با انگیزه و راضی نگه داشتن کارکنانتان در کارشان برای عملکرد مرکز تماس امری حیاتی است. مطالعات نشان می دهد که مشارکت نمایندگی مرکز تماس با افزایش سودآوری ، عملکرد بهتر کارکنان ، حفظ کارکنان و توانمند سازی ایشان ارتباط دارد.

اما مشارکت نمایندگی فقط در گروی خوشحال کردن کارمندانتان نیست. قدرت واقعی آن در این است که تیم شما نسبت به کار و محل کار خود درگیر ، مشتاق و متعهد باشند.

درگیرسازی کارمندان به ویژه برای مراکز تماس از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا که گردش کار نمایندگی رو به بیشتر شدن می ‌گذارد. به همین دلیل است که در مرکز تماس ‌اهمیت دادن به روحیه نماینده و اطمینان از درگیر بودن کارکنان برترتان بسیار مهم است. خوشبختانه ، روش های آسان بسیاری برای ایجاد انگیزه در تیم شما وجود دارد تا آن ها در کار خود احساس رضایت و انگیزه برای انجام کار کنند!

 

کار و برنامه ریزی کاری منعطف.

یک برنامه کاری انعطاف پذیر یک گزینه عالی برای شیفت روزانه ۹-۵ ساعته است. در این تنظیمات ، کارمندان در ساعاتی که احساس می کنند بیشترین بازدهی را دارند یا ساعاتی که برای آن ها راحت تر است کار می کنند.

کار انعطاف پذیر ممکن است مانند کار نیمه وقت ، کار از راه دور یا یک هفته کاری فشرده به نظر برسد. به عنوان مثال کارمندانی که دارای تعهدات خانوادگی می باشند ، ممکن است از کار انعطاف پذیر بسیار سود ببرند.

برنامه های منعطف می توانند به شما در جذب استعدادهای برتر ، افزایش روحیه ، بهبود بهره وری و کاهش گردش مالی در مراکز تماس کمک کند. با همه گیری COVID-19 ، شیفت ۹-۵ در حال تبدیل شدن به یک قطعه از تاریخ است ،

زیرا مکان های کاری بیشتری برنامه ریزی انعطاف پذیر را انجام می دهند. مرکز تماس شما می تواند از این تغییر بهره مند شود ، همانطور که نمایندگان شما درصورتی که احساس بازدهی بالاتری داشته باشند ، بهترین عملکرد را دارند.

 

مراقبت های بهداشتی و پزشکی  کامل و گسترده.

فواید سلامتی ، کارهایی بیش از حفظ سلامت کارمندان شما انجام می دهد – در واقع ، این می تواند باعث بهبود بهره وری و حفظ و نگداری نماینده شود.

اگرچه بیشتر مراکز تماس مزایای بهداشتی و بیمه ای را به کارمندان تمام وقت ارائه می دهند ، بسیاری از نمایندگان مرکز تماس از این مورد به عنوان کارمند پاره وقت یا پیمانی بهره مند نخواهند شد.

پیشنهاد دادن بسته های جذاب مزایای سلامتی به نمایندگان خود برای بهبود تعامل کارکنان در نظر داشته باشید. این کار باعث کاهش انتقال ، جذب استعداد و افزایش مشارکت می شود .

پس از همه این ها ، اگر نمایندگان شما نگران پرداخت قبوض و تأمین هزینه های پزشکی باشند ، آن ها نمی توانند بیشترین تلاش خود را برای انجام کار صرف کنند.

اطمینان حاصل کنید که پیشنهاداتتان بازبینی می شود تا مطمئن شوید که پیشنهاداتتان رقابتی باقی می مانند و این که آن ها بزرگترین نیازهای کارکنانتان را پوشش می دهند.

 

به آن ها فرصتی برای پیشرفت دهید.

صنعت مرکز تماس در حال رونق است و بیش از ۸۰٪ از پانصد شرکت Fortune از نمایندگان مجازی برای پشتیبانی از خدمات مشتریشان استفاده می کنند.

این همچنین بدان معناست که هزاران نفر در صنعت مرکز تماس هستند ، که درک کمبود فرصت پیشرفت شغلی را برای کارمندان آسان می کند.

این مهم است که به نمایندگان خود فرصت یادگیری ، توسعه و پیشرفت در شغلشان را بدهید. به آن ها فرصت یادگیری بدهید ، حتی اگر این بدان معنی باشد که برای یادگیری مهارت جدید به منطقه دیگری از پروژه شرکت بروید.

روش دیگر اینست که شما می توانید به آن ها کمک کنید تا یک برنامه پیشرفت شغلی با اهداف ملموس برای کار در پیش گیرند. این به نمایندگان شما نقاط عطفی برای هدف گذاری داده و انگیزه برای پیشرفت در نقش های پردرآمدتر را می دهد.

 

۱۰۰٪ انرژی خود را به کار تان اختصاص دهید

برای کارگزاران مهم است که در کارهای روزمره خود متمرکز باشند و هدایت شوند. با این حال ، وقتی صحبت از تعامل کارمندان باشد ، کمی سرگرمی بسیار کمک می کند.

با جشن های خودجوش ، جوایز برای عملکرد خوب و سایر رویدادها ، سرگرمی را به محل کار خود اضافه کنید و فرهنگ شرکت را بهبود بخشید تا دفتر را سرزنده نگه دارید. یک محیط کار سرگرم کننده می تواند غیبت را کاهش دهد ، بهره وری را بهبود بخشد و روحیه را تقویت کند.

کارهای روزمره را به بازی تبدیل کنید.

کار در مرکز تماس سخت است. پشتیبانی روزانه یک مشتری پس از مشتری دیگر می تواند برای نمایندگان خسته کننده باشد. اگر کارمندان شما احساس خستگی می کنند ، تغییر پویایی را با بازی گونه سازی در نظر بگیرید!

تعداد زیادی بازی در مرکز تماس وجود دارد که انگیزه رسیدن به اهداف و بهبود همکاری را در کارمندان تشویق می کند. با معرفی سیستم پاداش از طریق بازی های عملیاتی می توانید روحیه و تعامل کارکنان را بهبود ببخشید.

یافتن مشوق های مناسب برای تیم خود.

لازم به ذکر است که هر محیط کاری یکسان نیست. شما عوامل مرکز تماس خود را به بهترین وجه می شناسید – انگیزه دهنده های مناسب تیم خود را بر اساس علایق ، سناریوها و نیازهای آن ها پیدا کنید!

با این اوصاف ، درباره آنچه نمایندگان شما می خواهند فرضیه بافی نکنید – از آن ها بپرسید! با مشارکت دادن آن ها در فرآیند تصمیم گیری و در نظر گرفتن نظرات آن ها ، می توانید در افزایش مشارکت آن ها شروع به اقدام کنید.

اگر سلامت و سلامتی برای نمایندگان شما مهم است ، ارائه عضویت در سالن ورزشی تحت پوشش شرکت یا برپایی شعبه کلاس یوگا را در نظر بگیرید.

اگر عوامل شما بذله گو هستند و نگرش بازیگوشی دارند ، دفعات بازی های مرکز تماس خود را افزایش دهید یا به آن ها یک کارت هدیه ورودی به یک باشگاه کمدی ارائه دهید. از نمایندگان خود بپرسید کدام ایده های انگیزشی جذاب تر به نظر می رسند و آنچه را که برای آن ها بهتر است انجام دهید.

 

منبع:fonolo

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.