بیماری همه گیر COVID-19 عدم اطمینان را در زندگی مردم را به وجود آورده است ، در نتیجه مردم بیکار می شوند و مشاغل در آستانه ورشکستگی قرار می گیرند. با این وجود ، آیا این پایان کار است؟

خوب ، انسان می تواند هر کاری انجام دهد و همچنین می تواند واکسن COVID را پیدا کند. بنابراین ، جای نگرانی نیست زیرا همه چیز در جای خود قرار خواهد گرفت.

در اینجا مهم است که به دنبال اقدامات کافی برای ادامه کار در این زمان دشوار باشید.

مرکز تماس در انگلستان اقدامات مختلفی را برای ادامه کار شرکتشان که بعنوان BPO فعالیت می کند، انجام داده است چرا که این نوع کار به دلیل همه گیری بیشترین تأثیر را می پذیرد.

مرکز تماس انگلیس با تأکید بر این واقعیت که BPO ها نیاز دارند که با استفاده از راهکار ابری با هم ادغام شوند ، زیرا ارائه دهندگان خدمات غیر ابری در نهایت در چنین مواقعی که نمایندگان قادر به حضور در دفتر کار و کار فیزیکی برای شرکت نیستند ، از بین می روند.

به همین دلیل است که امروز جهان کار از راه دور را تبلیغ می کند!

در چنین شرایط سختی ، حتی کارمندان خواستار امنیت شغلی هستند به همین دلیل آن ها به دنبال تهیه کننده ای هستند که از نیازهای آن ها مراقبت کند و اهمیت کار از خانه (WFH) را درک کند.

بنابراین مرکز تماس انگلستان بر ضرورت اقدام شرکت ها برای مجهز شدن به تکنولوژی های آنلاین تأکید می کند تا در صورت بروز یک فاجعه طبیعی یا شیوع همه گیر ، تجارت بتواند به رشد قبلی خود ادامه دهد.

برای مراکز تماس ضروری است که به سراغ راه حل های مبتنی بر cloud بروند

زیرا با استفاده از آن می توان با اتصال به اینترنت از راه دور از عملکردهای تجاری نمایندگان مراقبت کنید.

Cloud کلیه اطلاعات مربوطه را از طریق یک بستر مبتنی بر اینترنت در دسترس قرار می دهد که در آن نمایندگان می توانند با دسترسی به همه اطلاعات از طریق گذرواژه ، خدمات پاسخگویی منظم را انجام دهند.

این سیستم عامل امن است و BPO ها می توانند برای امنیت داده ها به آن اعتماد کنند. همینطور که پیش می رویم ، مشاغل با کنجکاوی در مورد آینده سازمان خود با توجه به انتشار سریع بیماری همه گیر COVID فکر می کنند!

خوب ، بسیاری از سوء تفاهمات در مورد آتیه دنیای تجارت، در زمان آینده وجود دارد. با این وجود ، همراه با برخی محدودیت ها ، مالکان می توانند با دنبال کردن برخی هک های ساده برای توسعه تجارت ، به شکوفایی سازمان خود کمک کنند.

بعد از تعطیلی ، تغییراتی وجود دارد که مشاغل باید با آن ها کار کنند. مواردی که بر سازمان ها تأثیر می گذارد در اینجا آمده است:

 

اهداف کم

اگر درصد توصیف نرخ رشد صنعت BPO را دنبال کنیم ، در زمان آینده حدود ۴ تا ۵ درصد برای رشد درآمد وجود خواهد داشت. در نتیجه همه گیری بدون شک اهداف کاهش می یابد. با این وجود ، مشاغل می توانند با گذشت زمان هویت از دست رفته خود را بازیابند.

مراکز تماس می توانند وظایف خود را به کارمندان واگذار کنند تا از تعطیلی شغل جلوگیری کنند. اگرچه این صنعت در سطح اولیه با اهداف و تقاضای کم باید با چالش هایی روبرو شود ، با این حال ، حفظ رشد تجارت در میان منابع مشابه بسیار ضروری است.

برای شرکت ها نیز تلفیق با راه حل های مبتنی بر ابر در اسرع وقت به همان اندازه ضروری است. مدیریت عملکردهای مرکز تماس در درگیر شدن با یک شرکت BPO غیر ابری نه تنها برای کسب و کار یک کابوس است بلکه برای کارمند نیز یک کابوس است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که اگر مجدداً مشغول افتتاح هستید یا مایل به ایجاد مرکز تماس خود در انگلستان هستید ، از راه حل مبتنی بر ابر اجتناب نمی کنید.

 

رونق اتوماسیون

بعد از شروع همه گیری ؛ مراکز تماس از اتوماسیون استفاده می کنند تا اعتماد از دست رفته خود را بازیابند و همچنین هزینه های برخی عملکردهای دستی را حفظ کنند. خدمات خودکار قبلاً برای چندین صنعت ، کار خود را انجام داده است و برای شرکت های BPO نیز همین است.

ربات های هوش مصنوعی خودکار کارهای زیادی برای ساده سازی عملکردهای تجاری انجام داده اند و در زمان آینده برخی از مزایای چشمگیر هوش مصنوعی را در تسهیل عملکرد مرکز تماس شاهد خواهیم بود.

شرکت های مرکز تماس انگلستان بر استفاده از سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ساده سازی عملکردهای سطحی و ریشه ای تأکید می کنند و حتی اظهار داشتند که هوش مصنوعی اکنون یک نیاز است که نمی توان در چند وقت اخیر از آن جلوگیری کرد.

راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی پس از تعطیل کردن ، به ویژه در شرکت های مرکز تماس ، تقاضای بهتری خواهند داشت. از آنجا که در مواقع همه گیری ، در دسترس بودن عاملی تقریباً غیرممکن می شود ، به همین دلیل راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی پیروز می شوند. این به این دلیل است که ربات های هوش مصنوعی به کسب و کار کمک می کنند تا در شرایط سخت و بدون نیاز به یک نماینده زنده ، به پیش برود.

دانش نیومارکت

مرکز تماس در انگلستان احساس می کند که بعد از تعطیلی آن ها می توانند به مناطق جدید بازار دسترسی پیدا کنند. منظور ما از بازار جدید این است که دوره جدید با انتشار این همه گیری ، شاهد برخی ایده های جدید تجاری و برخی از شرکت های جدید است که مایلند وظایف ثانویه خود را برون سپاری کنند.

بنابراین BPO ها باید آماده همان کاری باشند که استارتاپ های کوچک تجاری با ایده جدید در آینده به رونق می رسند. مراکز تماس جدید نیز به طرز شگفت انگیزی ظهور خواهند کرد زیرا آن ها از کاستی های تعطیلی درس می آموزند و فرصت های خود را به خوبی تقویت می کنند.

بنابراین وقتی از چهره BPOها پس از تعطیل شدن صحبت می کنیم ، همیشه یک چهره منفی نیست. دلیل این امر این است که شرکت هایی که قبلاً راه حل های مبتنی بر ابر داشته اند ، زنده مانده اند و آن هایی که از این روش برخوردار نبودند ، درس آموخته اند تا خود را به روز نگه دارند.

کاهش در هزینه عملیاتی

مرکز تماس انگلستان احساس می کند که شرکت ها هزینه های خود را برای مدیریت هزینه ها کاهش می دهند.

از آنجایی که همه گیری ، بقا را برای چندین شرکت مرکز تماس دشوار کرده است ، بنابراین ۸۸٪ از شرکت ها طبق یک نظرسنجی هزینه های خود را برای تأمین هزینه های غیر منتظره ناشی از همه گیری، محدود می کنند.

 

پورتال برون سپاری

شرکت ها همچنین بودجه خود را اصلاح کرده و استراتژی های جدیدی برای توسعه تجارت ایجاد می کنند ، زیرا دوره تعطیل کردن چیزهای زیادی به ما یاد داده است.

 

چه چیزی در پیش است؟

پیش بینی درباره آینده تقریباً غیرممکن است. هیچ کس نمی داند که موارد بعدی دقیقاً مانند همه گیری COVID-19 منتظر ما است یا نه. با این وجود ، آمادگی برای حتی بدترین شرایط ضروری است ، به طوری که یک وضعیت ناخواسته تجارت را با مشکل روبرو نکند.

تنها راه حل خوب در چنین مواقعی از یک فاجعه صبر در لحظه مناسب و محدود کردن هزینه هایی است که بعداً قابل استفاده هستند. برای شرکت های مراکز تماس که اکثراً پرمشغله اند ، همه گیری کابوس بود. با این حال وقت آن است که به واقعیت برگردیم و از تجربیات منفی درس بگیریم.

دفعه بعدی که چنین تهدیدی وجود داشته باشد ، مشاغل نباید مانند الآن در آستانه نابودی قرار بگیرند!

منبع:go4customer

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.