امروزه شرکت ها با هر اندازه ای از خدمات برون سپاری مرکز تماس ، از فروشندگان شناخته شده استفاده می کنند.
از خدمات مرکز تماس ورودی و خروجی استفاده می شود تا مشاغل بتوانند با سرعت بیشتری رشد کنند.
به طور سنتی ، مراکز تماس ورودی به طور کلی بر پشتیبانی مشتری متمرکز هستند در حالی که مراکز تماس خروجی متمرکز بر فروش هستند.
برای اطمینان از فروش بهتر مراکز تماس خروجی از سیستم شماره گیر خودکار استفاده می کنند و هدف آن ها دستیابی به نتایج دلخواه است.
در زیر ۳ دلیل اصلی ذکر شده است که توضیح می دهد چرا سیستم شماره گیر خودکار برای مراکز تماس خروجی بسیار مهم است :

  1. بهبود کارایی بازاریابان تلفنی

سیستم شماره گیر خودکار نقش اصلی را در افزایش متوسط ​​زمان مکالمه در ساعت دارد این عامل بسیار مؤثر است زیرا اگر بازاریابان تلفنی با حداکثر تعداد از مشتریان بالقوه در یک روز ارتباط برقرار کنند.
احتمال افزایش نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل افزایش می یابد.
ویژگی سیستم شماره گیر خودکار این است که می تواند پیش بینی کند که تماس فعلی چه زمانی قطع می شود.
علاوه بر این ، این سیستم بهترین شماره ممکن بعدی را جستجو می کند در زمانی که نمایندگان فروش مشغول اجرای تماس ها هستند.
به محض اینکه نمایندگان فروش مکالمه خود را با مشتریان احتمالی به پایان رساندند ، این سیستم تماس بعدی را می گیرد.
به عنوان یک نتیجه مثبت از همه اینها ، نمایندگان موفق می شوند بدون حداکثر خطای شماره گیری با حداکثر تعداد مشتریان صحبت کنند ، که در نتیجه منجر به افزایش نتایج فروش بهتر می شود.

از طرف دیگر ، سیستم شماره گیری دستی فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه مکالمه در ساعت را تضمین می کند در حالی که یک سیستم شماره گیر اتوماتیک ۴۰ تا ۵۰ دقیقه زمان مکالمه در ساعت را تضمین می کند.
این ثابت می کند که سیستم شماره گیری خودکار بسیار بهتر از سیستم شماره گیری دستی می باشد.

همچنین احتمال خطای انسانی را کاهش می دهد ، همراه با دسترسی روزانه و به موقع به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه و پشتیبان های تماس.

بنابراین ، اگر واقعاً می خواهید بدون کمک خارجی از رشد فروش بهتری برخوردار شوید ، یک سیستم شماره گیر خودکار را در مرکز تماس خروجی و داخلی خود به کار بگیرید.

  1. از مسائل حقوقی جلوگیری می کند

برای به دست آوردن نتایج مطلوب فروش ، قابل درک است که حداکثر تماس ها باید در یک روز انجام شوند ، اما این بدان معنا نیست که قوانین و مقررات را می توان نادیده گرفت.
گاهی اوقات بازاریابان تلفنی به دلیل سیستم شماره گیری دستی ، ناخواسته سیاست های دولت را نقض می کنند. در نتیجه مسائل حقوقی رخ می دهد و منجر به ضررهای مالی عظیم می شود.

یکی از سیاست های اصلی این است که ما نمی توانیم تماس های مربوط به بازاریابی تلفنی را با افرادی که قبلاً از خدمات DNC (تماس نگیرید) استفاده کرده اند ، برقرار کنیم.
نقض سیاست ها به سادگی به منزله دعوت از مسائل حقوقی است و این می تواند برای بهره وری کلی کسب و کار مضر باشد.
بهترین راه برای دور ماندن از مسائل حقوقی استفاده از سیستم شماره گیر خودکار است زیرا به طور خودکار شماره های ثبت شده DNC را فیلتر می کند و بازاریاب های تلفنی را به آن دسته از مشتریانی متصل می کند که برای پاسخگویی به تماس های مربوط به فروش آماده هستند.
این امر نه تنها از مشکلات حقوقی جلوگیری می کند بلکه منجر به افزایش نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل و فروش بهتر می شود.

  1. زندگی نمایندگان را آسان می کند

به طور کلی ، مشاغلی که ترجیح می دهند کمپین بازاریابی تلفنی را با استفاده از سیستم شماره گیری دستی اداره کنند ، این کار را انجام می دهند زیرا فکر می کنند که فقط یک فشار غیر ضروری ایجاد می کند ، که همین امر منجر به بالا رفتن نرخ فرسایش عامل (کارمند) می شود. با این حال ، این درست نیست.

یک سیستم شماره گیر اتوماتیک زمان کمتری را برای آماده سازی تماس بعدی مصرف می کند زیرا بازاریابان تلفنی را در مدت زمان کوتاهی به مشتریان احتمالی متصل می کند.
با این حال ، نکته مهمی که باید بدانید این است که یک سیستم شماره گیر خودکار می تواند با CRM ادغام شود و این بدان معناست که بازاریابان تلفنی قبل از اتصال به مشتریان احتمالی ، به طور خودکار تمام اطلاعات را روی صفحه سیستم خود دریافت می کنند.
بنابراین آن ها مجهز به اداره مشتریان بالقوه به شیوه ای کارآمد هستند.

منبع:www.iccs-bpo.com

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کالسنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.