تصمیم به برون‌سپاری پشتیبانی کال‌سنتر شرکتتان تصمیم بزرگی‌ست. دلیل این امر این است که کارشناسان کال سنتر مستقیماً با مشتریان شرکت شما در ارتباط خواهند بود. آنها باید با اعتماد به نفس و با اثربخشی بالا نماینده‌ی شرکت شما باشند و باید هر کاری از دستشان برمی‌آید برای حل مشکلات مشتریان شما بکنند و در عین حال اثر مثبت رو مشتری‌ها بگذارند.

خوشبختانه شرکت‌های برون سپاری زیادی در این صنعت هستند که می‌توانند به زیبایی خدمات پشتیبانی کال سنتر شرکت شما را بر عهده بگیرند. قبل از تصمیم‌گیری برای برون سپاری خدمات پشتیبانی کال سنتر، مطمئن شوید شرکت مذکور این شش کار را انجام می‌دهد:

  • این شرکت‌ها باید برای ارائه‌ی خدمات مشتریان خوب ارزش و احترام قائل باشند.

 

یک شرکت برون‌سپاری کال سنتر خوب هر کسی را پشت تلفن نمی‌گذارد. این شرکت‌ها با کارشناسان حرفه‌ای خدمات مشتریان کار می‌کنند. در وی‌کر ما فقط کارشناس‌های متخصصی که سابقه‌ی کار در بخش خدمات مشتریان داشته باشند را استخدام می‌کنیم.

 

این شرکت‌ها باید روی ارائه‌ی آموزش‌های لازم در مورد شرکت شما سرمایه‌گزاری کنند.

پشتیبانی کال سنتر یک کار معمولی و روتین نیست. برای خدمات‌دهی مناسب به مشتریان، شرکت برون‌سپاری کال سنتر باید تمایل داشته باشد که آموزش‌های لازم را در مورد صنعت و هویت برند کسب‌وکار شما به کارشناسان خود بدهد. این نشانه‌ی بدی‌ست که شرکت برون‌سپاری کال سنتر نتواند یا نخواهد این نوع آموزش را برای کارکنانش تدارک ببیند.

 

این شرکت‌ها باید استاندارد بالایی برای امورشان داشته باشند.

یک شرکت برون‌سپاری کال سنتر خوب می‌فهمد که خط مقدم شرکت شماست و کیفیت خدماتش اثر مستقیم روی کل شرکت خواهد داشت. کار بد یا متوسط نباید جزو گزینه‌ی روی میز باشد.

 

آنها باید پا را فراتر از صرف پشتیبانی کال سنتر بگذارند.

یک شرکت حرفه‌ای برون‌سپاری خدمات مشتریان سایر اشکال پشتیبانی از مشتریان را در کنار پشتیبانی کال سنتر پیشنهاد می‌کند. مثلاً در وی‌کر ما خدمات پشتیبانی کال سنتر، پشتیبانی ایمیل، پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی و پشتیبانی چت را ارائه می‌کنیم. مشتریان امروزی می‌خواهند از کانال های ارتباطی متعددی با شرکت‌ها ارتباط برقرار کنند. محدود کردن خدمات به پشتیبانی کال سنتر باعث محدود شدن رضایت مشتریانتان می‌شود.

 

این شرکت‌ها باید به راحتی قابل دسترس باشند.

در صورت بروز یک اتفاق اورژانسی مثل قطع شدن وب‌سایت یا یک سانحه‌ی بزرگ، شرکت برون‌سپاری کال سنتر شما باید سریعاً تعداد کارشناسان پاسخگو به تلفن‌ها را با این وضعیت اورژانسی تعدیل کند. برای رسیدن به این امر، مدیریت و کارشناسان باید به راحتی در دسترس باشند.

 

این شرکت‌ها باید آرشیوی از نظرات سایر مشتریان را ارائه کنند.

همه این را می‌دانیم که هیچ ماست‌بندی نمی‌گوید ماست من ترش است. برای دریافت نظرات مستقیم در مورد عملکرد شرکت برون‌سپاری کال سنتر باید بتوانیم نظرات مشتریان قبلی این شرکت را بخوانیم. اگر شرکتی که مدنظرتان است این نظرات را در اختیارتان نگذاشته یا تازه وارد صنعت شده و بی‌تجربه است و یا نظر خوبی برای نشان دادن به شما ندارد و این نگران‌کننده است.

منبع:vcaretec

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.