مهم نیست که شما در تجارت خود دقیقا به چه کاری مشغول هستید و چه هدفی دارید، اما باید بدانید که برای اینکه بتوانید در کار خود پیشرفت کنید و فروش و تقاضای خود را افزایش دهید، باید تجربه مشتری در بخش مرکز تماس‌ (call center) را ارتقا دهید.

عملکرد کارمندان شما در بخش مرکز تماس‌ (call center) و خدمات مشتریان در هر صورت روی تجربه بالقوه مشتریان و بازگشت دوباره آن‌ها مؤثر است.

شما به عنوان فردی که کسب و کاری دارد و اهمیت مشتری را درک می‌کند، می‌دانید که مشتریان چگونه می‌توانند روی  فروش، آگاهی از برند و موفقیت‌های بالقوه شما مؤثر باشند و شما را در مسیر کامیابی قرار دهند. زمانی که فرآیند و مسیر مرتبط با یک مشتری را در شرکت مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که در بسیاری از موارد از مشتری و تجربه او به عنوان یک جنبه مهم در کسب و کارها غفلت می‌شود.

شاید با خودتان فکر کنید که چرا بخش مرکز تماس‌ (call center) در جلب رضایت مشتری و موفقیت در کسب و کار تا این حد اهمیت دارد. بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

-چرا بخش مرکز تماس (call center) در جلب مشتریان اهمیت زیادی دارد؟

زمانی مشتریان شما با شرکت ارتباط برقرار می‌کنند، یقینا به دنبال راه حلی و دریافت خدماتی از جانب شما و یا شرکتتان هستند و بخش مرکز تماس‌ (call center) شما این شانس را دارد تا به طور مستقیم با مشتریان در تماس باشد و هر تماس، پیام و تعاملی که با مشتریان برقرار می‌کند به ارتباطی مؤثر در جهت رشد و دست‌ یابی به اهداف مبدل شود.

یک مرکز تماس‌ (call center) خوب و کارآمد می‌تواند رضایت مشتریان را ارتقا دهد و موجب بهبود رضایت مشتریان و همچنین شناخت بیشتر شرکت و افزایش وفاداری مشتریان به برند شما شود. در حالی که عملکرد ضعیف در بخش خدمات مشتریان می‌تواند پتانسیل‌های رشد و ارتقا را در کسب و کار شما مختل کند و بر تجربه مشتریان شما تأثیری منفی بگذارد.

درواقع نحوه اجرا و حفظ مشتریان در بخش مرکز تماس‌ (call center) می‌تواند روی تجربه مشتریان تأثیر به سزایی بگذارد و تجربه‌ای مثبت یا منفی برای مشتریان شما رقم بزند. اگر احساس می‌کنید برای راه اندازی بخش مرکز تماس‌ (call center) و آموزش منابع انسانی در این بخش از تخصص کافی برخوردار نیستید، می‌توانید از خدمات برون سپاری بخش مرکز تماس‌ (call center) استفاده کنید و از مزایای بی‌نظیر این مراکز در جهت بهبود خدمات به مشتریان خود استفاده نمایید.

مزایای برون سپاری خدمات مرکز تماس‌ (call center):

زمانی که مشتریان شما با شرکت تماس می‌گیرند، انتظار دارند که در بخش مرکز تماس‌ (call center) از پشتیبانی و خدماتی باکیفیت بهره مند شوند. به همین دلیل انتخاب یک شرکت برون سپار مناسب به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که کارمندانی که در بخش مرکز تماس‌ (call center) شما وظیفه ارتباط با مشتری را بر عهده دارند، از همه نظر مراقب مشتریان شما و ارائه خدمات خوب به آن‌ها هستند. در ادامه می‌توانید با مهم‌ترین دلایل  استفاده از خدمات برون سپاری در این بخش آشنا شوید.

-ارائه خدمات استثنایی به مشتری:

تجربه مشتریان خود را با نام تجاری و برند خود ارتقا دهید. خدمات به مشتری یک هنر است و اگر تیمی داشته باشید که به درستی آموزش دیده نباشد و زمان کافی هم برای اختصاص دادن به آموزش و کسب تجربه نداشته باشید، بهترین کار این است که از خدمات برون سپاری یک شرکت مطمئن و کارکشته استفاده کنید و اجازه دهید که تیم باتجربه این شرکت‌ها با مشتریان شما ارتباط برقرار کند.

-صرفه جویی در هزینه‌ها:

راه اندازی یک بخش تحت عنوان مرکز تماس‌ (call center) برای شرکت‌ها هزینه زیادی به دنبال دارد و زمانی که برای این کار از خدمات برون سپاری استفاده کنید، می‌توانید از افرادی متخصص و آموزش دیده در کار خود استفاده کنید و هزینه آموزش، تأمین تجهیزات، اجاره فضا و حتی هزینه HR را از هزینه‌های کسب و کار خود حذف کنید.

-دسترسی به جدیدترین فناوری‌ها:

بسیاری از مرکز تماس‌ها در شرکت‌های مختلف بودجه‌ای را برای دسترسی به جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات در نظر نمی‌گیرند. اما زمانی که از خدمات برون سپاری استفاده می‌کنید، می‌توانید در کنار بهترین و مدرن‌ترین آموزش‌ها از به روزترین تجهیزات نیز بهره مند شوید. برای مثال اکثر این شرکت‌ها از جدیدترین نرم افزارهای ارسال پیام کوتاه، کانال‌های اجتماعی و سیستم‌های مبتنی بر ابر یا کلود مجهز هستند و در پاسخ به مشتریان از بهترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کنند.

-افزایش بهره‌وری:

زمانی که در کسب و کار خود از خدمات برون سپاری استفاده می‌کنید، تیم شما لازم نیست تا به شکایات رسیدگی کنند و نگران این موضوع نباشند. در عوض می‌توانند توجه خود را به سوی کارهای عمیق‌تر و مهم‌تری سوق دهند و در جهت ارتقای شرکت تلاش کنند. اختصاص وقت بیشتر به کارمندان برای رسیدگی به کارهای مهم می‌تواند موجبات رشد شرکت را فراهم کند.

همکاری با یک متخصص خدمات برون سپاری در بخش مرکز تماس‌ (call center) می‌تواند به شما کمک کند تا در کنار صرفه جویی در هزینه‌ها کارایی شرکت را نیز بهبود دهید و روی رشد و ارتقای شرکت تمرکز کنید. اگر واقعا قصد دارید تا تحولی گسترده در بخش مرکز تماس‌ (call center) تجربه کنید و پیشرفت خوبی به دست آورید، بهتر است که خدمات برون سپاری را برای این کار در نظر داشته باشید.

 

منبع: datamark

برای دریافت خدمات برون سپاری مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته، با مرکز تماس حامیسان در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی همراه اول در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی ایرانسل در رابطه با خدمات ارزش افزوده موبایل می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۹۵۷ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دیوار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار آگهی و پرداخت می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق آدرس https://divar.ir/ticket و یا آدرس ایمیل support@divar.ir به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی کافه بازار در رابطه با مشکلات احتمالی در زمینه انتشار برنامه ها و ایرادات درون برنامه ای می توانید با مرکز تماس حامیسان از طریق شماره ۰۲۱۴۱۲۵۳۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.