خدمات بازاریابی تلفنی کدام‌ها هستند و چطور می‌توان با حفظ کارایی، هزینه‌های فروش تلفنی را به طور نسبی کاهش داد.

اگر شما یک دلار برای همکاری با یک شرکت برون سپاری هزینه کنید و ۱۰ دلار به دست آورید آیا از نتیجه کار راضی هستید و فکر می‌کنید این ۱۰ دلار به دلیل همکاری شما به دست آمده است؟

بررسی این موضوع نیاز دارد تا به طور دقیق گزارشات نحوه عملکردها و طریقه پشت سر گذاشتن چالش‌ها توسط این شرکت را بازبینی کنید. از همین رو شما باید برای فروش تلفنی و بازاریابی کسب و کار خود یک برنامه دقیق طراحی کنید.

هر شرکت موفقی که از خدمات برون سپاری استفاده می‌کنند نیاز دارد تا شرایط فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی را به طور دقیق مدیریت کند.

برای این موضوع هم خود شرکت اصلی و شرکت برون سپاری باید با ارائه برنامه دقیق فروش و برآورد هزینه‌ها با هم همکاری کنند.

از طرف دیگر این موضوع را نیز باید به یاد داشته باشید که در بسیاری از مواقع فروش شما به طور مستقیم با بازاریابی تلفنی ارتباط دارد؛

مشارکت در فروش و بررسی عملکردها به شما اطمینان می‌دهد که مدل فروش تلفنی نوع ارتباط شما با مشتریان درست تنظیم شده و یا اینکه لازم است در مورد مدل فروش تلفنی خود تجدید نظر کنید

به منظور بازدهی بالاتر، بهتر است با شرکت‌های همکار خود مشارکت داشته باشید. با شرکت‌های بازاریابی تلفنی خود جلسه‌های ترتیب دهید و هر سه ماه تمام جزئیات را با دقت بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که هر دو طرف تعامل عملیاتی مناسبی با هم دارید. شرکت‌های بازاریابی تلفنی خود را تشویق کنید که از بهترین روش‌ها و نرم افزار‌ها برای ارتباط با مشتری استفاده کنند.

از نظرات و پیشنهادات آنها استفاده کنید و برای همفکری با مشتریان انجمن‌های غیر حضوری برگزار کنید. به منظور پیشبرد بهتر کارها برنامه‌ها و جلساتی مداوم در طول سال در نظر بگیرید تا با همفکری به نتایج ارزشمندی دست پیدا کنید.

این موضوع موجب می‌شود تا هم بهره‌وری بالاتری داشته باشید و هم این که بتوانید هر سه ماه تغییراتی اساسی در روند کارها و کنترل آنها ایجاد کنید.

مهم نیست چه خدمات و یا چه محصولاتی به مشتری خود ارائه می‌دهید به هر حال سعی کنید روی فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی غیر حضوری خودتان تمرکز کنید

تصور کنید X  بازاریابی تلفنی، Y  تقاضای عمومی‌ و Z مقدار خلاقیت است. شما باید سعی کنید تا با کمک خلاقیتتان، بهترین قیمت و بالاترین سطح خدمات را ارائه دهید.

شاید عمل کردن به این موضوع ساده به نظر نرسد، اما برای داشتن سودی بیشتر باید روند فروش تلفنی، بازاریابی تلفنی و عملکرد شرکای کاری خود را مد نظر داشته باشید تا بتوانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید برای دستیابی به چنین شرایطی و رسیدن به موقعیتی بهتر و همچنین حذف کردن مشکلات از سر راهتان می‌توانید با شرکت‌ها و آژانس‌هایی که در چندین زمینه فعالیت دارند همکاری کنید. کمک گرفتن از این شرکت‌ها به شما کمک می‌کند تا با هزینه کمتری و در مدت زمان کوتاه تر به هدف خود دست پیدا کنید. از اهمیت فروش تلفنی غافل نشوید و با کمک گرفتن از آژانس‌های تخصصی و به سوی بهبود شرایط و بازگشت سرمایه گام‌ بردارید.

منبع:eims.biz

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.